Mieheni on juoruämmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villilupiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

villilupiini

Vieras
Siinä se tuli. Äijä oli sanonut siskolleen, että me ei mennä pojan kihlajaisjuhliin, jotka on juhannuksena (välimatkaa vaivaiset 500 km.) Sisko oli kysynyt, että no miksette. Äijä: no siksi, kun mun vaimo (minä) olin sanonu, että ettehän tekään olleet meidän häissä. Hohhoijaa, että on typerä :0. Olin tosiaan tokassu näin, mutta en tarkottanut, että mies menee juoruamaan. Eikä ole eka kerta. Kysyin miksi. "No kun mä haluan olla rehellinen". Justjoo.

Ohhoh. Rehellisyys on hyvä juttu, mutta olisi se sun miehes saanu vähän miettiä mitä sanoo. Mun mies ei kans halua valehdella jos ei jonnekin mennä, vaikka syy ois sitten vain se, että ei haluta mennä. Mutta toisaalta ei halua myöskään loukata, eli silloin mieluummin valkoista valhetta kehiin. Olen kyllä sanonut myös että saa vapaasti lainata mun sanoja ("vaimo ei halua lähteä")... :whistle:

auts...
Joo munkin mies kerran teki vastaavanlaiset.
Eli siskonsa oli pyytänyt mua syömään ostoksille ja leffaan,olin juuri muualta muuttanut eikä mulla ollu uusia kavereita vielä.
En kauheesti välittänyt tästä siskosta,ihan eri maata kuin minä ja oli ihan koko suvun tiedossa tän naisen äkkipikaisuus ja suun puhtaaksi puhuminen vähemmän soveliaissa paikoissa.
No sanoin miettiväni asiaa,ja miehelle sitten tuumasin että kait mä lähden kun ei mulla tässä muitakaan vaihtoehtoja ole ja olis kiva päästä ulos hetkeksi aikaa ja ei yksin huvita.
No siskonsa sitten tiedusteli asiaa mieheltäni että olenko lähdössä,niin mies tokas sille että joo kyllä se sun kaa lähtee kun ei oo muitakaan kenen kaa lähteä....

Sitä minäkin tälle kollolle sanoin, että etkö tajunnu, että loukkasit. Sekä siskoas että mua. Etenkin kun olin mielessäni miettiny, pitäiskö sinne lähtiä. Mutta en ollu ehtinyt sitä sanoa! Nyt saa kyllä asia olla. Kiitos typerän äijjän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies tokas sille että joo kyllä se sun kaa lähtee kun ei oo muitakaan kenen kaa lähteä....

Sissus näitä "rehellisiä" ukkoja :0. Pitää vissiin ruveta pistelemään samalla mitalla takasin. Pikkasen vois olla hientotunteisuutta!

Yhteistyössä