Mieheni FB-seinälle ilmestyi yhteiskuva hänestä ja työkaveristaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venlatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venlatar

Vieras
Mieheni oli eilen juhlimassa. Hänen naispuolinen työkaverinsa oli laittanut mieheni FB-seinälle julki yhteiskuvan heistä, jossa nainen on mieheni kainalossa onnelisen näköisenä ja molemmat hymyilevät aurinkoisesti.

Tiedän tuon naisen nimenä mieheni puheissa, mutta emme ole koskaan tavanneet. Nainen on naimisissa, mutta ei ollut tägännyt itseään kuvaan eli hänen seinälleen tuo kuva ei mennyt.

Pahoitin mieleni tuosta kuvasta. Mies suuttui minulle, kun sanoin, että tuli paha mieli kotona huomata tuo kuva. Häneen kuulemma voi luottaa sataprosenttisesti.

Olisin ymmärtänyt kuvan laittamisen, jos kyseessä olisi naisten kesken laitettu kuva tai kuvassa olisi muutakin porukkaa.

Olenko liian herkkä, kun tuo osui ja tuntui ikävältä, kun kuva meni samalla tietysti kaikkien yhteisten kaveriemmekin näkyville. Miksi tuollainen kuva edes täytyy laittaa?

On niin hik, että rillit ovat huurussa.

Olen surffaillut netissä siellä sun täällä. Eniten jäi mieleen päivänuutiset yle.fi sivulta.
Siellä 52 vuotias nainen kertoi selviytymistarinansa. Uusi nainen oli lähettänyt tekstarin ja ilmoittanut etti mies enää palaa takaisin.

Tämä on nykyaikaa. Onneksi en enää ole nuori ja haluttava ja noiden murheiden kanssa painija.

Opin tuosta uuden termin ankkuroitua. Kai tarkoittaa elässä paikalleen jumittumista.
Heittää ankkurin veneessä pohjaan ja siinä sitten jömöttää eikä lähde liikkeelle.

Olen täysin varma ap. että miehesi on vain viettänyt hauskan illlan ja nainen on kysynyt lupaa napata kuvan ja laittaa nettiin.

en ole naamakirjassa, mutta näin tällä viikolla unen työkaverista. Näin se on. On taas palattava sorvin ääreen ja kohdattava tutut kasvot.

Kannattaa pitää hyvät välit työkavereihin näinä aikoina. Kukapa tiettää vaikka miehesi naistyökaveri järjestää miehellesi palkankorotuksen ja pääsette mukavalle matkalle ilman nettiä.

Eiköhän tuo ollut ihan harmiton kaverikuva. Älä keksi ongelmia tyhjästä. Tuskin olis yhteiskuvia facessa jos jotain suhdemaista viritelmää olisi ollut.

Itse asiassa tiedän yhden pariskunnan joka on eroamassa. Mies ilmoitti vaimolleen erosta muuttamalla facessa parisuhdestatuksekseen että on parisuhteessa työkaverinsa kanssa. Samoihin aikoihin ilmestyi miehen seinälle yhteiskuvia miehestä ja tästä työkaverista.

Minusta on kieltämättä vähän omituista että varattu mies pitää kainalossaan ketään muuta kuin vaimoaan ja vaikka sisartaan. Ja sitten vielä otetaan kuva. No, en ole ihan sinut tämän nykyisen "otetaan kuva joka kahvikupillisesta ja vaaterievusta ja pannaan se faceen" -kulttuurin kanssa, joten mene tiedä, ehkä tuo onkin ihan tavallista.

Pyydä miestäsi tägäämään ko. nainen siihen kuvaan ja jakamaan kuva naisen seinällä. Katsotaan mitä naisen mies sanoo...

Miehesi voi hyvinkin olla sataprosenttisen luotettava ja onhan mahdollista, että nainen on niin kovasti halunnut tuota kuvaa otettavaksi että olisi ollut hankalaa kieltäytyä. Se, että nainen laittaa kuvan nettiin on sitten jo todella huonotapaista, mautonta, typerää. Joko akka haluaa tehdä sinulle kiusaa tai sitten on ihan vaan pohjattoman tyhmä.

Et mielestäni ole yhtään liian herkkä tämän asian suhteen. En minä ainakaan olisi järin hyvilläni jos mieheni kaulaisi jotain toista naista.

Viimeksi muokattu:
Siis se nainen oli laittanut, ei miehesi. Olisi toki voinut olla laittamattakin, mutta turhaan sinä mustasukkaisuudellasi miehesi suututit. Tai sitten suhteessanne on paljon pahempia ongelmia kuin kuva naamakirjassa.

Yhteistyössä