Mieheni mitat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viera";29574135]vähän pyylevä ja pilistä uupuu 5-6 senttiä[/QUOTE]

Nuo "puuttuvat" sentit nostaisivat munan kooltaan jo siihen top 5%, mutta silloin ko. mies ei enää minkään palstamamman kanssa toki vehtaisikaan. :)

Mulla oma mies on 178cm pitkä, painoa en tällä hetkellä edes tiedä ja miehistä varustusta ei ole tullut mieleenkään mitata.

Mulla riittää vallan mainiosti se, että meillä on kivaa yhdessä, tunnen itseni rakastetuksi ja tunnen itse rakastavani miestäni. Seksielämä on erittäin tyydyttävää, ja olen kaikin puolin onnellinen. Ei siinä siis painolla tai senteillä ole mitään väliä.

Mulla oma mies on 178cm pitkä, painoa en tällä hetkellä edes tiedä ja miehistä varustusta ei ole tullut mieleenkään mitata.

Mulla riittää vallan mainiosti se, että meillä on kivaa yhdessä, tunnen itseni rakastetuksi ja tunnen itse rakastavani miestäni. Seksielämä on erittäin tyydyttävää, ja olen kaikin puolin onnellinen. Ei siinä siis painolla tai senteillä ole mitään väliä.

Jokainen asettaa rimansa mihin haluaa. mutta ruman miehen kanssa saa rumia lapsia

[QUOTE="vai";29574204]Jokainen asettaa rimansa mihin haluaa. mutta ruman miehen kanssa saa rumia lapsia[/QUOTE]

Eipä ne kauniita ole ne ruman naisenkaan lapset.