Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
nyt oli tarkoitus puida vain tätä : Mies loukkaa ja kun suutun hän haluaa satuttaa minua! sen sijaan että haluaisi että minulal on hyvä olla. Minä ainakin haluan että mun läheisillä on hyvä olla. mutta teidän mielestä on ihan tervettä haluta piestä vaimo siski että on itse tämän suututtanut!
Ihminen on agresiivinen. Se että jos ajattelee väkivaltaa tai sanoo sen ääneen, on ihan eri asia kuin toteuttaa. Kyllähän se osoittaa itsehillintää että vaikka kuin tekis mieli pamauttaa akalta mäkätys kurkkuun, niin ei kuitenkaan tee niin.. Siihen miten laiskan saa tekemään kotitöitä en osaa vastata, mutta mäkätys tuskin auttaa tai itkeminen. Varmaan itsepäisessä ihmisessä aiheuttaa vastareaktion, sen ettei vittuilessaankaan tee mitään..
siis mkissasko kaikki tässä sen pointin?? mies haluaa fyysisesti satutta mua/saa mielikuvia minun fyysisestä satuttamsiesta,silloin kun olen vihainen hänelle, vaikka hän itse olisi aiheuttanut sen että olen vihainen!
vaikka hän olisi loukannut minua just millä,niin jos olen vihainen hänelle tulee mielikuvia minun satuttamisesta FYYSISESTI!
tämäkö on teidän mielestä ok?
siis mkissasko kaikki tässä sen pointin?? mies haluaa fyysisesti satutta mua/saa mielikuvia minun fyysisestä satuttamsiesta,silloin kun olen vihainen hänelle, vaikka hän itse olisi aiheuttanut sen että olen vihainen!
vaikka hän olisi loukannut minua just millä,niin jos olen vihainen hänelle tulee mielikuvia minun satuttamisesta FYYSISESTI!
tämäkö on teidän mielestä ok?
Älä katsele. Pistä silmät kiinni tai heitä se pihalle.oli miten oli niin mua ei huvita katsella tollasta tunenvammasta ihmistä, joka haluaa vaan satuttaa lisää,kun sen puolison kuuluis haluta hyvää toiselle