mieheni ex ei anna poikansa 15v tulla enää meille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Siis syynä on se että join perj.iltana 3 kaljaa saunan jälkeen.Ja poika näki vilauksella mun rinnat.Puolustaudun sillä,poika jo 15v kyl tasan äitipuoli saa juoda 3 kaljaa saunan jälkeen ei edes juovuksiin tule,en varmasti ole huono esimerkki kuten miehen ex väittää, ja näytä mallia.Mitäs poika tuli makuhuoneeseemme kun vaihdoin yöpukua kertoakseen isällensä asiansa ilman koputtamista.Puolustan sillä kyllä tasan saan ola omassa makuhuoneessa vaikka alasti,ei kukaan käskenyt 15v tulla koputtamatta.Nyt mun niskassa mieheni ex muija,exän äiti ja exän uusi miesystävä.Oonko tosiaan huono äitipuoli?

Sinussa tuskin on mitään vikaa.
Taitaa olla niin että äitee on vaan odottanut edes jotakin pientä syytä olla päästämättä poikaa tulemaan teille. Mustis.. :whistle:

poika huumoorilla heitti äitinsä miesystävälle että näki mut tissit kun oma äiti kölli tissit paljaana vessasta makuhuoneeseen, siis vitsinä, miesystävä kertoi pojan äidille,jo alkoi viestit paukkua kännyssä,eikä poika nähnyt kuin hetken vedin jo yöpukua päälle,tämä jo naurettavaa,poika ei ollut milläskään, minä nyt sitten itsensäpaljastaja,menevät kuulemma ex muija ja miesystävä sossuun keskustelee.Poika ollut meillä 5v lähtien

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kukaan teini-ikäinen ei kerro äidilleen jos on nähnyt jossakin tissit!!! :wave: Näin vastasi mieheni :whistle:

ei poikakaan mitään kerro tai kertonut miten päin vaan.Heitti huumoorilla äitinsä miesystävälle kun miesystävä pojalle sanoi tossa pimu vaan menee tissi paljaana,poika siihen leikillä tokaisi,että näki äitipuolensa tissit,ihan huumoorilla.