Mieheni pyörtyi viime yönä! :( :O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
oliko käyttänyt alkoholia eilen tai edellisenäpäivänä ?

edellisiltana pari olutta ja lasi viiniä.

entä muuten alkoholinkäyttö ? onko päivittäistä, viikottaista ?

ei ota säännöllisesti

Haimaa epäilen siksi kyselen alkoholinkäyttöä.

Tuossa selvisikin että miehelläsi on diabetes joten voisi olla haimatulehdus vaikkakaan alkoholinkäyttö ei viittaa siihen, mutta tuon diabeteksentakia voisi hyvin ollakkin !

Lääkäriin kannattaisi mennä, että ei pahene ja jos haimatulehdus niin muutamapäivä varmasti menee sairaalassa, että saavat taas miehesi kuntoon.

Mikäs se sun mies on miehiään? Eli yleisiä elintapoja?
Juoko alkoholia, onko juonut? Entä viimeaikainen lepo, onko nukkunut kunnolla?
Mahasta kannattaa lähteä liikkeelle.
Eli rasvat ja kuidut tankkiin.

Kookosrasva on sellanen mitä kannattaa käyttää kovasti ku se sisältää vain hyödyllisiä trans rasvahapoja jotka edistävät monta elimistölle elintärkeää asiaa. Ihan ruoalaitossa tai missä nyt rasvaa käyttääkään.

Pellavansiemenrouhe on rasvansa lisäksi aivan törkeen hyvä kuitulähde, eli parasta mahalle. Auttaa kuonaa ulos kehosta luonnollisesti ja hoitaa hyvin.

Banaanista ja makeista hedelmistä saa hyvää elimistölle hyödynnettävää sokeria, jonka maksa muuntaa hyötykäyttöön. Auttaa jaksamisessa ja mielen on tärkeä jaksaa että osaa suhtautua itseensä oikein.

Vihreät vihannekset taas toimivat peruspolttoaineena ja elintärkeiden rakennusaineiden kerryttämisessä. Niistä saatava voima imeytyy ilman hankaluuksia kehoon ja sulaa tasaisen tehokkaasti.

Kuntouttamisvaiheessa suosittelen aitoja mehuja. EI MITÄÄN JUISSIA!
Helpoin ja tehokkain hyöty saavutetaan itse puristamalla mitä tahansa hedelmiä ja vihanneksia mistä itse sillä hetkellä pitää. Koska on ensisijaisen tärkeää myös arvostaa lääkettään eli uskoa siihen. Buranaan on helppo uskoa, mutta koittakaapa uskoa syömäänne ravintoon myös lääkkeenä. NIIN ai että alkaa tepsimään monet eri sapuskat.

EI muuta kun lepoa ja syötävää hyvän mielen korostamista unohtamatta. niin kyllä se siitä tasaantuu.

Ei pidä myöskään ottaa oireita liian kevyesti, ihminen ei kuitenkaan ihan pienestä hätkähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Mein iskä poti pitkään närästystä. Siis oli ihan sitä mieltä että se on närästystä, samanlaiselta tuntui.
No jonkuu ajan päästä suostui lääkäriin ja ne otti sydänfilmin. Hoitaja juoksujalkaa etti lääkärin paikalle joka totes että herra hei! Teil on sydänkohtaus parhaillaan. Sit vietiinkin lanssilla sairaalaan ja kohta toisella lanssilla helsinkiin pallolaajennuksen. Oli sydän veritulppa.

:o ai kamala!! :(
mun miehellä on kyllä usein tota närästystä, etenkin yöllä. monasti pitkiä aikoja istuksii pedissä kun niin närästää :/

Juu, ja mun isänisä oli monta päivää luullu et närästää/on sappikipuja kunnes meinas menettää tajunsa yks ilta. Piipaalla sairaalaan, oli kuumeeton keuhkokuume ja alko jo rasittaa sydäntä et se veteli väliin omia rytmejä..

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mittasitteko yöllä verensokerin?

ei voitu mitata kun oltiin kylässä eikä mittari ollut mukana :/

siis ei juma mitä diabeteksen hoitoa. yökylässä ja ei mittaria. jos on diabetes niin mittarin pitäsi olla AINA saatavilla tuollaisia tilanteita varten.

joko sä sait sen äijäs lääkäriin?

siis ei juma mitä diabeteksen hoitoa. yökylässä ja ei mittaria. jos on diabetes niin mittarin pitäsi olla AINA saatavilla tuollaisia tilanteita varten.

Juu nyt loppui ymmärrys mullakin. Esim mun työkaverilla on AINA töissä mukana mittausvälineet. Miten sitä muuten osaisi säädellä syömisiä jos ei tarkkaile arvojaan?

Alkuperäinen kirjoittaja huoletonta on:

Juu nyt loppui ymmärrys mullakin. Esim mun työkaverilla on AINA töissä mukana mittausvälineet. Miten sitä muuten osaisi säädellä syömisiä jos ei tarkkaile arvojaan?

miehellä ollut sokeritauti lapsesta asti ja sanoo aina että osaa kyllä olostaan tietää onko verensok. korkealla tai matalla ja toimia sen mukaan. Kotona kyllä mittailee ja matkoilla päivittäin useita kertoja verensokereita ja syö suht terveellisesti.

Mies lähti tänä aamuna koulutukseen toiseen kaupunkiin, ei auttanut mun sanomiset että menisi lääkäriin :|

Yhteistyössä