mieheni haluaa satuttaa minua siksi että muhun sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oona n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt oli tarkoitus puida vain tätä : Mies loukkaa ja kun suutun hän haluaa satuttaa minua! sen sijaan että haluaisi että minulal on hyvä olla. Minä ainakin haluan että mun läheisillä on hyvä olla. mutta teidän mielestä on ihan tervettä haluta piestä vaimo siski että on itse tämän suututtanut!

Terveempää on olla lyömättä kuin lyödä.

Minusta teidän kannattaisi mennä puhumaan jonkun ulkopuolisen luokse.
Mies on jotenkin lukossa eikä sinun hermostumisesi paranna tilannetta.
Varatkaa aika esim. seurakunnan perheneuvojalta, kriisikeskuksesta tai mistä siellä paikkakunnalla saa keskusteluapua.

Et voi muuttaa miestä. Naisten yleinen harha on, että rentun tai muuten mulkeron äijän voi muuttaa huomaavaiseksi ja hyväkäytöksiseksi. Laita se ukko kiertoon ja ota ensi kerralla parempi.

Ihminen on agresiivinen. Se että jos ajattelee väkivaltaa tai sanoo sen ääneen, on ihan eri asia kuin toteuttaa. Kyllähän se osoittaa itsehillintää että vaikka kuin tekis mieli pamauttaa akalta mäkätys kurkkuun, niin ei kuitenkaan tee niin.. Siihen miten laiskan saa tekemään kotitöitä en osaa vastata, mutta mäkätys tuskin auttaa tai itkeminen. Varmaan itsepäisessä ihmisessä aiheuttaa vastareaktion, sen ettei vittuilessaankaan tee mitään..

Ne jotka uhkailevat väkivallalla, ovat myös niitä jotka syyllistyvät väkivaltaan.

[QUOTE="esa";28738708]Ne jotka uhkailevat väkivallalla, ovat myös niitä jotka syyllistyvät väkivaltaan.[/QUOTE]

Yep. Siinä vaiheessa kun uhkailu ei enää auta, niin mennää seuraavalle tasolle.

Oletko itse suuttunut ikinä niin paljon että tekisi mieli alkaa käyttäytyä agressiivisesti? Itse olen ja voin sanoa, että omalla kohdalla siihen on tarvittu aika paljon enemmän, kuin siivoamisesta (tai vastaavasta) mäkätys.

Mä luulen että sillä ap:en miehellä ei ole kaikki ihan kunnossa muuten. On varmaan ahdistunut jostain ja sit menettää kontrollin aivan täysin pikkuongelmissa.

siis mkissasko kaikki tässä sen pointin?? mies haluaa fyysisesti satutta mua/saa mielikuvia minun fyysisestä satuttamsiesta,silloin kun olen vihainen hänelle, vaikka hän itse olisi aiheuttanut sen että olen vihainen!

vaikka hän olisi loukannut minua just millä,niin jos olen vihainen hänelle tulee mielikuvia minun satuttamisesta FYYSISESTI!

tämäkö on teidän mielestä ok?

Onko siun mielestä kun suostut katteleen tota?
Sä annat ukon tehä tolleen alistumalla. Lopetat sen tekemisen ukon kohalta kokonaan. Ei sille ruokaa, ei pyykkäystä, ei puhtaita astioita jne. Eläisin kun ei ukkoa oliskaan ja olen sitä tehnykkin. Kunnes alko tajuta. Lapsen hoidin kun se ei itsestään pysty vastaamaan. Ja kävimme parisuhdeterapiassa jne. Kun en mää suostunu vaan katteleen sitä touhua. Olemme yhdessä edelleen ja menee paremmin.

Viimeksi muokattu:
jos tulee jo mieliteko, niin ei mee kuule kauaa kun saat turpaas. ite en jäis noin riskialttiiseen suhteeseen pelkäämään. ensinnäkään en jäis kattomaan noin itsekästä ukkoa ja toisekseen väkivallan vaara on jo kokoajan olemassa, GOOBYE olis mun meininki!

Olen itse äkkipikainen luonne joka töksäyttelee miehelle milloin mitäkin. En todellakaan kuvittele mielessäni kun sahaan miehen päätä irti vaikka saatan möläyttää että pitäs potkasta nuin tyhmä pää irti ku et tee sillä mitään.. Osaan pyytää myös anteeksi. mietin vaan sillä että ei kaikki väkivalta puheet ole oikeita ajatuksia tai että ap:n mies kuvitelisi päässään miltä se näyttää kun vaimoa lyö... Jos sellaista kuvittelee niin äkkiä pois sieltä!! Sain vain käsityksen että mies on välinpitämätön moukka joka suuttuessaan sanoo kärjistetysti tarkoittamatta kuitenkaan sanojaan (ap:n itse kirjoittamana ei pelkää kuitenkaan miestä).

Idiootti nalkuttava muija.
Ehkä joskus kasvat, ei tommosia marttyyreja voi opettaa kun eivät nää asiaa laatikon ulkopuolelta.
"Siis just tää on vaan ongelma haukkukaa mun mies"

siis mkissasko kaikki tässä sen pointin?? mies haluaa fyysisesti satutta mua/saa mielikuvia minun fyysisestä satuttamsiesta,silloin kun olen vihainen hänelle, vaikka hän itse olisi aiheuttanut sen että olen vihainen!

vaikka hän olisi loukannut minua just millä,niin jos olen vihainen hänelle tulee mielikuvia minun satuttamisesta FYYSISESTI!

tämäkö on teidän mielestä ok?

Fyysinen satuttaminen - ei ok.

Ajatus fyysisesta satuttamisesta - ei fyysistä satuttamista.

Miehesi on lapamato, mutta sä voisit itsekin nyt vähän skarpata ja ottaa vastuuta omista tunteistasi. Työnnät kaiken vaan miehen syyksi.

Yhteistyössä