V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka voit noin sanoa . Et elämä pilalla. Oikeilla lääkeillä saa homman toimii ja terapiat päälleUkko hourulaan niin elämä tulee kuntoon. Hänen elämänsä on jo piloilla, muiden elämän voi vielä pelastaa.
Lääkkeet ovat vain kokeilua. Ei niihin ole pakko suostua. Vai onko?Miehen hoitojakso on nyt lopetettu hoitomotivaation puutteen vuoksi.
Lääkkeitä hän ei halua.
Eli myös minun avuntarpeeni on nyt taidettu jäädyttää.
Ap
Kyllä me saatiin, ja se on nykyisin lakisääteistäkin!Saako perhetyöntekijää ( vaikka vaan kotihoidosta esim.) tuollasessa tilanteessa, että pääsisit itse vähäksi aikaa pois kotoa?
Kuinka voit noin sanoa . Et elämä pilalla. Oikeilla lääkeillä saa homman toimii ja terapiat päälle
Vaan kun ei toimi. Haima menee joillakin sököksi niillä. Tulehdus ja syöpä, nopeesti menee.Kuinka voit noin sanoa . Et elämä pilalla. Oikeilla lääkeillä saa homman toimii ja terapiat päälle
Itse en jaksanut enää, vaan otin eron
Narsisti ei parannusta koskaan, koska ei itse tunnusta tai huomaa itsessään mitään poikkeavaa
Miten se asiaa muuttaisi, vaikka tunnustaisikin?Narsisti ei parannusta koskaan, koska ei itse tunnusta tai huomaa itsessään mitään poikkeavaa
Miten hän pärjää nyt? Käykö terveydenhoitaja viikottain katsomassa?Itse en jaksanut enää, vaan otin eron
NiinNarsisti ei parannusta koskaan, koska ei itse tunnusta tai huomaa itsessään mitään poikkeavaa
Mikä sai sinut epäilemään?Itse en jaksanut enää, vaan otin eron
Ei se kuitenkaan sun syytä ollut, kun tämä systeemi vaan on niin läpimätäItse en jaksanut enää, vaan otin eron
Onko niitä nykyään olemassakaan?Saako perhetyöntekijää ( vaikka vaan kotihoidosta esim.) tuollasessa tilanteessa, että pääsisit itse vähäksi aikaa pois kotoa?