I
idiootti
Vieras
Oin eilen ystäväni kanssa muutamalla. Olen kunnon kansalainen, joka on viimeksi ottanut alkoholia pikkujouluissa vuonna 2012. Vanha koulukaveri oli käymässä kaupungissa ja mä otin tämän päivän vapaaksi töistä. Olen siis ihan fiksu, hyväkäytöksenin ja normaali tyyppi. En tiedä mikä muhun eilen meni.
Mies alkoi fb:ssä jotakin jutustelemaan ja juttelin takasin. Ei olla nähty vasta kuin pari kertaa kunnolla.
Mä sitten tottakai pikkuhiprakassa heittelin kaikenlaista noh vihjailevaa huumoria yms ja lopuksi kaikkea pusipusi juttua. Siis helvetti, että mua hävettää. SIIS MIKÄ MUHUN MENI?!
Mies oli ihan myös huumorilla mukana ja viesteistä päätellen aivan asiallisia vastauksia. Mä kuolen nyt just häpeään.
Mitä mä teen? Kehtaanko edes nähdä koko tyyppiä enää?
Mies on 39v ja minä 25v. Pitääköhän mua nyt ihan lapsellisena.
Läpsäiskää nyt joku mua!! Käyttäydyin kuin teini. Oikeasti siis olen ihan aikuinen jo
Asiallisia vastauksia pliis.
Mies alkoi fb:ssä jotakin jutustelemaan ja juttelin takasin. Ei olla nähty vasta kuin pari kertaa kunnolla.
Mä sitten tottakai pikkuhiprakassa heittelin kaikenlaista noh vihjailevaa huumoria yms ja lopuksi kaikkea pusipusi juttua. Siis helvetti, että mua hävettää. SIIS MIKÄ MUHUN MENI?!
Mies oli ihan myös huumorilla mukana ja viesteistä päätellen aivan asiallisia vastauksia. Mä kuolen nyt just häpeään.
Mitä mä teen? Kehtaanko edes nähdä koko tyyppiä enää?
Mies on 39v ja minä 25v. Pitääköhän mua nyt ihan lapsellisena.
Läpsäiskää nyt joku mua!! Käyttäydyin kuin teini. Oikeasti siis olen ihan aikuinen jo
Asiallisia vastauksia pliis.