Mieheni vaatii minua koko ajan tekemään kanssa kolmannen lapsen, että saisimme enemmän rahaa lapsilisän muodossa.

  • Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Mitä teen, kun mieheni ei suostu hyväksymään sitä, että minä en halua synnyttää enää lisää lapsia, koska emme osaa hoitaa kunnolla edes näitä nyt 3v ja 2v vanhoja lapsiamme, sillä minä olen cp-vammainen ja miehelleni on lievä kehitysvamma ja skitsofrenia?
 
spraitti
jooo joku viisas oli tehny laskelman et jos lapsilla haluaa rikastua niitä pitää olla 5 tai enemmän ja menot ihan minimiin :LOL:
uskoo ken tahtoo ei niillä lapsilla tässä maassa voi rikastua
 
Kerro miehelle, että tuo "enemmän rahaa" ei jää käteen, vaan lapsista on kuluja, ja luonnollisesti sitä enemmän mitä enemmän lapsia on.

Lapsilisä kolmannesta lapsesta on 120e/kk, vauvalla menee sen verran rahaa kuussa jo vaipppoihin. Lisäksi tulee vaatekulut ja mahdolliset maidonkorvikkeet ja myöhemmin ruokakulut.

Mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa, sitä enemmän hän kuluttaa ja rahaa palaa. Lapsilisällä , tuo 120e, kerran kuussa viisihenkinen perhe saa kaksi-kolme ruokakassillista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Kerro miehelle, että tuo "enemmän rahaa" ei jää käteen, vaan lapsista on kuluja, ja luonnollisesti sitä enemmän mitä enemmän lapsia on.

Lapsilisä kolmannesta lapsesta on 120e/kk, vauvalla menee sen verran rahaa kuussa jo vaipppoihin. Lisäksi tulee vaatekulut ja mahdolliset maidonkorvikkeet ja myöhemmin ruokakulut.

Mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa, sitä enemmän hän kuluttaa ja rahaa palaa. Lapsilisällä , tuo 120e, kerran kuussa viisihenkinen perhe saa kaksi-kolme ruokakassillista.
hui, kenen vauvalle menee 120?/kk vaippoihin???? Meillä menee ehkä 40?.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Kerro miehelle, että tuo "enemmän rahaa" ei jää käteen, vaan lapsista on kuluja, ja luonnollisesti sitä enemmän mitä enemmän lapsia on.

Lapsilisä kolmannesta lapsesta on 120e/kk, vauvalla menee sen verran rahaa kuussa jo vaipppoihin. Lisäksi tulee vaatekulut ja mahdolliset maidonkorvikkeet ja myöhemmin ruokakulut.

Mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa, sitä enemmän hän kuluttaa ja rahaa palaa. Lapsilisällä , tuo 120e, kerran kuussa viisihenkinen perhe saa kaksi-kolme ruokakassillista.
hui, kenen vauvalle menee 120?/kk vaippoihin???? Meillä menee ehkä 40?.
Niin, mutta jos oikeasti luulee että saa tuon summan kuussa käteen ilman kuluja, niin sellaisellehan voi väittää noin ..... ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Kerro miehelle, että tuo "enemmän rahaa" ei jää käteen, vaan lapsista on kuluja, ja luonnollisesti sitä enemmän mitä enemmän lapsia on.

Lapsilisä kolmannesta lapsesta on 120e/kk, vauvalla menee sen verran rahaa kuussa jo vaipppoihin. Lisäksi tulee vaatekulut ja mahdolliset maidonkorvikkeet ja myöhemmin ruokakulut.

Mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa, sitä enemmän hän kuluttaa ja rahaa palaa. Lapsilisällä , tuo 120e, kerran kuussa viisihenkinen perhe saa kaksi-kolme ruokakassillista.


kolmannesta lapsesta lapsilisä on 141? mutta ei kyllä silläkään pääse rikastumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Kerro miehelle, että tuo "enemmän rahaa" ei jää käteen, vaan lapsista on kuluja, ja luonnollisesti sitä enemmän mitä enemmän lapsia on.

Lapsilisä kolmannesta lapsesta on 120e/kk, vauvalla menee sen verran rahaa kuussa jo vaipppoihin. Lisäksi tulee vaatekulut ja mahdolliset maidonkorvikkeet ja myöhemmin ruokakulut.

Mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa, sitä enemmän hän kuluttaa ja rahaa palaa. Lapsilisällä , tuo 120e, kerran kuussa viisihenkinen perhe saa kaksi-kolme ruokakassillista.


kolmannesta lapsesta lapsilisä on 141? mutta ei kyllä silläkään pääse rikastumaan.
Jep, mutta nuo oli argumentteja, millä voi perustella sellaiselle jonka kaikki Muumit ei ole ihan laaksossa.
 
ap ov.
Ei saa kiusata minua ja minun miestä! Aina te terveet olette tuollaisia, olette muka itse normaaleja sitten kuitenkin kiusaatte koko ajan meitä vammaisia! Miksi te terveet kiusaatte koko ajan meitä vammaisia? Kyllä vammaisillakin on oikeus hankkia lapsia, elää omassa kodissa, seurustella, mennä naimisiin, hankkia lapsia, keskustella, hellitellä toisia, rakastella ja elää normaalia elämää! Olette kaikki terveet ihmiset tunnevammaisia kun kiusaatte vammaisia! Olisiko teistä kivaa, jos teitä itseä koko ajan osoiteltaisiin sormella, teille naurettaisiin, pilkattaisiin, teitä lyötäisiin ja teille huudeltaisiin rumia sanoja vain siksi, että olette vammaisia? Ei ole kivaa, kun minä, mieheni ja lapsemme kävelemme esim. kadulla, niin koko ajan meille nauretaan, meitä sanotaan "Vajukkiperheeksi", meitä pilkataan, heitellään kivillä, lumipalloilla, tyhjillä pulloilla, meille soitetaan koko ajan pilapuheluita ja lähetetään postissa nimettömiä tappouhkauksia :-(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap ov.:
Ei saa kiusata minua ja minun miestä! Aina te terveet olette tuollaisia, olette muka itse normaaleja sitten kuitenkin kiusaatte koko ajan meitä vammaisia! Miksi te terveet kiusaatte koko ajan meitä vammaisia? Kyllä vammaisillakin on oikeus hankkia lapsia, elää omassa kodissa, seurustella, mennä naimisiin, hankkia lapsia, keskustella, hellitellä toisia, rakastella ja elää normaalia elämää! Olette kaikki terveet ihmiset tunnevammaisia kun kiusaatte vammaisia! Olisiko teistä kivaa, jos teitä itseä koko ajan osoiteltaisiin sormella, teille naurettaisiin, pilkattaisiin, teitä lyötäisiin ja teille huudeltaisiin rumia sanoja vain siksi, että olette vammaisia? Ei ole kivaa, kun minä, mieheni ja lapsemme kävelemme esim. kadulla, niin koko ajan meille nauretaan, meitä sanotaan "Vajukkiperheeksi", meitä pilkataan, heitellään kivillä, lumipalloilla, tyhjillä pulloilla, meille soitetaan koko ajan pilapuheluita ja lähetetään postissa nimettömiä tappouhkauksia :-(
Kauheeta :'( Maailmaan valitettavasti mahtuu näitä tunnevammaisia ihmisiä aika paljon. Kun itselle syntyi 2v sitten down tyttö, surin ensimmäisenä sitä, että tämä maailma on niin julma. Tuohon sinun ongelmaasi ehdotan et lasket miehellesi ihan paperilla, ettei rahan takia kannata tehdä lapsia.
 
Non compos mentis
Miten liikuntavamma estää lasten hoitamisen kunnollisen opettelun? Ymmärrän, että jos ap on vaikka pyörätuolissa, voi lasten hoitaminen olla haasteellista. Mutta älyllisesti?
 

Yhteistyössä