Tässä ongelma joka on vaivannut ja ahdistanut mieltäni jo pitkään, mutta ei ole ketään kenelle puhua tälläisestä. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa pari vuotta, suhteemme on kestänyt nelisen vuotta. Jo alusta lähtien hänellä on ollut m. erektion kanssa vaikeuksia, välillä taas ongelmana on ollut ennenaikainen siemensyöksy. Ja nyt uusimpana, puolisen vuotta ainakin kestänyt lähes pakkomielteinen fantasia kolmannesta osapuolesta joka olisi mies. Jutut on alkaneet olla sellaisia että hän haluaisi nuolla tämän vieraan miehen siemennesteet itseensä ym ym. Jos hänellä kesken seksin meinaa alkaa erektio-ongelma vaivaamaan niin saa itsensä kiihottumaan tälläisistä asioista. Minua se inhottaa ja pelottaakin. Meillä on kolme lasta, enkä itsekään ole mikään siveydensipuli
Mitä olette mieltä tilanteesta, onko ihan normaalia ja minä ylireagoin vai onko tässä syytä huoleen? :/ Toivon asiallista keskustelua vaikka aihe onkin tälläinen.
Mitä olette mieltä tilanteesta, onko ihan normaalia ja minä ylireagoin vai onko tässä syytä huoleen? :/ Toivon asiallista keskustelua vaikka aihe onkin tälläinen.