E
En usko kumppania
Vieras
Olin matkoilla. Mieheni suorastaan töni minua pois kotoa. Hänestä ei kuulunut mitään pariin päivään eikä hän myöskään vastannut puhelimeen joka oli myös epänormaalia meidän arjessa.Kun saavuin kotiin oli roskat viety, siivottu koko koti jne..jota en aikaisemmin koskaan ole nähnyt.Kuulin sitten ystävältäni että oli nähnyt mieheni kahden naisen kanssa menevän samaan taksiin.
Kerroin miehelleni mitä olen kuullut ..hän kauhistui. Sanoi että oli vain ollut jatkoilla parin naisen kanssa ja juonut parit drinksut ja hetken päästä ollutkin jo yksin ja naiset poissa.
Miksi sitten massiivinen imurointi ym ym jos mitään ei tapahtunut vaan kyse olisikin ollut vain pelkästä jatkoista. Uskoisitteko te?
Samalla ihmetystä herätti se , että mieheni puhui humalassa että saan pettää häntä jos käytän suojaa jne. Ei tuollaisia puheita olisi jos kaikki olisi normaalia ja rehellistä.
Sanokaapa te mielipiteitänne! Isäntä kieltää kaiken!!!
Kerroin miehelleni mitä olen kuullut ..hän kauhistui. Sanoi että oli vain ollut jatkoilla parin naisen kanssa ja juonut parit drinksut ja hetken päästä ollutkin jo yksin ja naiset poissa.
Miksi sitten massiivinen imurointi ym ym jos mitään ei tapahtunut vaan kyse olisikin ollut vain pelkästä jatkoista. Uskoisitteko te?
Samalla ihmetystä herätti se , että mieheni puhui humalassa että saan pettää häntä jos käytän suojaa jne. Ei tuollaisia puheita olisi jos kaikki olisi normaalia ja rehellistä.
Sanokaapa te mielipiteitänne! Isäntä kieltää kaiken!!!