Mieheni ei pidä minua enää viehättävänä

• Viestiketjun aloittaja lkjdflj
  • Ensimmäinen viesti
lkjdflj
Mieheni ei halua seksiä minun kanssani ja olemme puhuneet siitä, mikä suhteessamme mättää. Mieheni sanoo, että kokee minut lähinnä kämppäkaveriksi. Lisäksi hän kertoi, että ei pidä minua enää viehättävänä ja sen takia ei halua seksiäkään. Minä kuitenkin haluan seksiä, mutta mies tumputtaa mieluummin.

Olen normaalikroppainen nainen mutta mieheni on aina ollut laiha. Voiko olla mahdollista, että vähäinenkin pyöreys latistaa miehen seksihalut? Pitäisiköhän minun siis alkaa kiinteyttämään itseäni?

pilipali
No kysy mieheltäsi miksi ei enää pidä enää sinua viehättävänä? Tai mieti millä tavalla olet suhteenne aikana muuttunut, oletko lihonut tai muuttanut pukeutumistapaasi yms. Ja kiinteyttämisestä tuskin koskaan on mitään haittaa.

"vieras"
No riippuu varmaan aika paljon siitä, mihin se pyöreys on mennyt ja kokonaan toinen asia on, miten näet itsesi ja onko se sinun näkemys totta. Naisella sellainen, että vyötärö on isompi kuin lantio, ei ole mitään nättiä. Toisaalta suurin osa miehistä ei sellaisesta välitä lainkaan, vaan seksi sujuu ihan hyvin, onhan suurin osa suomalaisista naisista juuri tälläisiä.

Arvelen, että tapauksessasi miehen seksihalut eivät liity painoosi, koska olet normaalipainoinen.

Miksi miehesi ei halua tarkentaa, mikä sinussa tekee sinut muka epäviehättäväksi? Ei oikein mene läpi tuo miehen juttu. On varmaan jostain muusta kyse.

kääkkis
Minunkaan mielestä nyt ei ole kyse siitä, että olisit "läski" vaan ihan jostain muusta. On kyllä tosi pinnallista jos nämä haluasiat yms. liittyvät muutenkaan johonkin lihomisiin :/

"alkup."
Kyllä se kieltämättä oli melkoinen isku omalle naiseudelle kun kuuli, ettei toinen pidä enää viehättävänä. Ostin sitten seksikkään yöasun, joka ei edes ollut yliampuva tai mitään. Mies vaikutti kiusaantuneelta ja totesi kylmästi: "laitan nukkumaan". Kyllä olin pettynyt =(

"alkup."
Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että elämäni rakkain ihminen jättäisi minut. Tuota asiaa olen pelännyt ja itkenyt viimeiset kaksi päivää. Nyt olen yrittänyt skarpata ja katsoa miten tämän juttumme käy vai onko parempi vain luovuttaa..

"alkup."
[QUOTE="Jäämies";27033518]Tunteet viilentyneet liiaksi ja arki on pelkkää maanantaita?[/QUOTE]

Joo, osuit naulankantaan. Voiko mies enää kiinnostua uudelleen naisesta kun on jo kerran tullut siihen tulokseen, ettei nainen olekaan enää viehättävä?

"vieras"
Kauanko olette olleet yhdessä? Onko suhteenne "arkipäiväistynyt"? Vastarakastuneena näkee toisen ihan eri valossa, mutta arki tulee kuitenkin joskus vastaan. Miehesi ei selvästi osannut odottaa sitä ja ilmaiseeki nsen typerästi. Nyt vain pientä romantiikkaa kehiin ja kauniit vaatteet ylle ja hiusten värjäys vaikka.

Suhteessa tulee aina eteen kausia jolloin ei seksi huvita. Syynä vaikka työpaineet. Miehesi saattoi vain ilmaista tämän tyhmästi.

"alkup."
[QUOTE="vieras";27033554]Kauanko olette olleet yhdessä? Onko suhteenne "arkipäiväistynyt"? Vastarakastuneena näkee toisen ihan eri valossa, mutta arki tulee kuitenkin joskus vastaan. Miehesi ei selvästi osannut odottaa sitä ja ilmaiseeki nsen typerästi. Nyt vain pientä romantiikkaa kehiin ja kauniit vaatteet ylle ja hiusten värjäys vaikka.

Suhteessa tulee aina eteen kausia jolloin ei seksi huvita. Syynä vaikka työpaineet. Miehesi saattoi vain ilmaista tämän tyhmästi.[/QUOTE]

Olemme olleet yhdessä yli vuoden, mutta eikö tässä vaiheessa pitäisi olla vielä sitä alkuhuumaa? Ehkä se tosiaan riippuu pariskunnasta, muttamutta..

Miten tuota pientä romantiikkaa oikeen saan kehiin? Yritin oikeasti tosissani ostamalla sellaisen pitsihepeneen, mutta mies oli jotekin kiusaantunut ja kylmä.

Minä haluaisin myös sellaista arkipäivän hellyyttä, mutta tuntuu ettei mies edes halua ottaa minua huomioon.

"alkup."
[QUOTE="vieras";27033566]Aika saattaa parantaa tuollaisen käytöksen. Älkää hätiköikö. Auttaisiko vaikka yhteinen loma?[/QUOTE]

Yhteinen loma ei varmaan käy nyt päinsä, koska kummallikin on työnsä hoidettavana. Olemme kyllä nyt viikonloppuna lyöneet lukkoon sen että saunomme hämärässä kynttilöiden loisteessa ja käymme myös ulkona syömässä. Itse niin kovin toivon, että mieheni taas alkaisi kiinnostua minusta =)

"vieras"
Olette olleet vuoden? Ja olet jo epäviehättävä? Tuollainen, että alkaa kokea, ettei puoliso enää viehätä, ei ole mikään normaali ilmiö, joka tapahtuu huuman laannuttua, vaan se on seurausta siitä, ettei rakasta , tai että puolison ulkonäkö on oikeasti muuttunut paljon tai että on ihastunut johonkin toiseen.

"alkup."
ei se mies olis tavannut jotain toista mutta ei vaan uskalla kertoa siitä? vaikuttaisi ihan että jotain sinne suuntaan olisi menossa..
Olen sanonut miehelleni, että jos hänellä on joku toinen niin hän voi kyllä minulle kertoa. Tuon asian olen siis sanonut sillai kimpaantumatta ja rauhallisesti. Lisäksi olen sanonut, että moisen asian tietäminen voi helpottaa kummankin oloa, koska silloin hänen ei tarvi elää kaksoiselämää ja minun ei tarvitse jatkaa tälläista taivalta.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";27033597]Yhteinen loma ei varmaan käy nyt päinsä, koska kummallikin on työnsä hoidettavana. Olemme kyllä nyt viikonloppuna lyöneet lukkoon sen että saunomme hämärässä kynttilöiden loisteessa ja käymme myös ulkona syömässä. Itse niin kovin toivon, että mieheni taas alkaisi kiinnostua minusta =)[/QUOTE]

Tuskin. Mieti hyvä ihgminen tulevia vuosia... Olette olleet yhden vuoden nyt yhdessä ja miehesi kiinnostus on jo hiipunut.

Jos saat hänet nyt haluamaan sinua hetken ajaksi, niin mieti tulevia vuosia. Ei tuollainen tule kestämään.

"alkup."
[QUOTE="vieras";27033609]Olette olleet vuoden? Ja olet jo epäviehättävä? Tuollainen, että alkaa kokea, ettei puoliso enää viehätä, ei ole mikään normaali ilmiö, joka tapahtuu huuman laannuttua, vaan se on seurausta siitä, ettei rakasta , tai että puolison ulkonäkö on oikeasti muuttunut paljon tai että on ihastunut johonkin toiseen.[/QUOTE]

En ole muuttunut ulkonäöllisesti mihinkään suuntaan. Tai jos olen niin parempaan suuntaan vain. Kyse ei myöskään ole siitä, ettenkö kävisi pesulla tai että kulkisin tukka paskaisena kotona. Jokin tässä vain mättää mutta en vain tiedä mikä.

Enkä oikein tiedä mitä minun pitäsi ajatella siitä, kun mieheni keskustelun aikana sanoi minulle että ei ero maailmanloppu ole ja ei kannata miettiä eroa epäonnistumisena elämässä. Nuin hän sanoi kun ilmaisin että minulla on mututuntuma siitä että hän jättää minut

vdf
Hei oikeesti, olette olleet vuoden yhdessä ja sanot, että hellyys, huomioiminen ja seksin haluaminen on miehen taholta loppunut. Olet sanonut, että mies kohtelee sinua kylmästi. Ja vielä lisäksi nuo miehen puheet. Minusta on päivänselvää, että mies haluaa erota. On vaan ilmeisen munaton tapaus, kun ei sano sitä sinulle ihan suoraan, vaan kiertelee ja kaartelee plus kohtelee sinua huonosti.

Mutta jos miestä ei kiinnosta niin sitä on paha mennä muuttamaan..Ei varmaan tahallisesti oo muuttanut mieltä.Mulle on kanssa sanottu "ero ei oo maailmanloppu ja että löydät varmasti paljon paremman" Ja niin oon tehnykin:) Tosin tällä tapauksella oli ollut toinen jo jonkin aikaa vaikkei myöntänyt koskaan..

Yhteistyössä