mieheni on elämäni rakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "typy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"typy"

Vieras
Rakastan omaa miestäni äärettömästi enkä voisi kuvitella ottavani jotain hänen tillalle esim kuoleman sattuessa, mikään ei hänen jälkeen tuntuisi miltään! Olen todella onnellisesti naimisissa mieheni kanssa enkä edes vilkaise muita kun ei kiinnosta. Seksi elämäkin on täydellistä. Ennen hypin kukasta kukkaan ja kukaan miehistä ei tuntunut olevan se oikea, olin jopa naimisissa mutta haaveilin muista.. Onko teidän miehet niitä herra oikeita, uskotko siiheen oikaan?

minä haaveilin mutta ex- mieheni teki sen todellisuudessa joten toivon että hän täytti karman ja nyt saan uuden onneni kanssa elää tyynesti vailla sen suurempia aallokoita :)

Uskon, miun mies on oikee mulle, paras kaikista. =) :heart:

Miten kauan ap olette olleet yhdessä?

Minulla samanlaiset tuntemukset omasta miehestä, vaikka otammekin usein yhteen. Hän on mielestäni maailman komein :) Yhdessä oltu 14v, joista 11v naimisissa.

Mulla on myös tällainen olo, vaikka välillä riidellään pahasti <3 Teininä mulla oli miesviha päällä ensimmäisen poikaystäväni jälkeen. Ketään miestä en jaksanut katsoa muutamaa päivää kauemmin. Hyviä ehdokkaita oli, mutta ei vaan ollut sellaista "oloa". Halusin olla vapaa tekemään, mitä haluan.

Oma mies sai kuitenkin mun pään sekaisin jo ensimmäisellä tapaamiskerralla, enkä halunnut enää muita ;) Joku hänessä vain on :heart:

17 vuotta ollaan oltu yhdessä. oltiin ihan teinejä kun tavattiin. Kyllä hän on elämäni rakkaus ja minä hänen. (joskus olen vilkuillut muita mutta se on jäänyt siihen) Meidän parisuhde perustuu rakkauteen (imelää jonkun mielestä ) :)

samoilla linjoilla apn kanssa, mutta sillä erotuksella että en hyppinyt ennen miestäni kukasta kukkaan. mieheni on ensimmäiseni, ja ainut joka on ensinäkemältä kolahtanut. vuosia häntä piti odottaa, mutta todellakin kannatti!

Yhteistyössä