Mieheni puhelimessa ei ole kenenkään naisen numeroa eikä hän koskaan petä minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukavaa, että muillakin on onnellisia parisuhteita! Meidän parisuhde tosin on sen verran nuori, ettei kaikkia elämän vastoinkäymisiä ole ehditty kokea, mutta onnellisia ollaan. Onnea ei vähennä se, ettei mies juurikaan nykyään tee kotitöitä, mutta ylitöitä tekee. En todellakaan tiedä, kenen puhelinnumeroita hänellä on kännykässään tai kenen numeroita hän muistaa ulkoa. On siellä ainakin muutaman naisen numero eri minun, anopin, minun äitini ja sisareni, tyttäremme, miniämme ja miehen tädin...

Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:
On se ihme että jos joku haluaa kertoa täällä että on onnellinen parisuhteessa koska siihen ei kuulu asioihin joita tällä palstalla on paljon ollut lähiaikoina niin teillä pitää heti alkaa parjaamaan. Eikö teillä kenelläkään parjaajista ole onnellinen parisuhde vai mikä siellä päänupissa vaivaa??

Eikä tarvi takertua pieniin sanavirheisiin!!!!! kuten naisten numerot kännyssä!!!

Ai, sori vaa. :ashamed: Mut jotenkii nii häiritsi, ku ekaan niit ei ollu yhtää ja sitte niit oli ja puhelinta ei osaa ees avata, et tietäis mitä siel on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraskorea:
Mutta kun se vaan on niin että, vaikka kaikki tuntuis olevan niin äärettömän hyvin, niin silti toinen saattaa haksahtaa.. Eikä se aina tarkota seksiä se haksahtaminen. Kyllä henkinen pettäminen on pahempaa!

Mitä tarkoittaa henkinen pettäminen...esim kehiin...eikö fyysinen ole pahempaa koska on jo tehnyt jotain...onko mukava että mies pettää muutta ajattelee sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:
Hän ei syyttele minua pettämisestä tai tee ylitöitä iltaisin. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua, hoitaa lapsia lähes yhtä paljon kuin minä. Hä ei käytä alkoholia liikaa, ei katoa koskaan ryyppyreissuillaan "kavereiden sohville nukkumaan" humalaansa. En löydä häntä telttareissulta alasti toisen naisen syleilystä. Hän ei kaahaa migreenissa vaarantaen koko perheen hengen, hän antaa minulle omaa aikaa, eikä minun tarvitse raahata lapsia joka paikkaan mukanani. Hän on AIKUINEN ihminen rinnallani.

Kyllä onnellisiakin parisuhteita on olemassa vaikka tällä palstalla se tuntuu olevan katoava luonnonvara.

Loistavaa, näin haluaisin meilläkin olevan!
Toivossa on hyvä elää...

Henkinen pettäminen on sitä että soittelee, tekstailee ja vaikkapa tapailee jotain muuta sun selkäs takana, ja musta se on kyllä helevtisti pahempi juttu ku yks pano!

mun miehellä on puhelimessa numeroita, joiden alkuperästä mulla ei ole mitään hajua (eikä edes kiinnosta). Sille soitellaan oudoista numeroista ja se käy ryyppyreissuilla, saattaapi monesti eksyä myös jatkoille. Sillä on myös jonkun verran keikkareissuja, eli kaiken lisäksi se on täys muusikonrenttu.
Silti minä päivästä toiseen jaksan luottaa siihen.. joskus luottamus kokee notkahduksen, mutta yleensä se onkin vain omaa typeryyttäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:
Hän ei syyttele minua pettämisestä tai tee ylitöitä iltaisin. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua, hoitaa lapsia lähes yhtä paljon kuin minä. Hä ei käytä alkoholia liikaa, ei katoa koskaan ryyppyreissuillaan "kavereiden sohville nukkumaan" humalaansa. En löydä häntä telttareissulta alasti toisen naisen syleilystä. Hän ei kaahaa migreenissa vaarantaen koko perheen hengen, hän antaa minulle omaa aikaa, eikä minun tarvitse raahata lapsia joka paikkaan mukanani. Hän on AIKUINEN ihminen rinnallani.

Kyllä onnellisiakin parisuhteita on olemassa vaikka tällä palstalla se tuntuu olevan katoava luonnonvara.

ei hänellä ei ole puhelimessaan naisten numeroita, ne on sillä toisella sim-kortilla jota hän säilyttää töissään. ei hän ei koskaan ole liian kauaa missään eikä katoa, hän hoitaa sen homman samalla kun antaa sulle omaa aikaa (ei siihen tarvitse kuin 5min autossa, jos on niin kiire pitää sun uskoa yllä ).

ihana kun teillä on nuin hyvä suhde (uskon ja toivon ), mutta valitettava tosiasia on ettei voi koskaan 100% tietää.

Yhteistyössä