Mieheni haluaisi tatuointi sormuksen, en itse pidä ideasta ollenkaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mentiin hiljattain kihloihin, ja mies ilmoitti minulle aikovansa tatuoida kihlasormuksen nimettömäänsä. Ei halunnut kihlasormusta kun meinasin ostaa hänelle, eikä halua vihkisormustakaan koska sormukset ovat hänestä epämukavia ja tiellä ja voivat kadota ja hän haluaa pysyvämmän merkin liitollemme kuin sormus. Minusta miehen idea ja perustelut tuntuu ihan järjettömältä, tatuointi sormus näytätä ensinnäkin tosi rumalle enkä minä siedä tatuointeja missään nimessä, sormuksen käyttöön kyllä tottuu jos vain tahtoo ja jos sormus häviää uuden voi aina ostaa.

Miten minä saisin puhuttua miehelleni järkeä ja hänet ottamaan sen sormuksen? Minusta muutenkin tuntuisi omituiselta jos vain minulla olisi sormukset ja hänellä ei.

Anna miehen olla ilman sormusta. Itse lopetin aikoinaan sormuksen pitämisen, kun tuli ihottumaa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin jo viisitoista vuotta.
Minulle tulisi vain sellainen mielikuva jos mies olisi ilman sormusta, että mies haluaa näyttää sinkulta vaikka hän siis on menossa naimisiin kanssani...
Ja sormus materiaalejahan on vaikka mitä, myös niitä jotka eivät aiheuta ihottumaa kenellekään, eikä miehellä ole edes mitään allergioita tms. Joten en ymmärrä miksei hän vain voisi pitää sitä sormusta :( Ap.

Minulle tulisi vain sellainen mielikuva jos mies olisi ilman sormusta, että mies haluaa näyttää sinkulta vaikka hän siis on menossa naimisiin kanssani...
Ja sormus materiaalejahan on vaikka mitä, myös niitä jotka eivät aiheuta ihottumaa kenellekään, eikä miehellä ole edes mitään allergioita tms. Joten en ymmärrä miksei hän vain voisi pitää sitä sormusta :( Ap.
Vaikka ei olisi ihottumaakaan, niin sormus voi oikeasti olla riesa. Monessa työssä ei voi käyttää sormusta. Hyvin ymmärrän, jos ei halua sormusta hankaloittamaan elämää. Mutta toki noin alkuvaiheessa tuntuu varmasti ikävältä, jos toinen ei halua sormusta. Itse käytin sormusta kymmenisen vuotta ennenkuin jätin sen käytön.

Sitoumista ei näe sormuksesta. Sormus on helppo ottaa pois sormesta, jos haluaa esittää sinkkua. Koska miehesi on valmis ottamaan tatuoidun sormuksen, niin ei hän ainakaan sinkun esittämisen vuoksi halua olla ilman sormusta, vaan hän oikeasti kokee sormuksen häiritseväksi.

Yhteistyössä