Mieheni pakkomielle on tällä hetkellä..

Siivous ja lähinnä häntä kyrsii jos minä en ole siivonnut. Nyt sitten tulin töistä kotiin ja ai että täällä puhdasta(lukekaa:kauhea kaaos)
Noh hieman siinä nakkasin Herra Täydellisyydellä että mites on näin päässyt käymään ja vastaus tuli nanosekunnisssa:Otan susta mallia :eek: Seuraavana kysyin että milloinkas Herra Täydellisyys on imurin letkua kosketellut kun minä olen sitä hinkannu sitä viimeksi eilen ja taas todella mukava vastaus: Kolme viikkoa sitten :eek:

Okei minä sitten jatkoin että minulla on ensi viikko aika kiire viikko, töitä, koulua, koulutehtäviä yms yms että minäpäs siivoan sitten sunnuntaina ettei Herra Täydellisyys saa slaagia. Ja taas vastaus: Silloin on isäni synttärit johon minä että yritäpäs nyt päättää mitä minä teen :headwall: En voi olla kahdessa paikassa yhtäaikaa. Ja nyt minä olen sitten itsekäs kun siivoan sunnuntaina enkä lähde viettämään Hurjan hauskoja(lukekaa:niin tylsiä että istualtaan nukahtaa) synttäreitä ;)
 
Meillä on siivouksesta sellainen sääntö, että jos kodin kunto jotain ottaa pattiin, se jolle näin ikävästi on käynyt, on ihan vapaa itse tarttumaan rättiin ja imuriin. =)

...tosin... tässä on se huono puoli, että yleensä se olen minä. Mutta minä taas olen niin ...öhöm... hiljainen :snotty: siivoaja, että yleensä mieskin tulee auttelemaan ihan vain siksi, että naapurit ei kohta soita meille poliisisetiä hätiin... :snotty: :ashamed:

No joo.. ei vaine. Mutta kuitenkin. Kyllä tuo mieskin joskus siivoaa, jos sitä ottaa pattiin ja saa sitten autella minua, kun minä siivoilen.

Mutta periaatteestakaan toinen ei voi toiselle suuttua siitä, että toinen ei ole siivonnut, jos kerran ei itsekään siivoa. Jos häiritsee, tekee sitten itse asialle jotain (ja joo. ei asuta silti missään sikolätissä. Aika pian alkaa sotku normaalijärkisiksi haukuttuja aikuisia häiritsemään ;) )
 

Mutta periaatteestakaan toinen ei voi toiselle suuttua siitä, että toinen ei ole siivonnut, jos kerran ei itsekään siivoa. Jos häiritsee, tekee sitten itse asialle jotain (ja joo. ei asuta silti missään sikolätissä. Aika pian alkaa sotku normaalijärkisiksi haukuttuja aikuisia häiritsemään ;) )
[/quote]

Siis tähän selvennös:minä siivoan joka päivä mutta jostain syystä mies nappaa heti töistä tultuaan kynsiin sen mitä en ole tehnyt :( Ja huom:minäkin käyn töissä ja iltaopiskelen
 

Yhteistyössä