Mieheni vaikuttaa pitävän ihan erilaisista naisista, kuin minä itse ja tää on mulle kova paikka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras007"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras007"

Vieras
Olen itse mustatukkainen, hieman ruskettunu aina, enemmän sellainen piikkorkoja käyttävä, mustia pillifarkkuja käyttävä ja guessin niittilaukuista tykkäävä nainen. Olen hoikka ja lyhyehkö. Olen 38v

Olen huomannut (netti, kaupungilla liikkuminen, jutut parin kaljan jälkeen, mihin huomio kiinnittyy yms) miehen pitävän ihan erilaisista naisista. Fyysisesti siis. Kaikki hänen "ihannenaisensa" ovat blondeja, yleensä noin 25-32 vuotiaita, mua pitempia, tyttömäisempiä, isorintaisia, mua pyöreämpiä ja muodikkaampia ja enemmän sellaisia "princess"tyylisiä.

Tämä asia ottaa mun itsetunnolle ja kovaa. Olen kerran vähän huumorimiehellä kysynyt ja mies vaan sivuutti asian jotain tokaisi perään "nätti sä olet" ja vähän vaivaantui.

Eilen oltiin tuttujen kanssa pitkästä aikaa paikallisessa parilla ja sinne tuli joku naisporukka, jossa oli joku arviolta ehkäpä noin 27 vuotias blondi, hieman tyttömäisen pyöreäkasvoinen, isorintianen "mekkotyttö" ja muutoinkin mua muodokkaampi. Mies ei tosiaan saanut silmiään tästä irti ja kun meni tilaamaan jotain, niin huomasin, että heitti jotai läppää tms tälle naiselle ohimennen.

Mulla on oikeasti paha mieli.

Sun tyyli kuullostaa kuitenkin sellaiselta ett siitä joko pitää tai ei pidä.

Kaikkihan me varmaa jotai kompromisseja tehdään elämässä, todennäköisesti aika monen miehen unelma olis saada pitää molempia naisia tummia ja vaaleita, mut jompi kumpi pitää valita vaikka molemmista tykkäis.

Sen sijaan että vertaisit itseäsi muihin, ettet ole sitä tai tätä, nii ennemmi läväyttäisit miehelle suoraa, ett sun kanssa ollessa, sun seurassa käyttäydytään sua kunnioittavasti eikä tiirailla toisten tissejä. Jos nämä ei miellytä mitä kotona on tarjolla, nii ilmankin kyllä sit varmasti pärjää.

vähän samaa ongelmaa, kaikki miehen eksät ovat todella petitejä tyyppejä, langanlaihoja ja ruumiinrakenteeltaan kauhean pieniä ja hentoja. itse en ole pitkä mutta normaalirakenteinen, pyllylläkin löytyy aika hyvin tuota leveyttä, niin tunnen itseni usein miehen seurassa kauhean massiiviseksi ja romuluiseksi...

Tuollainen avoin kuolaaminen kertoo kyllä myös miehen älykkyysosamäärästä.

Oma mieheni on myös tällainen, alhaisesti koulutettu ja totuuden "möläyttelijä". Kenkäkaupassa hyvä ettei silmänsä tippuneet päästä kun siihen joku laiha brunette tuli kenkiä katsomaan.

Oma vaimo pyöreä blondi joka raskaana. Asiaa auttanee myös se kun seksielämä on kuihtunut raskauskipujen sekä pahoinvoinnin takia.

Että kyllä, tiedän miltä sinusta tuntuu.

Miehesi on sut valinnut :) Toki tyttömäisyyttä harvalle miehelle voi olla liikaa, jos ei mennä överiksi. "Pehmeys" vetää naisessa monia miehiä puoleensa. On poikkeuksia, mutta selvästi vähemmän, uskon. Mies voi ihailla muita naisia, mutta ei se tarkoita ettei hän sinusta välittäisi kun kanssasi on.

Tiedän naisen, joka noin piirteidensä puolesta luultavasti eniten liian terävän leukansa takia on yhä sinkku vaikka nätti nainen onkin. Erittäin harvoin mies toivoo mitään terävää piirteissä - mutta tietenkin persoonassa voi, joillekin pitää. Mäkin kyllä hyväksyn naisessa pienen rock-henkisyyden kunhan se ei peitä alleen tuota pehmeyttä - varmaan vähän kun monelle naiselle mies saa olla kiltti muttei jeesjees. Disneyn piirrettyjen pahisnaiset (Julmia Juoninen, paha äitipuoli...) ovat juuri piirteiltään niitä, jotka aika harvalle iskevät.

Tuo on todella ikävää :(. Meillä oli sama juttu, että huomasin aina, miten mies katseli muita naisia. 10 vuoden yhdessä olon jälkeen alkoikin sitten pettää minua eli taisi siinä jotain perää olla, vaikka mulle aina vuolaasti vakuutteli, että mä oon sille just hyvä :( (Muuten, meillä musta tuli "nipo ja hankala" kun mua loukkasi toi katselu... pidä sä oma arvosi)

Tiedän miltä sinusta tuntuu,en tippaakaan vastaa mieheni ns nais-ihannetta vaan olen tatuoitu pin up-tyylinen mimmi.Mieheni puolestaan omien sanojensa mukaan tykkää bruneteista sellaisiata perusnaisista jotka ei yritä olla jotain muuta,ei ymmärrä meikkaamista,hiustenvärjäämistä,tatuoinneista yms puhumattakaan,Vaikka olemmekin yhdessä ja tiedän ettei mies katsele muita niin välillä tulee paha mieli että olenko hänen milestään edes kaunis.Toisaalta myös naurattaa välillä kauheasti että miten me olemme voineet päätyä yhteen kun oma miesmaku on tyyliin mitä tatuoidumpi ja rokimpi sen parempi ja oma mies on sellainen perusjamppa.Kai se rakkaus kuitenkin ratkaisee ja sikis pidän miestäni todella viehättävänä vaikka ei ns minun typpiäni olekkaan.Mutta tuo miehesi käytös on joka tapauksessa aika räikeästi tökeröä ja varmasti lisää omia huonoja tuntemuksiasi:/Pää pystyyn kuitenkin,olet varmasti upea mimmi:)

Yhteistyössä