Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
vierailija
Moi. Meilläkin hyviä kokemuksia. Nyt kuitenkin erottuja kaipaan ryhmätoimintaa, jossa naiselle annetaan nautintoa Olisi kivaa nauttia. Asun Helsingissö ja miehekäs mies.
 
vierailija
Minun mies vie minua sekasaunaan ja haluaa minun valitsevan seksiseuraa sieltä.
Onko vastaavaa?
Moi. Meillä on vähän vastaaavia juttuja. Olemme usien hotellien saunassa menneet mieheni kanssa molemmat miesten puolelle. Mieheni on ensin käynyt katsomassa montako miestä seillä on ja kysynyt onko heille ok, jos vaimo tulee myös miesten puolelle saunaan, niin hänen ei tarvi olla yksin naisten puolella (useimmiten n puolella ei ole ollut saunojia), Kertaakaan ei ole tullut kieltävää vastausta. itseäni ensin vähän jännnitti, mutta kaikki miehet ovat suhtautuneet hyvin naiseen heidän saunassaan. Pari kertaa on ollut miehellä puoliseisokki kun olen tarkoituksella istunut heitä vastapäätä polvet koukusssa jalat levällään lauteilla, alapää avoina heille. Toisella kertaa näistä miehistä pyynnöstäni yksi pesi minut kova kalu selkääni vasten suihkussa ja hänen kanssaan jatkoimme myöhemmin huoneessamme. Ei laittanut vastaan kun kysyimme että tulisiko ilta drinksulle huoneseemme. ja kävi huoneessamme veilä ennen aamupalaa ja pääsi sekä omille että mieheni liukkaille suoraan. Meillä ei ole olut mitään ongelmia yhteissaunomisissa. Tuttujen kanssa saunotaa alasti, mutta ilman näitä leikkejä. Parin 54 Rouva.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Halusin nähdä kun vieraat miehet panivat vaimoani . No se toteutui tänä kesänä kun ravintolasta lähti 3 miestä meille jatkoille , vaimo laittoi yllensä vain lyhyen paitulin ja istui miesten kanssa sohvalla , antoi heidän hyväillä itseään ja kohta mentiin makuuhuoneeseen , minä katselin ovelta kun vaimoani pantiin , kukaan ei käyttänyt kortsua vaan spermat pilluun , kyllä vaimo nautti . Kun kaikki 3 olivat saaneet vaimoni pillua , mentiin olohuoneeseen istumaan ja juomaan , kyllä se vaimokin saapui alasti , kysyi minulta haluatko panna no ei muuta kun liukkaille . Kun olimme naiset niin siihen tuli yks miehistä uusinta kierrokselle , minä menin olkariin istumaan , kyllä kuului kova naimisen ääni makuuhuoneesta ja sitä kesti pitkään ja niin kuului vaimoni huohatus ja komentelu , pane kovempaa ja myös huuto tulee . Tais vaimo saada kunnon orkun . Jonkin ajan kuluttua tulivat makuuhuoneesta , vaimo näytti kyllä siltä että , o,i saanut muikkua kunnolla , vielä myöhemmin nämä kaksi jotka eivät olleet saaneet uusinta kierrosta panivat vielä vaimoani. Jonkin ajan kuluttua miehet lähtivät ja antoivat vaimolleni puhelin numerot , sanoivat soita milloin vain kun tekee useampaa kullia mieli ja sitten lähtivät ja me menimme nukkumaan , ensin halusi kyllä naida kun työnsin kullin pilluun niin se o,i liukas ja o,i myös venynyt ,ajattelin eiköhän se siitä palaudu entiselleen .
 
vierailija
Minun mies vie minua sekasaunaan ja haluaa minun valitsevan seksiseuraa sieltä.
Onko vastaavaa?
Meillä kans käydään hotellissa molemmat miesten puolella saunassa. Kysyttäessä miehiltä voiko vaimo tulla kanssa miesten saunaan, ettei tarvi yksin olla n saunassa. Koskaan ei kukaan ole kieltänyt. Rva estottomasti lauteilla haarat levällään pos pimppa näytillä. Muutaman kerran nuorilla miehillä tullut puoliheijari, rva vaan katsellut ja hymyillyt. Kaksi kertaa on saatu seuraa hot huoneeseen m saunasta. Rva valinnut miellyttävän m ja suoraan pyytänyt kaveria huoneeseemme saunan jälkeen. Ja hyvin onnistui. Olivat ensin kaksin ja oma m tuli alakerran baarista jonkun ajan kuluttua keskelle kiivainta panoa. Katseli ja avusti nuolemalla molempia ja kaverin lauettua sisään tuli liukkaille nuoltuaan ensin. Kivasti on onnistunut ja molemmat nautimme kun vaimo saa vierasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä