R
riippuvainen
Vieras
Joka päivä kun herään mieleeni palautuu, että teet minulle pahaa. Et vain itse sitä ymmärrä. Kerrot, että sinun on pakko pitää toista naista rakkaimpanasi, koska olen niin ymmärtämätön, toinen nainen arvostaa sinua. Jäät kiinni rakkaussuhteesta, maailmani murenee. Sanot, ihan sama ollaanko yhdessä vai ei. Voit olla minun kanssa, jos muutun ystävälliseksi, enkä koskaan mainitse toisista naisista enää. Tapaat naista, en saa sanoa mitään asiasta. Sattumiahan ne ovat. Mikä luulosairas olen. En voi huutaa, en voi itkeä, minun pitää hymyillä kauniisti. Käsi ei pysty ojentumaan toista kohti, toisen käsikään ei tavoittele. Kohta saan kuulla, miten en anna tarpeeksi hellyyttä, taas on syy mennä naisen luokse. Olen loputtoman surullinen. Onko minulla syytä elää, en saa voimavaroja olla yhdessä, tai erota. Sinulla on voimavaroja, saat niitä naiseltasi, hänhän palvoo sinua. Teetkö päätöksen puolestani. Vai säälitkö niin, ettet kykene. Miten minun käy, minun jota on lyöty lyömästä päästyään ja omaa syytäni kaikki kuitenkin? Naisesi kanssa nautitte salatapaamisista, kiihkeistä jännittävistä tapaamisista. Fyysisyyden jälkeen nauratte, kuinka olen hölmö ja rasittava.
Aina mitä heikommalta näytän, sitä ilkeämpi olet. Läheisriippuvainen varmasti olen. Milloin kaadun, ja jaksanko enää nousta? Jos pystyn lähtemään pois luotasi, tunnustan itselleni ja kaikille, että olet todellakin tehnyt minulle pahaa. Jaksanko elää siinäkään tuskassa. Pääsenkö siitä yksinäni eroon, yksin ja yksinäisenä. Nyt yritän olla pystypäin, ja "unohtaa" ja toivon parasta. Katson sinua, olet kuin muissa maisemissa. En voi kysyä, mikä tilanteesi on nyt. Siitähän ei saa puhua. Etkä koskaan kysym mikä minun tilanteeni on, miten jaksan.
Te ansaitsette toisenne, hienot vahvat ihmiset.
Aina mitä heikommalta näytän, sitä ilkeämpi olet. Läheisriippuvainen varmasti olen. Milloin kaadun, ja jaksanko enää nousta? Jos pystyn lähtemään pois luotasi, tunnustan itselleni ja kaikille, että olet todellakin tehnyt minulle pahaa. Jaksanko elää siinäkään tuskassa. Pääsenkö siitä yksinäni eroon, yksin ja yksinäisenä. Nyt yritän olla pystypäin, ja "unohtaa" ja toivon parasta. Katson sinua, olet kuin muissa maisemissa. En voi kysyä, mikä tilanteesi on nyt. Siitähän ei saa puhua. Etkä koskaan kysym mikä minun tilanteeni on, miten jaksan.
Te ansaitsette toisenne, hienot vahvat ihmiset.