Meillä oli eka kimppa kun tuttu soitti ja oli vailla yöpaikkaa kun kaikki hotellit oli varattuja. Illlalla joimme viiniä ja kaikki ajoissa nukkumaan. Vieras vierashuoneeseen ja minä vaimon kanssa makkariin. Aamuyöllä heräsin kun vaimo imi kulliani. Otin vaimoa käsillä hiuksista kiinni ja ajattelin panna vaimoa suuhun, koska tällaista on tapahtunut usein, että vaimo imee minut laukeamaan.. Nyt vaimo jätti kullini rauhan ja tuli päälleni kuiskaten, pane mua, minua panettaa ja kävi vierelleni pitkäkseen. Koitin pillua sorkella se oli märkä ja häpyhuulet turvoksissa. Asetuin vaimon päälle ja työnnyin sisälle. Oli kuuma ja kostea kesäyö, ikkunat oli auki linnut visersivät pihapuissa. Jonkin aikaa pantuamme olimme molemmat hiestä märkiä. oli vielä sisällä kun sanoin vaimolle että lopetetaan, ei jaksa enempää. Etkä lopeta, tuli napakka vastaus. Haluan lisää. Jatkoin hidasta työntelyä ja kuiskasin, hajen Hannun jatkamaan kun en jaksa. Et hae, en anna vaimo kuiskasi. Saisit kerrankin vierasta. En halua, tuli vastaus ja pillu muuttui kireämmäksi., voihkeen kovetessa. Saisi kahta miestä. Vastaus oli ah aaah. Jatkoin työntelyä, Henna vaikeroi allani. Sillä on isompi kuin minulla, kynnet painuvat pakaroihin, mistä tiedät tuli kysymys. Olemme saunoneet yhdessä, vastasin. Henna oli kuuma kuin hellankoukku ja kiimassa. Sinun täytyy avautua enemmän jotta Hannu saisi sisälle. Henna otti polvitaipeistaan kiinni ja avautui kunnolla.. Vedin kullini ulos ja menin keittiöön juomaan lasillisen vettä, palasin makkariin ja työnnyin Hennan sisään ja aloin panemaan. Hemma lopetti voihkimisen ja kysyi, tuleeko se? Mikä? Hannu panemaan mua? Annatko oikeasti? Aaannnnan, tuli vastaus. Molemmille? Joooohhh. Vedin kaluni ulos hitaasti ja kuiskasi, kohta saat munaa ja lähdin vierasta hakemaan. Herätin Hannun ja pyysin makkariin panemaan. Hennaako ,tuli kysymys. Tietysti vastasin. Makkarissa otin liukuvoiteen ja levitin voidetta Hennan pillulle ja voitelin Hannun kalun, se oli kyllä kookas. Oli mahtava tunne pitää vieraan kalusta kiinni ja ohjata se vaimon sisälle. Puristelin hetken panevan miehen kiveksiä ja päätin mennä terassaiil tupakalle. Ikkunasta kuului vaimon voihke joka vain koveni ja muutaman minuutin kuluttua lakkasi. Menin makkariin ja katselin alastonta paria sängyllä ja itselle tuli täysi seisokki. Asetuin Hennan jalkoväliin ja työnsin kullini sperman liukastamaan pilluun. Sanoin että kohta tulee, otetaan lennosta vaihto. Vetäydyin ulos ja vieras työntyi sisälle ja alkoi panemaan. Otin liukkarin esille ja kaadoin vaimon pillulle, kasistä liukkarin pyyhin vieraan palleihin ja pakaroille. Käsittely oli liikaa vieraalle ja se pyysi vaihtoa. Alon panemaan vaimoa. tunsin kun pakaroiden väliin kaadetaan liukkaria ja käsi alkoi levittämään sitä, tuntui mukavalta. Pallejani hierottiin ja toinenkäsi vaelteli pakaroilla ja sormi työntyi kakkoseeni. Jatkoin panemista kun tunsin kullin pakraroiden välissä ja alkoi työntymää sisääni. Olin paikoillani ja työnsin hieman vastaan. Sulkijalihaksesta ohi päästyä kulli alkoi tuntumaan tosi hyvältä. Paneeko se sua, vaimo kysyi. Joo. Aloin panemaan vaimoa, silloin tuntui että orgasmin mukana tulee selkärankakin ulos kullinkautta ja sain vieraan spermat anukseeni. Suihkun kautta hetkeksi nukkumaan ja töihin. Töistä kotiin tultuani vaimo oli aika nolon oloinen. Mehin halaamaan häntä ja talutin makkarin sängylle nostin mekon ylös, pikkareita ei ollut ollenkaan ja pillu kostea. Kun aloin työntymään sisälle vaimo sanoi että varovasti se on arka. Se pani mua koko aamupäivän. Ne oli sanat joka sai minut laukeamaan heti.