mieheni pettää

  • Viestiketjun aloittaja mökö78
  • Ensimmäinen viesti
mökö78
vai onko teidän mielestä pettämistä, jos tekstailee muiden naisten kanssa? löysin nimittäin mieheni puhelimesta naisten stradegisia mittoja sisältäviä viestejä, eli on tainnu vierailla jollain seuranhaku tms. sivuilla. on siis ainakin antanut oman puhelin nronsa näille "nnneitosille".

Mua ainakin loukkaa tällänen tosi paljon, mies ei suostu edes selittää et miks? Ja onhan toi luottamuksen pettämistä... Vastaavaa on tapahtunu joskus suhteen alkuaikoina, mut taas, meil on vuoden vanha poikakin.

Ei taida paljon meistä välittää ku riskeeraa suhteensa meihin :ashamed: :'(

tunteet heittelee todella paljon, välillä olen valmis potkasemaan miehen pellol, toisel hetkel viel yrittää... En haluaais rikkoa perhettämme.., tai hän sen on kai jo rikkonut.... :'(
 
mixu79
Oot tainnu joustaa liikaa miehen touhujen suhteen,ei osaa enää arvostaa sua,turhaa aphoitat mielesi päivittäin tuollaisen takia.Jos toisesta välittää aidosti ei tahalteen mielipahaa toiselle aiheuta ja mun mielestä sun miehes tekee niin.Suhde vaan poikki,ehkä oppii jotain ja oppii arvostamaan perhettään ja vilpittömästi tulee pyytää uutta mahd,jos ei niin ehkä oppii seuraavan suhteen varalle että ei naisia voi mattoina kohdella.Jaksat lapsenkin kanssa varmasti paremmin jos ei tarvi pettävän miehen menoja ja aivoituksia koko ajan murehtia :hug:
 
Miksi
Meillä myös tuon puhelimen kautta paljastui mutta tietysti ei itse myönnä vaikka yllätys yllätys tilasin erittelyn ja sain nähdä että melkein vain yksi numero siellä näkyi. Ja ei vieläkään myöntänyt. Teki myös muutaman reissun joista valehteli missä oli kun selvitin sitten nekin niiltä missä sanoi muka olleen ja kiinni jäi. No pyysin tässä sanomaan totuuden tai lähtemään ei halunnut kertoa ja lähti jätti minut tänne kahden lapsen kanssa ja sai oman asunnon. Muutti sinne haki tavaroita kotoa ja minä hölmö annoin no olisin nyt vienyt toisen lapsista käymään mutta nyt ei käy kun pitää kuulema siivota. On nimittäin itse tosi rankkaa en ole nukkunut enkä syönyt moneen päivään kunnolla ja paino tippunut rankasti muutaman viikon aikana. Ja hän vieläkin kieltää että olisi toista suhdetta eihän sitä nyt usko kukaan. Mutta ei kuulema ole tehnyt lopullista päätöstä siitä haluaako lähteä lopullisesti perheestä vai palata. Ja minun siis pitäisi nyt uskoa että hän miettii....... Että mitä helvettiä nyt sitten tekisi. Joten kehotan kyllä hieman seurailee tuota puhelin hommaa meillä alkoi olla sellaiset 100 viestiä per 1kk.
 
HMM
samoja tuntemuksia..mutta meillä näitä seuranhaku/chat juttuja paljastunut koneelta....
mies tuossa jokunen aika sitten kysyi multa, onko mulla joku toinen?NO EI OLE! siitä rupesin ajattelemaan että onko hänellä?
nämä joidenkaa on jutellut netissä jne uhkaavat koko perhettämme, haukkuvat minua, lapsiani! mies ei tunnusta mitään!!!
Tämä yksi nainen väittää jopa tavanneeni mieheni..tietää minkä nököisiä me olemme, minkälaiset vaunut, auto jne..ei siis sattuman kauppaa.
minä ajattelin tehä kunnianloukkaus ilmoituksen polliiseille..ja vaadin poistamaan tämän ihmisen yleisesti chatistä->siihen mies totesi, että hyvä ja kun saamme selville tämän naisen nimen jne mies sanoi että varmati haluu kohdata tämän naisen jne..
tässä hieman epåäselvää teksitä, mutta univelka vaivaa.
eli siis uskoakko nyt miestä vai ei ??? uskoakko jotain netti-naista vai ei ?kiperiä nämä..mutta aloittajalle haleja ja voimia :hug:
 

Yhteistyössä