Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mie annoin vanhimmalle tyttärelle tuon astiaston, kun muutti kotoa pois.Itse sain sen nuorena tyttönä ja yksikään astia ei niistä ole mennyt rikki eli todella kestäviä ovat
Kyllä niissä halppiksissakin on laadukkaita.. Meillä on arkikäytössä 80-luvulta miehen arcoroc octime mustat astiat ja kahvimukit (googlettakaa nimi niin tiedätte miten ihkuista lautasista meillä syödään). Mies on luvannut, että ostetaan uutta sarjaa, jos alkaa mennä lautasia rikki. Ne p*rkeleet ei hajoa, vaikka kuinka tiputtelisi!!
Varmaan syödään vanhoina noista samoista, ellei laiteta vahinko kiertämään ja anneta lapsille kun he muuttavat kotoa (vanhin on tällä hetkellä 2,5-vuotias).
Vai mitä se laadukkuus tarkoittaa? Nimeä? Kestävyyttä? Muotoilua?
Minun juttu oli vähän ot, mutta ap saa sympatiapisteitä ja rutosti! Tsemppiä! Aina ei vaan mene putkeen.....![]()
Heh, sorry ap, mut tää oli aika hauska. Näen silmissäni Cittarin tai Prisman halpismukitelineen. Toisaalta säälittää, mies on ihan innoissaan valinnut erilaisia mukeja, ajatellu varmaan että "tästä mukista Pirjo tykkää, otan sen".
Onko ikeaa lähistöllä? Sieltä saat ihan siistit kupit ja vaikka loputkin astiat samaan sarjaan hyvin edullisesti.
No tässä esim. on niin paskaa ja epäkäytännöllistä muotoilua, että en ottas vaikka ilman saisin.No tuota, arabia/iittala tarjoaa todella monenlaista muotoilua, monen suomalaisen muotoilijan klassikon leiman saanutta tuotetta.
Kyllä, mainitsemasi Kaj Franckin teema (kilta) on juuri tällainen. Varsin puhdaslinjainen ja funktionaalinen, kaunis käyttöesine, designklassikko ehdottomasti.
Meitä on moneen junaan, osalle kuppi on vain kuppi, kunhan siinä on kahva ja säiliö, johon nestettä voi laittaa. Minulle kuppi ei ole vain mikä tahansa kuppi. Minä näen asian ihan erilailla.
No tuota, arabia/iittala tarjoaa todella monenlaista muotoilua, monen suomalaisen muotoilijan klassikon leiman saanutta tuotetta.
Kyllä, mainitsemasi Kaj Franckin teema (kilta) on juuri tällainen. Varsin puhdaslinjainen ja funktionaalinen, kaunis käyttöesine, designklassikko ehdottomasti.
Meitä on moneen junaan, osalle kuppi on vain kuppi, kunhan siinä on kahva ja säiliö, johon nestettä voi laittaa. Minulle kuppi ei ole vain mikä tahansa kuppi. Minä näen asian ihan erilailla.
Just tänään katoin kaupassa näitä. Aivan kummallisia ja epäkäytännöllisiä. Vie kamalasti tilaa astiakaapissakin.
Meiltäkin löytyy munatuoli, on yksi todella suuri klassikko.
Mitä tulee kuppiasiaan ja muotoiluun, niin minun mielestä teema on yksi onnistuneimmista sarjoista ikinä. Nämä ovat makuasioita. Kuppi, mistä on karsittu kaikki turha pois. Toimii. Yksinkertainen ja toimiva, kuten varmasti moni muukin kuppi. Tuo ikean kuppi, vai mikä onkaan on aivan karsea tuote.
Mitä tulee kuppiasiaan ja muotoiluun, niin minun mielestä teema on yksi onnistuneimmista sarjoista ikinä.