Mieheni perjantai-iltaan kuuluu juoksulenkki, tv:n katselu ja viinilasillinen :)

• Viestiketjun aloittaja good evening
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama täällä, viiniä lukuunottamatta. Mutta mä en kyllä ymmärrä, miksi siitä pitäisi tulla erikseen kertomaan, enkä todellakaan nokka pystyssä myhäile että on mun mies nyt paljon parempi kuin sellainen, joka käy viihteellä tai muuten vaan omissa menoissaan. En kyllä oikein tajua miksi se kotona nyhjääminen tekee TOSIMIEHEN; kunhan mies kunnioittaa mua, eikä omista menoistaan huolimatta aseta mua jatkuvasti kakkossijalle, saa mun puolesta elää ihan omaakin elämäänsä. Vaikka se tarkoittaisikin satunnaista baarireissua.
Epävarmat muijat näitä kirjoittelee. Pelko perseessä, koska ukko kyllästyy hissutteluun ja kulissit romahtaa.
Ehkä sitten niin. Tuntuu kyllä tosi kummalta, että tällaista täytyy tulla hehkuttamaan. Mulle on itsestäänselvää, että parisuhteessa molemmilla on omatkin elämänsä, samoin kuin se, että toista kunnioitetaan ja parisuhdetta arvostetaan. Näin ollen en pidä mitenkään erikseen mainitsemisen arvoisena sitä että mies ei petä tai tee katoamistemppuja tai läträä jatkuvasti viinan kanssa, enkä myöskään sitä, että hän haluaa viettää mun kanssani aikaa. Enkä vedä hernettä nokkaan herran omista menoista tai ajattele, että hän niiden vuoksi olisi huonompi kumppani kuin aina kotona nyhjäävä mies.

Yhteistyössä