Mieheni(kö) sekosi koronasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis voi hel....i mulla lensi aamukahvit suusta, kun mieheni lähti äsken salille :D
Sairastettiin koko perhe korona viimekuussa. Ei mitenkään paha, pikkuisen lämpöa, päänsärkyä ja yskää. No siitä selvittyämme mies päätti aloittaa kuntoilun kunhan saa vähän yleiskuntoa takaisin ja olo olisi sellainen, että uskaltaa lähteä enemmän liikkumaan. Nyt siis oikeastaan vaan käynyt kävelylenkeillä. Eilen illalla kertoi lähtevänsä aamulla käymään salilla pitkästä aikaa ja hankkineensa tohon läheiseen 24/7 salille jäsenyyden. No olin et tosi hyvä juttu enkä siihen muuten reagoinut.
No tänä aamuna kun se oli lähdössä niin tuli mun eteen kireissä kirjavissa trikoissa ja ilmoitti lähtevänsä. Katoin sitä hetken ja en voinut olla nauramatta sille päin naamaa (tiedän joo ei saisi nauraa toisen pukeutumiselle, mutta en voinut muuta). Aikaisemmin se ei ole misään kohtaa käyttänyt mitään trikoita tai vastaavia. Joten nyt aloin pohtimaan pistikö sairastettu korona sen aivot jotenkin sekaisin, kun oli itselleen trikoot hankkinu?
Lisäksi aloin huolestua alkaako se käyttää niitä meidän yhteisillä lenkeillä :O ja kehtaanko näyttäytyä sen seurassa?

Ei tuosta kannata olla huolissaan. Nykyään on aika yleistä, että miehet käyttää trikoita. Monet kyllä vetää siihen shortsit päällimmäisiksi mitä en ite ymmärrä lainkaan. Joten rohkeesti vaan lenkkeilet miehesi kanssa etkä välitä muiden ajatuksista/katseista.
Pakko muuten udella et mistä trikoot on ostettu? Kaupoissa, kun miesten puolella tuntuu olevan vaan jotain tummiasävyjä.

Piti kirjottaa tää jo eilen, mutta koska aprilli niin laitan nyt.

Ei tota kannata miettii ja vaivaa omaa päätään. Tuskin sillä hakee mitää huomiota salin naisista tai muutenkaan ole sekoomas. Mun duunissa on ollut mies jonka jokapäiväseen pukeutumiseen kuulu trikoot. Enkä nyt tod tarkota mitään perus mustii vaan sillä oli jos jonkinlaisia kuoseja ja värejä. Aluks kattelin et mitä hittoa ja mikähän hyyppä toi on, mutta sitt en enää kiinnitääny edes niihin huomiota eikä oikein sen pukeutuminen herättäny loppupelis mitää huomiota kenessäkään. Paitsi sillon, kun tuli perus collareissa töihin :D
joten se mitä yritän täss sanoo on ei kannata omaa aikaansa ja energiaansa hukata moiseen ajatteluun vaan anna miehes pukeutua trikoisiin teidän kävelylenkeillä äläkä mieti mitä muut asiasta ajattelee se vie vaan sun focusta ja energiaa turhaan.
Hienoa et miehes uskaltaa repästä ja pukeutua miten haluu nauti siis sinäkin. Elämä on liian lyhyt siihen et mietii muiden miettimisiä.

Yhteistyössä