mieheni, tuo suuri rakastaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
nukahti eilen kesken seksin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oikeasti haahaahaaa kun hauskaa, mut meille seksi on ongelma, tai lähinnä miehen haluttomuus, meillä on ollut seksiä viimeks joskus heinäkuussa ja tää on mulle aivan tuskaa, panettaa niin että päässä napsahtaa ja sit VIHDOIN eilen mies alkoi suudella mua ja yksi asia johti toiseen kunnes mä olin aivan hekumoissani, kun sitten mies irrottautui musta ja alkoi nukkua.
repikää siitä huumoria.
oikeasti tää puute on jo kohta fyysistä kipua!!!! pää hajoaa ja tekee vaan mieli koko ajan.tää on hirveää :(
(puhuttu on ja en painosta ja plaa..)

jaa-a, jos jostain pillereistä ois apua.... masennuspillereitä tai sitten ihan potenssi :) jos syytä ei löydy ja mies ei innostu etsimään apua ongelmaan, niin kerro et sit on se vaihtoehto et suhde muuttuu avoimeksi, koska et ole valmis elämään platonisessa suhteessa.....
mä varmaan tekisin niin, olkoon oma mies kuinka rakas hyvänsä....mut seksi on mulle tärkeä osa parisuhteessa... en oo suhteessa vain sen takia et mulla on mies"kämppis" saman katon alla.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
jaa-a, jos jostain pillereistä ois apua.... masennuspillereitä tai sitten ihan potenssi :) jos syytä ei löydy ja mies ei innostu etsimään apua ongelmaan, niin kerro et sit on se vaihtoehto et suhde muuttuu avoimeksi, koska et ole valmis elämään platonisessa suhteessa.....
mä varmaan tekisin niin, olkoon oma mies kuinka rakas hyvänsä....mut seksi on mulle tärkeä osa parisuhteessa... en oo suhteessa vain sen takia et mulla on mies"kämppis" saman katon alla.

Niin, näinhän siinä vois käydä.

Yhteistyössä