Mieheni ei tee suuseksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puute
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puute

Vieras
Pahoittelut nyt tästä aiheesta, mutta en kehtaa kavereillekaan puhua...
Suututtaa tosi paljon kun mun mies ei tee suuseksiä, paitsi ehkä kerran vuodessa. Mun mielestä se olis tyyliin parasta mitä on, ja se vielä osaa tehdä, mutta ei suostu. Orkkua en saa pelkässä yhdynnässä, mut täs saisin. Itse teen hänelle suuseksiä suunilleen joka kerta kun harrastamme seksiä, ja hän tykkää siitä tosi paljon. Muutenkin mennään aika pitkälti sen mukaan mitä hän haluaa, mutta se on ollut ok, mut nyt alkaa mitta täyttyyn... Ja mun värkki on aivan normaalin näköinen ja huolehdin hygieniasta ja trimmaan karvat. Olen yrittänyt vihjailla, pyytää kauniisti, vitsaillenkin, mutta ei. Tänään meni sitten meikällä kuppi nurin ja suunilleen huusin. Ja syytä kieltäytymiseen hän ei sano. Mitä ihmettä teen? Olen oikeesti tosi pettynyt ja surullinen...

[QUOTE="tööt";23036710]Pidät jokusen viikon pöksyt jalassa ja suun supussa, asia hoituu jollei aivan tolvana ole kyseessä[/QUOTE]

Näin, ja todellakin niin että naiselle ensin!

[QUOTE="tööt";23036710]Pidät jokusen viikon pöksyt jalassa ja suun supussa, asia hoituu jollei aivan tolvana ole kyseessä[/QUOTE]Tyypillinen naisen kommentti, sinunkaltaistesi pöksyt jalassa pitävien mököttävien ämmien takia Suomi on täynnä thaihierontapaikkoja.

[QUOTE="vieras";23036735]Joo mutta kun toi ei ole suuseksiä vaan esileikki. Suuseksiä on se että otat mieheltäsi suihin kiireettömästi ja sillä tavalla kuin hän haluaa, annat laueta suuhun ja katsot nätisti silmiin samalla kun nielaiset etkä missään tapauksessa käy sylkemässä.[/QUOTE]

Kiitos vain, niin olen kyllä myös tehnytkin. Sekä noin, jos hän on halunnut, että vain esileikkinä, ja useimmin haluaa vain esileikkinä. Ja haluaisin, että hän tekisi minulle edes esileikkinä.

Reilu peli, jos mieheis ei halua antaa sinulle suuseksiä, ei sinunkaan tarvitse antaa sitä hänelle.

Sinänsä ymmärrän, jos ei halua suuseksiä antaa. Itseäni se jostain syystä ällöttää.

[QUOTE="noh";23036764]Reilu peli, jos mieheis ei halua antaa sinulle suuseksiä, ei sinunkaan tarvitse antaa sitä hänelle.

Sinänsä ymmärrän, jos ei halua suuseksiä antaa. Itseäni se jostain syystä ällöttää.[/QUOTE]

Oletko mies vai nainen? Siksi kysyn, että jos olet mies, niin jos sinulta saisi vastauksen, että miksi ällöttää? (Kun oma mies ei kerro miks ei tee)

[QUOTE="vieras";23036751]Tyypillinen naisen kommentti, sinunkaltaistesi pöksyt jalassa pitävien mököttävien ämmien takia Suomi on täynnä thaihierontapaikkoja.[/QUOTE]

Minä olen aavistuksen liian rumilla vehkeillä varustettu ollakseni nainen. Mutta ymmärrän toki limanuljaskoitakin.

Opetat miehen nuolemaan sua jos se on niin tärkeää. Jos ei suostu niin mies vaihtoon.

Eihän sinun tietenkään tarvitse tehdä miehelles mitään mitä et halua riippumatta siitä mitä hän tekee sinulle:).

No ottaa päähän kun se OSAA muttei suostu. Ja ei mulla ole sinänsä mitään kaikkea sitä vastaan mitä hän on halunnut ja mitä olen tehnyt, ottaa vaan tosi paljon päähän kun mulle se ois TOSI tärkeätä, ja hän ei tee... :( Eikä se kai kuitenkaan ole peruste avioerolle, kun on lapsikin, mut tuntuu tosi pahalta et näinks se sit on mun loppuelämä ettei suuseksiä mulle (paitsi hyväs lykys kerran vuodes)... Ja kuten sanoin, sillai saisin hänen tekemänä orkun, ja paremman kuin itse tehtynä. Ja sit hän ei suostu tekeen. :(

No meillä on sama juttu. Lopulta se meni siihen että en halua edes seksiä, koska se on mies jonka ehdoilla mennään ja itse jään aina puolitiehen. Seksiä olen sen verran harrastanut ennen tätäkin elämää että tiedän mitä se voi myös olla, siksi en tyydykään tähän mitä tässä liitossa oli. Huom oli, muiden asioiden kanssa yhdessä meillä ei enää harrasteta petipuuhia. Mutta katotaan koska kamelin selkä napsahtaa lopullisesti, eikä kyllä tuottaisi ongelmia mennä vieraisiin, ei ole vielä tullut sopivaa tilaisuutta vastaan. Lopullista eroa odotellessa...

Reilu peli pitää olla,sano miehelles ettei sultakaan tipu suuseksiä sitten.
Meillä molemmat antaa suuseksiä mielellään esileikkinä. :)

No ottaa päähän kun se OSAA muttei suostu. Ja ei mulla ole sinänsä mitään kaikkea sitä vastaan mitä hän on halunnut ja mitä olen tehnyt, ottaa vaan tosi paljon päähän kun mulle se ois TOSI tärkeätä, ja hän ei tee... :( Eikä se kai kuitenkaan ole peruste avioerolle, kun on lapsikin, mut tuntuu tosi pahalta et näinks se sit on mun loppuelämä ettei suuseksiä mulle (paitsi hyväs lykys kerran vuodes)... Ja kuten sanoin, sillai saisin hänen tekemänä orkun, ja paremman kuin itse tehtynä. Ja sit hän ei suostu tekeen. :(

Mistä sit tiiät, että osaa?

Onko sinulla sitten hänen suuhunsa erikoisen pahanmakuinen värkki:(.

Sama tuli mieleen, harvapa haluaa nuolla jos on sientä, visvasyylää ja haisee kuin joku rämemajavan takalisto. Kysy suoraan äläkä täällä arvaile eli miksi et halua nuolla pillua. Jos ei vaan tykkää niin se on sitten hyvä syy, mutta voi olla, että pillussasi majailee kaatopaikka.

Kuten aloitusviestissä sanoin, hän tekee noin kerran vuodessa mulle, joten tiedän miten hän osaa, ja saan parhaimmat orkut siitä. Mitä tulee pahaan makuun niin on se kesken yhdynnän ottanut hepin ulos ja tyrkännyt mun suuhun, ja minusta ei ole tullut mitään kummaa makua. Siitä tiedän, ettei pitäisi olla maussakaan vikaa. Mutta ehkä on sitten just HÄNEN suuhun jokin maaginen paha maku. Olen kyllä sitäkin ehdottanut, että jos olisi mausta kiinni, niin laittais vaikka kelmua väliin hemmetti, mutta ei.

Sama tuli mieleen, harvapa haluaa nuolla jos on sientä, visvasyylää ja haisee kuin joku rämemajavan takalisto. Kysy suoraan äläkä täällä arvaile eli miksi et halua nuolla pillua. Jos ei vaan tykkää niin se on sitten hyvä syy, mutta voi olla, että pillussasi majailee kaatopaikka.

Hehee, kun minä olen kysynyt lukemattomia kertoja ja sanonut, että kerro nyt hyvä mies jos se on sun mielestä paha maku tai jotain, että edes tiedän miksi ei käy. Gynekologilla olen käynyt, ja kaikki on kunnossa. Olen ehdottanut että laittais jotain kelmua väliin jos on paha maku, mutta väittää ettei ole paha maku, ja kuten nimimerkille "v" vastasin, olen itsekin maistanut ja minusta ei ole mitään makua. Siksi minä täällä ulisen, kun en ole vikaa löytänyt, olen mieheltä vaikka kuinka kysynyt, ehdottanut, odottanut, toivonut, tehnyt kaiken mitä hän haluaa, enkä tiedä enää mitä tehdä...

Minä en osannut ottaa suihin kun me alettiin alunperin oleen, mutta opettelin, koska se oli hänelle tärkeetä. Enkä joitain muitakaan juttuja, mutta häntä ilahduttaakseni olen suostunut ja opetellut, ja se on ok, tämä on ainoa mitä häneltä pyydän, ja minulle valtavan tärkeätä, ja tuntuu tosi pahalta kun hän torjuu... :(

No valitettavasti olet onnistunut ottamaan itsellesi miehen, jonka seksielämään ei kuulu naisen nuoleminen ja tuskinpa sitä hänen seksielämäänsä saat sisällytettyä normaalina toimenpiteenä. Ja jos sinä sitä haluat, vaihdat miehen tai sitten tyydyt siihen kerran vuodessa.