Mieheni haluaa kaksi kertaa päivässä seksiä, onko hän mielestänne kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22798151]Pitäisin kohtuuttomana sitä, jos tuosta tahdista huolimatta hän kävisi vaikkapa vieraissa siksi ettei saa kotoa tarpeeksi.[/QUOTE]

miten hitossa yhtäkkiä päästiin pettämiseen ilman edes keskustelua pettämisen liitännäisyydestä tähän asiaan, ihan kuin olisi jotenkin itsestäänselvää jos ei halut kohtaa ? :laugh:

Tavallaan olen samaa mieltä. Mutta sitten taas jos ajatellaan, että toinen vaikka löisi hanskat tiskiin kokonaan, niin ei sekään varmasti ole kivaa. Ehkä haen tässä jotain EU-standardia siitä, kuinka harvasta seksistä on kohtuullista valittaa. Kun jotenkin tuntuu, että "pitäisi" riittää esim. kerran päivässä ilman valitusta kuten ap:n tapauksessa.

Vaatimalla ei saa kuin paskemmaksi tilanteen, ei kukaan vaatimuksista yhtäkkiä syty ja ala mielellään iloissaan harrastamaan seksiä.

Ei asiaa voi ihan noin laittaa... Jotkut nauttivat seksistä enemmän kuin toiset. Ei kai se mies nyt kuitenkaan sua pakota harrastamaan seksiä 2 krt päivässä? Onko teidän suhde tuorekin? Useamman yhteisen vuoden ja lasten synnyttyä tahti nimittäin vähentyy vähän kaikenlaisista syistä. Ehkä mies voisi alkaa ottamaan vähän rauhallisemmin, ja sinä voisit ehkä tutkia vähän omaa seksuaalisuuttasi, ja miettiä, että miksi se ei maistu sinulle yhtä usein, vaikka eihän sen tarvitsekaan niin usein maistua. Saattaisit kuitenkin löytää kaikennäköisiä asioita, jotka voisivat tehdä seksistä sinulle miellyttävämpää ja kiinnostavampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;22798205:
Siis mun mielestä mikään tahti ei ole sopiva VAATIA.

Juuri näin. Molempien pitää haluta, ja olla samoilla linjoilla määrästä.

Minusta tuo 2 kertaa joka päivä on kyllä liikaa. Miten kenenkään aika riittää, varsinkin jos on molemmat töissä, on lapsia, harrastuksia yms. :O

Mä en valittas mut mä oonki mä. Puhu miehelles että toi on sulle ihan liikaa.. Pidättekö minkään näköstä taukoa välillä vai onko se aina vaan joka päivä sama homma?
Ei toiselta saa väksisin tollasta vaatia jos toinen on vaan niin väsynyt ettei jaksa tai ei tee mieli. Meillä on sellainen että aina saa kepillä koittaa jäätä mutta täytyy tehdä heti selväksi jos ei nyt tee mieli. Juttelehan sille miehelle josko se ymmärtäis "jättää sut rauhaan" :hug: Kyllä se niin on että liika on liikaa..

Mä en todellakaan jaksais tuollaista tahtia enkä pelkästä velvollisuudesta antais. Kerran päivässäkin olis mulle ihan liikaa. Voiko sellainen seksi olla ainakaan pitkässä suhteessa enää kovin laadukastakaan?
Jotain on suhteessa pielessä jos pitää jotain vaatia varsinkin jos on seksistä kyse ja onhan sillä miehellä tiettävästi kaks tervettä kättäkin.

Yhteistyössä