Mieheni lähtee luultavasti ensisyksynä ulkomaille töihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti82:
Enpä tiedä jättääkö lähtemättä,tuskin?ja onkos se nyt niin jos jää lähtemättä minun takia,meillä on kolme lasta jotka tarvitsevat isiä.

Sori, mutta on.
Lapsilla on myös äiti, varmasti hyvä sellainen, joka pärjää kyllä sen ajan hienosti vaikka nyt hermoileekin =)

kyl sä selviit.. itsekin olin yksin lasten kanssa suomessa kun muksut oli pieniä. oltiin just muutettu toiselle puolelle suomea eikä sukulaisia lähimainkaan.. mies oli aina kaksi viikkoa ulkomailla ja viikon suomessa.. aluks oli vaikeeta hoitaa kaikki asiat yksin.. siis ihan kaikki.. ulkomaan työt kesti noin kaksi-kolme vuotta.. loppujen lopuksi kaikki meni hyvin ,, joka ikinen päivä soiteltiin..ja kun en autoa omistanut jos sattui että piti päästä esim.yllättäen vaikka apteeekkiin kun toinen muksu kipee, niin taksi tuli erittäin tutuksi noina aikoina.. kyllä sä pärjäät, rankkaa voi olla aluksi.. asiolla on tapana järjestyä :)

sulle harmaa:Mie on kyllä esim.ullkona lasten kans viikonloppuisin ja site sanoo että mietn teen kotihommia kun oon lasten kans ulkon..Nó niin minäkin olen lasten kans ulkona joka pv 2 krt ja silti ehdin tekemään kotihommat.Mutta ei tuo kotihommien tekemine nyt mikään ongela ole (koska minä tykkään siivota ja pitää paikat järjestyksessä)vaan tuo ulkomaille lähteminen.

Ihmettelen eikö ihmiset enää keskustele keskenään näinkin suurista päätöksistä. Molemmat tekee omat juttunsa ja kertoo toiselle kun ratkaisut jo tehty? Ei onnistuis meillä.

Loppujen lopuksi puoli vuotta on todella lyhyt aika. Ja kerran kuussa paasee sentaan kotia. Englanti on sentaan lahella. Ja voitte kai tekin sinne menna kaymaan vaikka valilla.

Meillahan oli kanssa 6 kk etasuhde viime vuonna, kun mies aloitti jo taalla Singaporessa ja me muut seurasimme perassa elokuussa. Mies paasi kanssa onneksi usein kaymaan Suomessa. Mutta meillahan on mies ollut muutenkin n 200 pv vuodessa reissussa viimeiset vuodet.

Meillä mies teki reissutyötä 14v. Ja minä hoidin 2 lasta, kolmivuorotyöni ja ison omakotitalon sisä- ja ulkohommat. Ja hyvin sujui, kun oli sujuttava. Ap:lle sanoisin, että kyllä kotiäitinä puoli vuotta selviää. Mutta tuohon ryyppääminen reissussa varmasta syö luottamusta. Ja luottamus on tärkeintä, jotta reissumiehen kanssa eläminen onnistuu.

parisuhteessa elämistä,miehen kanssa,joka ulkomailla noin 14 pvä,kolme tai kaksi pvä kotona on.todellakin ymmärtämistä,positiivistä ajattelutapaa itseänsä ja miestänsä kohtaan.suhde on aivan erillainen kuin säännöllinen palaaminen tyäpäivän jälkeen kotiin.naisen on pystyttävä olemaan aika itsenäinen,eli perheen hoitaminen,täytyy olla vahva ei perusajattelua.kunnioitus molempia kohtaan on oltava kohdallaan,muuten homma ei toimi.lopuksi,kotiin tullaan aina loppujen lopuksi.terv.lapset 23v.ja 16v.ja ihana sakemanni ja äiti,nainen

Yhteistyössä