Mieheni valitti että meillä on rumat kahvikupit ja meni ostaa uusia. Arvatkaas mitä tuli!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";29391015]Täytyy kyllä sanoa, et mäkin olen noihin törmännyt. Ne on jotain jännää materiaalia, koska ovat tosi kestäviä, eikä naarmuja.

Nyt kuule noi astiat vaan myyntiin, nehän on RANSKALAISTA VINTAGEA:

French Vintage Black Arcoroc Octime Dinnerware by TimandKimShow

Miehelle voit selittää, et tuli äkillinen rahapula ja piti myydä.[/QUOTE]

mulla on pari noita kuppeja, mitä kuvassa on pinossa. tiedän että niitä on ollut ihan lautasiakin yms :D

helvetiksi. suomeksi sanottuna. lääkkeet.
käyn useasti valehtelematta suihkussa päivä aikana kun on niin tukala olo tuon lääkkeen takia. jatkuvasti on tukala olla.
eikös lääke ole sitä varten että oloa helpottaa eikä päinvastoin.

teeman ja muiden vastaavien astiastojen etu on siinä, että niitä saa jatkuvasti lisää. jos ostat halpa-hallin ihan yhtä nättejä ja toimivia astioita ja hajotat pari, joudut ostamaan uusia eripareja tai heittämään loputkin roskiin ja ostamaan uudet mukit.

lisäksi teeman yksinkertaisuuden ja värivalikoiman takia niitä voi luovasti ja kauniisti yhdistää astioihin, jotka pelkästään olisivat ehkä vähän turhan riemukirjavia joka makuun (esim. muumiastiat).

[QUOTE="nämä";29393862]helvetiksi. suomeksi sanottuna. lääkkeet.
käyn useasti valehtelematta suihkussa päivä aikana kun on niin tukala olo tuon lääkkeen takia. jatkuvasti on tukala olla.
eikös lääke ole sitä varten että oloa helpottaa eikä päinvastoin.[/QUOTE]

wtf?

Minä ostin Teemaa vuonna 2001, ylioppilaslahjarahoillani. Yksi lautanen on tainnut hajota, huolettomana opiskelijana pinosin tiskejäni hellalle ja vahingossa laitoin lämpiämään sen levyn, jolla astiat oli. Lautanen raksahti kahtia :D muuten nuo on kestäneet hyvin. On meillä Ikeaakin, reilu vuosi sitten ostin lautasia ja ihan nuo on vielä hyvässä kunnossa, vaikka ovat ahkerassa käytössä.

Yhteistyössä