:hug:
Lainasin tekstiäsi, on pakko nyt kommentoida
Kiva kun on saanut tähän ketjuun erilaisia mielipiteitä, joita on ollut kiva lukea...
Meillä siis edelleen samankaton alla asutaan, vaikka jossain vaiheessa jo päätimme, että eriosoitteisiin käy meidän tie. Mutta ei ole vielä ainakaan. Miksi ei? Miksi et heitä miestäsi ulos? Mielestäni miehesi joutuu nyt tienaamaan sinun kunnioituksesi, sen sijaan sinä roikut hänessä. Alahan seistä omilla jaloillasi ja näytä, että sinä et häntä tarvitse. Parisuhteen tulee perustua keskinäiseen luottamukseen ja kunnoitukseen ja nyt teillä ei ole sitä. Mikä parisuhde se sellainen on? Mikä velvollisuus sinulla on edelleen pitää sitä miestä siellä kotona ja nöyristellä häntä?
Minun on vaan niin vaikea saada minkäänlaista uskorippusta mieheeni..
Tässä nyt mainittakoon, että kun mieheni petti tuon puolivuotta oli meidän seksielämä täysin kadonnut, eli ei ollut. Väitti vain ettei kiinnosta. No nyt on kyllä miestä jo hivenen sekin asia kiinnostanut. Ja toki "himot ne on hiirelläki" siis tarkoitan tällä sitä, että kaipaan todella sitä läheisyyttä ja ehkä juuri tuota seksiäkin... ja tässä tilanteessa mielummin omalta mieheltä, kuin vieraalta. Vaikkakin välillä tulee ahdistunut olo.. Älä anna. Jos annat, olet siis hyväksynyt asian ja miehesi mielestä oletkin helppo nakki, jonka tunteita ei tarvitse kunnoittaa ja helppo lepytellä. Hiiri siis. Mitäs jos näyttäisit mistä kana ns. pissii. SUUTU! Sinulla on täysi oikeus raivoon, paiskoa lautasia, näyttää vihasi NAINEN sinua on LOUKATTU ja pahimmalla mahdollisella tavalla, aviottomalla lapsella!.
Olen yrittänyt saada miestäni terapiaan, mutta nyt hän päättikin et yritetään ilman... :\| Mikä hel---tin oikeus miehelläsi on siitä asiasta päättää, jos haluaa saada sinut takaisin? Kuulostaa siltä että miehesi ei ole tosissaan suhteenne suhteen, vaan laskee vaan päässään elatusmaksujen suuruutta kolmelle lapselle. Jos miehesi todella haluaa sovittaa tapahtunutta, hän on valmis tekemään ihan mitä vaan, jotta suhteenne tulisi kuntoon, painumaan juosten terapiaan ja puhumaan asiasta kanssasi, todella hakemaan sovitusta. Kuulostaa ihan siltä että miehesi ei aidosti kadu, vaan hänelle vaan tuli ns. pas...t housuun kun jäi kiinni.
Tyttäremme tililtä on yhtäkkiä kadonnut rahaa, ja väittää et vahingossa on ottanut hänen tililtään...Ne meni sille toiselle naisella ultraääneen tms. Sian kanssa olet tekemisissä. Aukaise silmäsi. Ei se mikään vahinko ollut. Valehtelee päin naamaa. Sama peli jatkuu.
Näen jatkuvalla syötöllä ahdistavia painajaisia, johin mieheni ei oikein ota kantaa suuntaan tai toiseen. Eikö liitossa pitäisi kannustaa ja tukea, niinkuin minä petettynä osapuolena ainakin olen yrittänyt.
Välillä jo tuntuu siltä, et olisi parempi erota, kuin yrittää, kun minulla on sellainen olo et minä yritän enemmän... Miksi juuri sinun pitäisi yrittää enemmän, se velvollisuus on miehelläsi. Minä kannatan nyt sitä asumuserovaihtoehtoa, koska miehelläsi ei ole aitoa halua liittonne jatkamiseen, pikemminkin kuulostaa vain tavalta ja tottumukselta ja elatusmaksujen pelolta. Kuule, sä ansaitset paljon parempaa!
Minusta tuntuu että olen riippuvainen miehestäni ja pelkään, jos pihalle hänet heitä, niin menee tän toisen naikkosen luo, mitä en missään nimessä haluaisi...Miehesi vallan hyvin tietää tämän. Luuletko sinä että miehesi on maailman ainoa mies joka voi tehdä sinut onnelliseksi? Riippumalla hänessä et hänen rakkauttaan saa, se on varma. Anna sian lentää!
Kertokaa Te jotka olette selvinneet yhdessä, miten olette onnistuneet. Olisin todella kiinnostunut.
Ehkä tämäkin joskus selviää, tämä sotku