Mieheni luulee että petän häntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskollinen vieläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskollinen vieläkin

Vieras
Mieheni epäilee, että petän häntä. Viimeksi kännipäissään päästi suustaan sellaisen sammakon, että tajusin hänen tutkineen tietokoneeni sivuhistorian ja on sitten siitä vetänyt erikoisia johtopäätöksi. Muutenkin aina syyttää minua siitä, että minulla on joku toinen mies. Ihmettelen miten se olisi edes mahdollista kun harvemmin käyn missään ilman häntä. Tavallaan asia naurattaa minua ja toisaalta suututtaa, koska näinkään monen vuoden jälkeen ei yhä edelleen luota minuun.
Saan paljon huomiota miehiltä esim. baarissa myös silloin kun mieheni on mukana, ja se tuntuu vielä pahentavan tilannetta. Sitten saan kuulla kuinka kaikki miehet kuolaavat perääni ja jotenkin jää sellainen mielikuva, että mieheni kuvittelee kun kerran saisin helposti mies seuraa, niin sitten myös hankin sitä. Eikö hän voisi vain olla ylpeä siitä, että juuri hän on saanut sellaisen naisen joka kelpaisi kyllä muillekin?
Olen yrittänyt selittää, että jos minulla olisi toinen mies, niin enhän silloin olisi hänen kanssaan. Alkaa olemaan hieman rasittavaa tämä ainainen selittäminen siitä kuinka minulla ei todellakaan ole toista miestä, enkä ole pettänyt eikä ole mitään tarvetta pettääkään. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Miten saisin mieheni luottamaan minuun? Mielestäni en ole antanut mitään aihetta edes noille hänen kuvitelmilleen, mutta en halua kuitenkaan kulkea tuolla katse maassa ja säkki päällä, ettei vain kukaan toinen mies erehdy katsomaan.