Mieheni petti minua

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
mieheni petti minua eilen
hän ei tullut kotiin.. laittoi vaan viestiä että bepopissa ollut fritsun imemiskilpailu johon hän osallistunut ja siksi ei tuu enää kotiin eikä anna itelleen ikinä anteeksi..

oon raskaana kuudennella kuulla..

Mieheni itse on siis fritsujen peitossa eikä halua enää nähdä mua tai tulevaa vauvaa koskaan..

Mieheni on 35 vuotias
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
ja varattuja miehiä pyydetty lavalle ja riisuttu heidät alushoususilleen ja sitte n. 18v sikkutytöt imeneet koko vartaloa
Hevosetkin nauraa! :LOL:

Ei löydy sellaisia 18v sinkkutyttöjä, jotka satunnaisia karvaisia äijiä alkaisivat jossakin lavalla imeskelemään! :attn:
 
Yritä pärjätä, ei ole hauskaa yhtään tuollainen. Ajattele vauvan parasta, äläkä hermostu. Kyllä te pärjäätte ilman tuollaista ukkoakin, ei tuollaisesta ole kuin harmia. Kerran kun antaa anteeksi niin saa olla koko ajan antamassa ja oma ja vauvan elämä on yhtä helsinkiä.
Eli katso tilanne rauhassa, älä hermostu ja odota että aika menee hiukan eteenpäin. Saat hiukan persfektiiviä (?) asiaan ja näet asiat toisessa valossa.
Voimia sulle ja vauvalle!!!!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
ja varattuja miehiä pyydetty lavalle ja riisuttu heidät alushoususilleen ja sitte n. 18v sikkutytöt imeneet koko vartaloa
Hevosetkin nauraa! :LOL:

Ei löydy sellaisia 18v sinkkutyttöjä, jotka satunnaisia karvaisia äijiä alkaisivat jossakin lavalla imeskelemään! :attn:
Ai kaikki 35 v äijät on automaattisesti karvasia joka puolelta? Hahhaa
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
ja varattuja miehiä pyydetty lavalle ja riisuttu heidät alushoususilleen ja sitte n. 18v sikkutytöt imeneet koko vartaloa
Hevosetkin nauraa! :LOL:

Ei löydy sellaisia 18v sinkkutyttöjä, jotka satunnaisia karvaisia äijiä alkaisivat jossakin lavalla imeskelemään! :attn:
Ai kaikki 35 v äijät on automaattisesti karvasia joka puolelta? Hahhaa
En tarkoittanut ihan noin kirjaimellisesti! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
ja varattuja miehiä pyydetty lavalle ja riisuttu heidät alushoususilleen ja sitte n. 18v sikkutytöt imeneet koko vartaloa
Hevosetkin nauraa! :LOL:

Ei löydy sellaisia 18v sinkkutyttöjä, jotka satunnaisia karvaisia äijiä alkaisivat jossakin lavalla imeskelemään! :attn:
Ai kaikki 35 v äijät on automaattisesti karvasia joka puolelta? Hahhaa
aika epätoivosta... nuoret tytöt on yleensä suht valikoivia, ja 18v:lle sinkkutytölle kolmevitonen mies muistuttaa varmaan lähinnä isästä. joten..
ainii ja joo, jos kyse on leikkimielisestä kilpailusta ni varmaan nauraisin vieressä ku ne hätäseen täysikäset sinkkutytöt imeskelis mun miestä :D meidän suhde ei oo ihan niin hataralla pohjalla ett se järkyttäis mun asemaa miehen elämässä mitenkään.
 
vieras
taisi ukko keksiä kilpailun kun tiesi fritsun (ja muutakin?) saadessaan jäävänsä kiinni

hyvä keino käräyttää ukkomiehet, olen nuorena muutaman kerran käyttänyt kun pikapanolla on tullut kiire kotiin aamuksi

kerran siirsin herätyskellon ajan 4 tuntia aiemmaksi, äijä kävi kuumana kotiin lähtöä tehdesään, mitä lie eukolleen kertonut...
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
ja varattuja miehiä pyydetty lavalle ja riisuttu heidät alushoususilleen ja sitte n. 18v sikkutytöt imeneet koko vartaloa
Hevosetkin nauraa! :LOL:

Ei löydy sellaisia 18v sinkkutyttöjä, jotka satunnaisia karvaisia äijiä alkaisivat jossakin lavalla imeskelemään! :attn:
kyllä kuule löytyi, eilen bepopissa kun oli ne Bigbrother bileet!!
 
aloittaja
ja mies koko ajan muistuttaa ettei sitten ole pannut kenenkään kanssa joka kuulemma olisi pahempaa.. mun mielestä pettäminen on pettämistä silloin kun yhteisistä säännöistä on sovittu ja niitä rikotaan
 
äitee
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
mieheni petti minua eilen
hän ei tullut kotiin.. laittoi vaan viestiä että bepopissa ollut fritsun imemiskilpailu johon hän osallistunut ja siksi ei tuu enää kotiin eikä anna itelleen ikinä anteeksi..

oon raskaana kuudennella kuulla..

Mieheni itse on siis fritsujen peitossa eikä halua enää nähdä mua tai tulevaa vauvaa koskaan..

Mieheni on 35 vuotias
No, onhan tuokin selitys.. ja valhe varmana. Ikinä en oo kuullut moisesta kilpailusta.. huh!

Tsemppiä!!!
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
mieheni petti minua eilen
hän ei tullut kotiin.. laittoi vaan viestiä että bepopissa ollut fritsun imemiskilpailu johon hän osallistunut ja siksi ei tuu enää kotiin eikä anna itelleen ikinä anteeksi..

oon raskaana kuudennella kuulla..

Mieheni itse on siis fritsujen peitossa eikä halua enää nähdä mua tai tulevaa vauvaa koskaan..

Mieheni on 35 vuotias
No, onhan tuokin selitys.. ja valhe varmana. Ikinä en oo kuullut moisesta kilpailusta.. huh!

Tsemppiä!!!
oli ollut tuo kilpailu, soitin tuttavilleni.. varattuja miehiä pyydetty lavalle jonne mieheni ympäripäissään mennyt tietysti luullut saavansa koplata pikkutyttöjä..
 

Yhteistyössä