Mieheni kieltää-mutta merkit puhuu petturuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En usko kumppania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En usko kumppania

Vieras
Olin matkoilla. Mieheni suorastaan töni minua pois kotoa. Hänestä ei kuulunut mitään pariin päivään eikä hän myöskään vastannut puhelimeen joka oli myös epänormaalia meidän arjessa.Kun saavuin kotiin oli roskat viety, siivottu koko koti jne..jota en aikaisemmin koskaan ole nähnyt.Kuulin sitten ystävältäni että oli nähnyt mieheni kahden naisen kanssa menevän samaan taksiin.
Kerroin miehelleni mitä olen kuullut ..hän kauhistui. Sanoi että oli vain ollut jatkoilla parin naisen kanssa ja juonut parit drinksut ja hetken päästä ollutkin jo yksin ja naiset poissa.
Miksi sitten massiivinen imurointi ym ym jos mitään ei tapahtunut vaan kyse olisikin ollut vain pelkästä jatkoista. Uskoisitteko te?
Samalla ihmetystä herätti se , että mieheni puhui humalassa että saan pettää häntä jos käytän suojaa jne. Ei tuollaisia puheita olisi jos kaikki olisi normaalia ja rehellistä.
Sanokaapa te mielipiteitänne! Isäntä kieltää kaiken!!!

Kuulostaa todella epäilyttävältä. Varsinkin kun on vielä nähty kahden naikkosen seurassa, tuskimpa niin viattomasta on ollut kyse kuin antaa ymmärtää... en uskoisi todellakaan hetkeäkään. Ja tuollaiset puheet pettämisen sallimisestakin kuulostavat oudoilta, mies itse on näköjään sitä mieltä ja on näköjään toteuttanut käytännössäkin tämän pettämisensä.

Minä en kyllä uskoisi moisia selityksiä jatkoista. Ihan päivänselvää, että miehesi on pari päivää pitänyt ihan kimppakivaa parin neitokaisen kanssa siellä teidän kotonanne. Olen pahoillani. Miehet ON sikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Uosikko:
Minä en kyllä uskoisi moisia selityksiä jatkoista. Ihan päivänselvää, että miehesi on pari päivää pitänyt ihan kimppakivaa parin neitokaisen kanssa siellä teidän kotonanne. Olen pahoillani. Miehet ON sikoja.

No joo joo niin varmaan! Olisitko halunnut olla mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja En usko kumppania:
Kuulin sitten ystävältäni että oli nähnyt mieheni kahden naisen kanssa menevän samaan taksiin.

Kerran mieheni oli ravintolassa ja hän lähti sieltä samaa matkaa ystäväpariskunnan naisen kanssa taksilla, mieheni jäi ensiksi matkan varrella, sillä ystäväpariskunta asuu samalla suunnalla kuin me, mutta hieman kauempana. Noh, mies tuli kotiin ja kertoi, että hän pääsikin näin nopeasti, kun tuli Helenan kanssa samalla taksilla, eikä tullutkaan julkisilla. Mies oli ehtinyt olla kotona ehkä kymmenisen minuuttia, kun jo yksi ystävämme soitti minulle ja kertoi, että ihan vain tiedoksesi, että miehesi lähti tänä iltana Helenan kanssa samalla taksilla ravintolasta X. Sanoin, että juu tiedän. Naureskelimme itseksemme, että mikä ihmeen motiivi ko. naisella oli minulle asiasta ilmoittaa, mahdollisesti sekö, että hänen miehensä on hieman petturiluonne ja nainen ajatteli kaikkien olevan samanlaisia?! Niin ja olemme 35 - 55 -vuotiaita, eikä mitään teini-ikäisiä...

Eli ap, sinä tuntenet miehesi parhaiten ja tiedät, että onko miehesi taipuvainen pettämään vai ei, eli en tuosta jatkoille menosta ja siivouksesta kyllä vielä mitään johtopäätöksiä tekisi. Se tietenkin kuulostaa oudolta, että mies ei puhunut kanssasi koko aikana edes puhelimessa, jos teillä siis tapana on työmatkojen aikana soitella. Meillä on, mutta tiedän, että kaikilla ei tätä tapaa ole.

Esimerkkinä minäkin voisin kertoa viimesyksyisestä...

Olin puolisoni kanssa hänen tuttavansa metsästysmajalla viikonlopun.
Se sijaitsee kaukana enkä tunne ketään paikallisia asukkaita, tosin korvessahan tuo maja on mutta liikennettä jonkin verran ainakin marjastusaikaan.
Samana päivänä kun menimme sinne, ajoi auto ohitse kun kävelimme marjaämpäreiden kanssa..sieltä tuijotettiin ihan estottomasti.

Meni puolisen tuntia...tiedettiin jo "lappia" myöten että "einari" on naisen kanssa kämpällä!
Ehkä vähän nauratti kun pari tuttua soitteli..olemme sentään aikuinen pariskunta.

Niin, onko teillä tapana että teidän kotiinne voi tuoda vieraita vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä jatkoille, parille drinksulle, kun on yksin ollut viihteellä?

Minusta tuo kuulostaa jo vähintäänkin omituiselta.

Jos mies on yhtä'kkiä ahkera siivoomaan , ja ei vastanut kahteen päivään puhelimeen niin takuulla se on pettänyt sua, sillä on ollut Trio , teidän kodissa teidän sängyssä, ja sitten ne vieraat naiset ovat mennyt kylpyyn/ suihkuukin teidän kodissa.

usko pois vain.

Alkuperäinen kirjoittaja selvät merkit petturista:
Jos mies on yhtä'kkiä ahkera siivoomaan , ja ei vastanut kahteen päivään puhelimeen niin takuulla se on pettänyt sua, sillä on ollut Trio , teidän kodissa teidän sängyssä, ja sitten ne vieraat naiset ovat mennyt kylpyyn/ suihkuukin teidän kodissa.

usko pois vain.

Miehethän ovat monesti niin yksinkertaisia, että jäävät helposti kiinni pettämisestä. Eivät tiedäkään miten terävät (useimpien) naisten hoksottimet ovat. Siskoni mies esimerkiksi on tyypillinen sohvalla makoileva laiskimus, joka ei laita tikkua ristiin kodinhoidon suhteen. Miten ollakaan siskoni ollessa työmatkalla mies oli yllättäin saanut päähänsä vaihtaa parisänkyyn lakanat ja vielä pestä likaiset suurin piirtein ensimmäisen kerran koko avioliiton aikana. Totta kai siskollani hälytyskellot soivat välittömästi ja vielä kun imuroidessa löytyi vieraan hajuvesipullon korkki samaisen sängyn alta, niin pelihän oli selvä.

ap: suosittelen tutkia kylpyhuone siellä on karvoja jos ovat ollut suihkussa/ kylvyssä

mun petturi jäi tuosta kiinni kun oli vieraita pitkiä mustia hiuksia siellä lavuaarissakin ;))))))

pellolle heivasin petturin tietysti, mies oli nussinut ex muijan kaa, kun olin itsekin työmatkoilla. eikä vastanut kotipuhelimeen eikä kännykkäänsä. Kun tulin takaisin kotia ihmettelin kun talo oli niin puhdas??? kun ei se ikinä edes siivoo mitään ja muutenkin kummastelin VARSINKIN miehen outoa yhtäkkiä niin poikkeavaa käytöstä, minua kohtaan, sain kuulla että olin se ainoa ja maailman ihanin rakastavainen nainen....ja oli niin ikävä, koko illan sain kuulla että olen se ainoa ja oikea ..
siis yhtäkkiä tuollainen liika kehuminen MERKITSEE : syyllisyyden tunteita jokin mättää

tuostakin ne tyypit jää ihan itsestään kiinni. Petturin miehen poikkeava käytös ilmiantaa itsensä ja että on pettänyt, ne eivät edes tiedä sitä, että nainen huomaa ja muutenkin vaistoaa, että jotakin on nyt mätää.

Jotta saat asian heiltä kysyttyä. Miehesi varmasti antaa sen, jos on puhdas omatunto. Silloin hän ymmärtää, että tämä pitäv selvittää, ettei se pilaa teidän suhdettanne. Jos kotiinsakin pyytää, niin varmasti yhteystiedotkin ovat tallessa ymss.

Pahinta mitä voit tehdä itsellesi ja liitollenne on se, että sinä jäät epäilemään ja kuin varkain se pilaa teidän suhteenne. Toimi heti ja tee kaikkesi, jotta tilanne selkenee sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyydä naisten nimet?:
Jotta saat asian heiltä kysyttyä. Miehesi varmasti antaa sen, jos on puhdas omatunto. Silloin hän ymmärtää, että tämä pitäv selvittää, ettei se pilaa teidän suhdettanne. Jos kotiinsakin pyytää, niin varmasti yhteystiedotkin ovat tallessa ymss.

Pahinta mitä voit tehdä itsellesi ja liitollenne on se, että sinä jäät epäilemään ja kuin varkain se pilaa teidän suhteenne. Toimi heti ja tee kaikkesi, jotta tilanne selkenee sinulle.

Just joo. En minä ainakaan rakastajani vaimolle mitään kertoisi! Tämä juttu on meidän kahden, miehen ja minun, välinen, eikä kuulu miehen vaimolle pätkääkään.

Jos mun mieheni jää yksin, se elää kun porsas. Levittelee likaisia astioita pitkin kämppää, ei petaa sänkyään ja löhöö sohvalla ja kittaa kaljaa jalat sohvalla ja varmaan kengät jalassa kun ei viitsi riisua. Paria tuntia aikaisemmin kun olen tulossa kotiin, se laittaa paikat kuntoon ja koti kiiltelee. Eikä siellä ole mitään vosuja ollut vierailulla.

Ja kun olen muutaman kerran tullut aikaisemmin, olen astunut keskelle sitä kaaosta. Ollaan sovittu, että eläköön niissä hetkissä kuin holtiton teini ja nauttikoon elostaan, kunhan korjaa jälkensä.

Että ei se siivous ole aina merkki pettämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja En usko kumppania:
Olin matkoilla. Mieheni suorastaan töni minua pois kotoa. Hänestä ei kuulunut mitään pariin päivään eikä hän myöskään vastannut puhelimeen joka oli myös epänormaalia meidän arjessa.Kun saavuin kotiin oli roskat viety, siivottu koko koti jne..jota en aikaisemmin koskaan ole nähnyt.Kuulin sitten ystävältäni että oli nähnyt mieheni kahden naisen kanssa menevän samaan taksiin.
Kerroin miehelleni mitä olen kuullut ..hän kauhistui. Sanoi että oli vain ollut jatkoilla parin naisen kanssa ja juonut parit drinksut ja hetken päästä ollutkin jo yksin ja naiset poissa.
Miksi sitten massiivinen imurointi ym ym jos mitään ei tapahtunut vaan kyse olisikin ollut vain pelkästä jatkoista. Uskoisitteko te?
Samalla ihmetystä herätti se , että mieheni puhui humalassa että saan pettää häntä jos käytän suojaa jne. Ei tuollaisia puheita olisi jos kaikki olisi normaalia ja rehellistä.
Sanokaapa te mielipiteitänne! Isäntä kieltää kaiken!!!

En uskoisi sanaakaan.

Yhteistyössä