Mieheni pyydettiin häihin autokuskiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä miten helposta asiasta voi tehdä niin vaikeeta. Ellet pärjää yksin edes nykyisten lasten kanssa, miten ajattelit toimia sitten kun vauva syntyy? Hääauton ajo on nyt niin pieni homma ettei tosikaan. Ilmeisesti sulhanen on miettinyt sen niin ettei miehesi kuitenkaan juo koska vauva saattaa syntyä koska tahansa, niin siinä olisikin hyvä kuski -varsinkin kun kyseessä on bestman. Et siis pärjää aikaa kirkosta juhlapaikalle lasten kanssa? Et tunne ketään joka voisi teidän auton ajaa sinne? Tuokin käsittämätöntä että on ajokortti etkä sen vertaa pidä ajotaitoa yllä että tarvittaessa uskaltaisit rattiin hypätä.

Mä luulen, että suurin osa vastaajista on näitä kädestä suuhun maalaisia. Kyllä kaupungissa on aikuisten häissä tapana, että häät ja niihin liittyvät palvelut kustantaa järjestäjä.

[QUOTE="Nekku";26820420]Mä luulen, että suurin osa vastaajista on näitä kädestä suuhun maalaisia. Kyllä kaupungissa on aikuisten häissä tapana, että häät ja niihin liittyvät palvelut kustantaa järjestäjä.[/QUOTE]

Mä en ole koskaan ollut häissä joissa hääpari kulkisi taksilla. Mutta tietystikään Turku ja Tampere ei varmaan ole kaupunkeja. Ja helsinkiläisten häätkin on olleet aina pk-seudun ulkopuolella. :ashamed:

Nakkihäät ovat varmaan sellaiset, että bestmanille ja kaasolle jaetaan "nakkeja" eli sekalaisia hommia. Ja nakki-sanassa sellanen säväys, että näitä hommia ei pahemmin sovita etukätetään, vaan heitetään vaan kuin nakki koiralle ja odotetaan että kaaso/bestman tekee homman mukisematta.

Yhteistyössä