Eija 44
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Samoin sinne ja onhan tuo kiihottava ajatus, olisi ihanaa toteuttaa se!Kokemusta ei ole mutta samasta aiheesta käydään keskustelua meilläkin. Pitkän parisuhteen aikana olen huomannut että ihaninta rakkautta on avoin rakkaus ilman mustasukkaisuutta ja että ihminen ei elä pelkällä materialla vaan ilolla, nautinnolla ja kokemuksilla. Ja minulle olisi suuri ilo ja nautinto jos rakkaani nauttisi iloisesti elämästä - Joidenkin ahdasmielisempien mielestä olen varmaan perverssi/nyssy/pehmok...i ja ties mitä mutta itse koen olevani itsestäni ja parisuhteestamme varma mies joka haluaa vaimonsa kanssa nauttia elämästänsä.
Toivottavasti niin te kuin mekin voimme nauttia elämästä yhdessä parin kanssa. Hyvää kesää!
No sen takia minä olen aina lähellä vaikka en aina mukana. Ei vaimokaan uskaltaisi vieraiden matkaan ellei tietäisi että olen paikalla. Ja onhan ollut pari kertaa semmonen tilanne että olen meinannut mennä väliin kun olen salaa katsellut. Kerran kaksi miestä oli vähän liian rajuja, vaimo oli nelinkontin kun toinen nussi häntä suuhun tukistaen samalla ja läpsi rintoja. Toinen nussi takaapäin läpsien perseelle ja sitten käänsivät vaimon selälleen runkaten mällit kasvoille. Hetken päästä toinen sitten asteli meidän jääkaapille otti sieltä oluen minkä joi ja sitten otti sieltä kesäkurpitsan sanoen että kokeillaas tätä. Ensin sormin runkkasi vaimoa ja sitten työnsi sen kesäkurpitsan pilluun runkaten sillä vaimoa. Vaimo voihki ja välillä huusi, toisella kädellä mies runkkasi itseään ja toinen miehistä tuli ja työnsi kurvän taas vaimon suuhun. Kurpitsalla runkannut mies roiski mällit vaimon vatsalle otti kurpitsan pois ja tämä toinen mies tuli ja nosti voimon jalat olkapäille ja työnsi paljaan kyrpänsä sisään. Nussi tosi rajusti vaimoa samalla aina välillä sanoen että saatanan huora nyt saat kunnolla munaa. Onneksi ei lauennut sisään vaan työnsi kyrvän vaimon suuhun ja sano että ime sitä huora, miehen lauettua suuhun he alkoivat pukemaan ja lähtivät. Yllätyin kun vaimo sanoi pitävänsä kun hänet otettiin normaalia rajummin. Eikä se kurpitsakaan kuulemma sit niin paha juttu ollut.Huiihh... Aika hurjia olette . Itse en ihan uskaltaisi pelkästään tuntemattomien mukaan mennä vaikka haaveilenkin seksistä useamman miehen kanssa. Kyllä sen toisen pitää olla oma mies; olisi huomattavasti turvallisempi olo ja uskaltaisin nauttia vapaammin oman miehen ollessa paikalla...
Mmm... pöksyt meinaa kastua jo ihan ajatuksesta... Joskus on asiasta hieman puhuttu mutta en ole uskaltanut vielä ehdottaa asian viemistä käytäntöön...
Liittyy aiheeseen miten? Etsit kuule itsellesi mieluisan aiheen ja osallistut keskusteluun asiallisesti, pilaat enimmäkseen vaan omaa päivääsi sairastamalla muiden fantasioita.Sairaita ja selkeästi myös keksittyjä tarinoita!
Meillä mies muutaman kerran katsellut kun vieras/vieraat miehet nussinut minua. Itse hän ei osallistu aktiin vaan runkkaa. Nauttii näkemästään mutta on myöhemmin mustis ja kiukkuinen. Erityisen mustis oli kun kaksi miestä nussi minua ja toinen oli nigerialainen mustamies jolla oli erittäin iso penis. Nautin suunnattomasti kun sain kahta miestä ja kyllähän sitä isoa penistä oli ihana imeä saatika saada se sisään. Kaikesta huolimatta mieheni haluaa jatkaa tätä että saan nussia voeraiden kanssa. Se on kumminkin mieheni mukaan jopa kiihottavampaa katsella minua vieraiden kanssa kuin itse nussiminen kanssani. Itse en haluaisi nähdä miestäni vieraan naisen kanssa mutta olen joskus fantasioinut että mieheni olisi mukana ja harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa.Tuo on pienessä humalassa ja kiihottuneena ihan jees, mutta itelle oski katumus ja mustasukkasuus kun annoin vieraan nussia vaimoa. Tilanteen oltua oäällä on ihan mukavaa ja itekin sain orkun nopeesti mutta ei kumminkaan jälkikäteen tunnu hyvältä.
Minä varmasti nauttisin juuri tuommoisesta seksistä pääsispä vaan totuttamaan. Sopisi varmasti miehelleni ja minulle hyvin koska meidän seksi on rajua. On tuota sitomista, läpsimistä, tukistelua, pissaamista toisen sukupuolielimille ja ei nyt nyrkkipanoa mutta meillä on iso dildo jolla mies runkkaa minua. Myös minä tyydytän miestäni jellyllä peppuun, hän nauttii valtavasti kun samalla imen kullia.Moro. Me harrastettiin tota ex-vaimon kanssa ja tais olla osa syy eroomme. Ensin oli yks mies mun lisäksi ja kaikki toimi ja nautti. Sitten oli kaks mun lisäksi ja vielä ihan ok, itse olin aina mukana ja ihan normi seksiä, suuseksiä naimista ja niin poispäin. Sitten mun nälkä kasvo, mukaan tuli sitomista ja pientä läpsimistä ja tämäkin vielä vaimosta ok. Mutta parhaimmillaan meitä oli viis miestä, sidottiin, läpsittiin aika kovaakin perseelle ja rinnoille, runkattiin joskus kaikki spermamme kasvoille, jatkuvaa naintia vuoron perään ja myös perseeseen. Myös nyrkkipanot tuli mukaan. Vaimo sit sano että ei nauti kun näin rajua ja miehiä liikaa. Monien tuntien "orgiat" oli liikaa, paikat kipeenä. Luulen että myös se vaikutti eroomme kun vaimo huomas että pidän myös miehistä. Otin usein yhdeltä miehistä suihin ja muutenkin tykkäsin nuolla spermaista vaimoa. Muutaman kerran tämä mies pani mua perseeseen, ja pakko myöntää että nautin siitä. Mutta puhukaa mitä ja miten haluatte niin molemmat nauttii ja saa mitä haluaa!
Meillä mies muutaman kerran katsellut kun vieras/vieraat miehet nussinut minua. Itse hän ei osallistu aktiin vaan runkkaa. Nauttii näkemästään mutta on myöhemmin mustis ja kiukkuinen. Erityisen mustis oli kun kaksi miestä nussi minua ja toinen oli nigerialainen mustamies jolla oli erittäin iso penis. Nautin suunnattomasti kun sain kahta miestä ja kyllähän sitä isoa penistä oli ihana imeä saatika saada se sisään. Kaikesta huolimatta mieheni haluaa jatkaa tätä että saan nussia voeraiden kanssa. Se on kumminkin mieheni mukaan jopa kiihottavampaa katsella minua vieraiden kanssa kuin itse nussiminen kanssani. Itse en haluaisi nähdä miestäni vieraan naisen kanssa mutta olen joskus fantasioinut että mieheni olisi mukana ja harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa.