mieheni ilmoitti että on huolissaan minusta... :(

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
Sun yksinäisyys on miehelles isompi ongelma ku sulle itselle, vai?

Itellä ei kans oo kavereita, tuntus kyllä pahalta jos painostettais olemaan väkisin yhteydessä ihmisiin joista ei niin välitä. :/
 
"hei"
Kertokaapa kaikki yksinäiset, missä kaupungissa asutte? Musta voisi tulla teille kivaa leffaseuraa tms :). Jos 22-vuotiaan yhden lapsen äidin seura siis kelpaa... Itse asun Kuopiossa.
 
"vieras"
eli mies yrittää hienovaraisesti sanoa ettei jaksa katsella sinua. Oon huomannut et tuollaiset masentuneet sun muut, tuppaa kieriskeleen siinä omassa tilassaan niin että kuvittelevat muidenkin haluavan samaa. Nyt kantsis varmaan pikkasen miettiä tai luultavasti mies nostaa kytkintä ja etsii itselleen normaalia seuraa.
 
"näin meillä"
[QUOTE="vieras";21963076]Mulla ei ole mitään erityisiä sosiaalisia tai muitakaan ongelmia, mutta ei myöskään juurikaan ystäviä. mies aina valittaa ja kieltämättä sitä ajaa itsensä aika haavoittuvaiseksi, jos on vaan perhe ja työ, mutta näin on käynyt. Pitää olla vaan tarpeeks itsetuntoa ottaa vastaan muitten, myös oman miehen, ihmettelyt.[/QUOTE]

Ei meillä kummallakaan ole muuta kuin työ ja perhe miehen kanssa. Tullaan neljän pintaan kotiin syödään ja leikitään lasten kanssa, kunnes alkaa pikkukakkonen. Sen jälkeen mennään omaan pihaan lasten kanssa, iltapala, iltapesu ja nukumaan. Kello on 21 ja lueskellaan miehen kanssa jonka jälkeen mennään nukkumaan.
Tänä kesänä olemme olleet kerran kahdestaan ulkona, yksissä juhlissa koko porukka ja pari kertaa mummolassa. Meillä on käynyt vieraita pari kertaa kolmen kuukauden aikana.
Viikonloput ollaan omalla porukalla rauhassa ja ladataan voimaa tulevaa viikkoa varten.

Nyt huomaankin miten outoja ollaan, kun lapset harrastaa vain leikkimistä ja me perhettä. Ei ole monta kertaa viikossa harrastuksia ja muita iltamenoja. Täytyypä hankkia elämä...
 
moi!
ajatelin vastata tähän ketjuun kun itellä sama tilanne että ei ystäviä ollenkaa ja olen vaan lasten ja mieheni parissa koko ajan.ystäviä kyllä kaipaan että vois käydä lasten kanssa puistoissa ja kahviseuraa ja muuta mukavaa.baari ihminen en itekkään ole.itelläni on panikkihäiriö ja lääkitys siihen on ja hyvin auttaa.mut joo ystäviä olen yrittäny etsiä mut niitä ei juuri löydy täältä haukiputtaalta :(
 
Kuunhalaaja
Tuo on muuten jännä. Minunkin tuttavani kaverini haluaa aina vaan baariin. minä haaveilen samanlaisista ystävistä kuin sinäkin. Käydä lenkillä, sienessä, kirppareilla..Mistä niitä sellaisia saa? :D
 

Yhteistyössä