Mieheni ja hänen mahtava peniksensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Olen elänyt muutaman vuoden parisuhteessa ja minua on alkanut ärsyttää mieheni tapa ylikorostaa penistään. Hän aina kertoo minulle, kuinka hänellä on suurempi kalu kuin kellään hänen ystävistään. Hän uskoo olevansa hyvä seksissä, ettei voisi olla parempi. Tosiasiassa meidän seksi on huonoa ja sen kyllä huomaa. Meillä on hirveästi ongelmia siinä, mutta onneksi hänellä on sentään noin hieno ja jalo penis :D Minusta hänen tapansa mahtailla peniksellään on lapsellista ja ärsyttävää, etenkin kun hän ei osaa edes käyttää sitä. Olen harkinnut, että jättäisin hänet. Kohtalontovereita?

Näin yhden naisen kokemuksella sanoisin, että monella vähän isommalla vehkeellä varustellulla miehellä on ollut keskitasoa huonommat seksitaidot. Esimerkkinä käytettäköön erästä miestä, jonka käsitys esileikistä oli kullinsa kaivaminen housuista ja sen esitteleminen joka kulmasta.

Siinä mielessä olisin hieman huolissani jos hän tietää faktana omistavansa suuremman peniksen kuin kukaan hänen ystävistään. Sen koolla erektiossa kun ei välttämättä ole kovinkaan paljon tekemistä lepomitan kanssa mutta tietysti jos heillä on tapana ystäviensä kanssa runkata piirissä tai leikkiä ruotsalaista junaa niin silloin on muidenkin juhlakuntopituudet tuttuja.

:laugh:

Ei ole kokemusta tuollaisesta mahtailijasta mutta näin kuuleman perusteella sanoisin etten jaksaisi tommosta. Ootko sanonut tuosta hänelle? Mikä tarve hänellä on koko ajan korostaa itseään ja vehjettään? Onko moukka vaan noissa asioissa vai joka päiväisissä jutuissakin?

jonka käsitys esileikistä oli kullinsa kaivaminen housuista ja sen esitteleminen joka kulmasta.
Kuulostaa sairaalta, mutta mikä minä olen sanomaan :D

Siinä mielessä olisin hieman huolissani jos hän tietää faktana omistavansa suuremman peniksen kuin kukaan hänen ystävistään. Sen koolla erektiossa kun ei välttämättä ole kovinkaan paljon tekemistä lepomitan kanssa mutta tietysti jos heillä on tapana ystäviensä kanssa runkata piirissä tai leikkiä ruotsalaista junaa niin silloin on muidenkin juhlakuntopituudet tuttuja.
Tämä onkin hyvä pointti. Olen kuvitellut, että hän on vertaillut itseään muihin lepotilassa. Tosin olen valitettavasti kuullut heidän lapsellisista 'helikopteri' jutuistaan, että mistä sitä tietää, jos muitakin leikkejä on harrastettu.

Onko moukka vaan noissa asioissa vai joka päiväisissä jutuissakin?
Itseasiassa minua on alkanut ärsyttää kaikki muutkin piirteet hänessä. En tiedä, enkö ole vain aikaisemmin huomannut, vai nytkö se todellinen luonto tulee esille. Tuo mahtailu on vaan sitten se kaikkein ärsyttävin piirre ja semmoinen, mikä on vaikea sulattaa, siis jo sen huonon seksin ohella.

Hei mää oon tavannu vähän tommosen miehen :D Tai siis tapaillu sitä. Meillä ei ollut varmaan yhtään kertaa seksiä ettei se olis onnistunu vähintään sivulauseessa mainitseen kuinka iso sillä on :laugh:

Se oli lyhyt suhde ja kaatui muihin asioihin, mutta oli tuokin piirre aika rasittava.

Olen elänyt muutaman vuoden parisuhteessa ja minua on alkanut ärsyttää mieheni tapa ylikorostaa penistään. Hän aina kertoo minulle, kuinka hänellä on suurempi kalu kuin kellään hänen ystävistään. Hän uskoo olevansa hyvä seksissä, ettei voisi olla parempi. Tosiasiassa meidän seksi on huonoa ja sen kyllä huomaa. Meillä on hirveästi ongelmia siinä, mutta onneksi hänellä on sentään noin hieno ja jalo penis :D Minusta hänen tapansa mahtailla peniksellään on lapsellista ja ärsyttävää, etenkin kun hän ei osaa edes käyttää sitä. Olen harkinnut, että jättäisin hänet. Kohtalontovereita?
Mulla ollut aivan samanlainen ukko,bussissakin koko ajan kuiski"ei kai mun kulli näy liian selvästi,kattooks kukaan"vainoharhaista kyyläystä ympärilleenja just samanlaista,retostelua,et on isompi kun kellään(naapurin aasilla :whistle:o_O:confused::poop::rolleyes::coffee:)voi vit--------sin murjaus,jotku vaan on niin epävarmoja ittestään,säälittävää.
Onnex homma loppui minun puolestani siihen ,että jäi kusetuksesta kiinni.

Yhteistyössä