mieheni sai 12000 eur bonuksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirkko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pirkko"

Vieras
Ihan mahtavaa. Pakko hehkuttaa.

Normi palkan päälle vielä n 12000 käteen.

Tiedän että monet saavat tuon verran kk-palkkaa tai paljon isompiakin bonuksia, mutta silti tuntuu ihan tosi hyvältä! Siitä ei kauaa ole kun olin itse tosi pienituloinen opiskelija, joten aivan uskomatonta että voi tulla noin paljon rahaa kerralla.

Osa tuhlataan, osalla lyhennetään luottokorttivelkaa (mun) ja loput mies laittaa varmaan säästöön haluamallaan tavalla.

tuntuu että elämä on nykyään ihan eri planeetalla, kun vielä pari kolme vuotta sitten olin sinkku opiskelija ja rahat tosi tiukalla, nyt naimisissa hyväpalkkaisen miehen kanssa ja itsekin ihan ok duunissa...

En olis kyllä silloin uskonut et näinkin voi käydä, et tulee tuollaisia summia tuosta noin vaan ylimääräisenä perheeseen.

Onpa kiva juttu! Itselle ei tuollaista tilannetta ihan heti vastaan tulle, mutta olenkin (joskus tuntuu) tosi outo: vaikka itsellä on niukahkosti rahaa, ei minua häiritse vaikka toisella olisi enemmän. Edes se ei minua haittaa yhtään että joillain on miljoonia ja miljardeja rahaa, kiva niille:) Olen vilpittömän iloinen puolestanne:)

[QUOTE="pirkko";29027397]Ihan mahtavaa. Pakko hehkuttaa.

Tiedän että monet saavat tuon verran kk-palkkaa tai paljon isompiakin bonuksia, mutta silti tuntuu ihan tosi hyvältä! Siitä ei kauaa ole kun olin itse tosi pienituloinen opiskelija, joten aivan uskomatonta että voi tulla noin paljon rahaa kerralla.

Osa tuhlataan, osalla lyhennetään luottokorttivelkaa (mun) ja loput mies laittaa varmaan säästöön haluamallaan tavalla.[/QUOTE]

Monet? :D

Tervetuloa kehä ykkösen ulkopuolelle :D

Osa tuhlataan, osalla lyhennetään luottokorttivelkaa (mun) ja loput mies laittaa varmaan säästöön haluamallaan tavalla.[/QUOTE]

Kiva että olet iloinen miehesi puolesta. Toivottavasti hän kuitenkin on järkevä ja antaa sinun selvitä itse luottokorttiveloistasi niin voit ehkä oppia itsekkin rahankäytöstä jotakin. Kun mahdollisesti sitten itse saat joskus enemmän rahaa niin osaat sen käyttää.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
[QUOTE="vieras";29027705]Kiva että olet iloinen miehesi puolesta. Toivottavasti hän kuitenkin on järkevä ja antaa sinun selvitä itse luottokorttiveloistasi niin voit ehkä oppia itsekkin rahankäytöstä jotakin. Kun mahdollisesti sitten itse saat joskus enemmän rahaa niin osaat sen käyttää.[/QUOTE]
Ja minä kun olisi ehdottanut, että maksatte luottokorttivelan kokonaan pois - eikä sitten uutta tilalle. Meillä olisi tehty niin.

Millaista luottokorttivelkaa ei tuolla rahalla saa kuitattua kokonaan pois?
Jaa niin, vaimon velkaa :D:
Mä niin antaisin muijan kärsiä jos ei osaisi käyttää rahaa. Heiluttaisin kyllä reilusti koneesta kun lähtisin yksin Thaikkuihin bonareilla.

Millaista luottokorttivelkaa ei tuolla rahalla saa kuitattua kokonaan pois?
Jaa niin, vaimon velkaa :D:
Mä niin antaisin muijan kärsiä jos ei osaisi käyttää rahaa. Heiluttaisin kyllä reilusti koneesta kun lähtisin yksin Thaikkuihin bonareilla.

:D No jaa, riippunee siitäkin, mistä se luottokorttivelka on aiheutunut. Jos sillä on hankittu jotain olennaisen tärkeää yhteiseen talouteen, niin toki voisin maksaa sen pois vaikka kokonaankin. Mutta jos rouva on hankkinut velaksi itselleen ne seitsemännettoista talvikengät, niin antaisin kyllä hänen maksella laskunsa ihan itse.

No luottokorttivelka on tullut mun omasta elämisestä kun on ollut tiukkaa, mies ystävällisesti vähän mua avustaa kun sai rahaa. Tunnollisesti sitä makselen eikä sitä onneksi kovin paljoa olekaan. Ja Se ei tosiaan ole miehen homma sitä kuitata, kunhan halusi vähän auttaa :)

Mies on it-alalla konsulttina, siellä voi näköjään saada noinkin isoja bonuksia, itselle tuntuu melko utopistiselta.

Palstalta saa kyllä mahtavia säästövinkkejä, olisinpa käynyt täällä opiskeluaikana ;)

Hei mahtavaa, hieno homma :) Nauttikaahan bonareista, kellepä ei kelpais pienempikin ekstraraha. Ja omalla työlläänhän on sen vielä ansainnutkin. Olen niin iloinen puolestanne =)