mieheni on liian noppee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maikku

Vieras

Heips! Olemme seurustelleet mieheni kanssa jo melkein vuoden ja seksielämämme on ollut erittäin hyvää ja antoisaa. Olemme molemmat olleet tyytyväisiä siihen. Mutta nykyään, se kaikki on kadonnut. Mieheltäni ei mene paria minuuttiakaan, kunnes hän jo laukeaa. Kerran hän kosketteli ja hyväili minua pitkään, ja ajattelin toimia samoin häntä kohtaan. Mutta en ehtinyt kuin hipaista hänen penistään, ja samassa hän jo tuli. Olen erittäin hämmentynyt tästä tilanteesta. Emme ole pystyneet harrastamaan yhdyntää ollenkaan tämän herkkyyden vuoksi. Tätä on jatkunut jo hetken aikaa, ja mieheni on erittäin epätoivoinen ja luovuttamisen partaalla. Seksimme on suorastaan laskenut alamäkeä tuhatta ja sataa. Haluaisin kaiken taas ennalleen ja olen yrittänyt löytää ratkaisua tähän, mutta minullakin alkaa keinot loppua. Päähäni kuitenkin tuli ajatus, että voisiko se vaikuttaa, kun mieheni aloitti pari kolme viikkoa sitten testosteroni-kuurin. Tarkoituksena tietenkin kasvattaa lihasmassaa jne. Vaikuttaisiko se todella näin paljon tähän asiaan? En tiedä enää mitä tekisin? Kiitos jo etukäteen

Yhteistyössä