Mieheni ei muista, että on tekstannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";22126001]En edelleenkään usko, että valehtelee. Ärsyttää, että kaikki ovat heti sitä mieltä, että mies pettää. Toki se voi olla mahdollista, en sulje sitä kokonaan pois, mutta se tuntuu hyvin mahdottomalta, että niin olisi voinut tapahtua.

Ja tosiaan miehelläni on aikamoisia vatsakipuja välillä ollut. Lisäksi päätäkin särkee välillä/usein. Mikä tuo cfs-niminen sairaus on?[/QUOTE]

No musta on hyvin outoa että sinä ensimmäisenä et usko sitä pettämistä. Että vaikka tuo selitys on kuinka outo niin haluat uskoa vaan sokeana mieheesi.

Pistä miehesi lääkärille tutkimuksiin. Sano että mennään pitkän kaavan mukaan eli tutkimukset tulevat kestämään kuukausia ja myös maksamaan jonkin verran. Mieshän on tästä ihan innoissaan jos on huolissaan "muistisairaudestaan".

No en mä kyllä mitään diagnoosia ole tähän vetämässä. Mun on vähän vaikea uskoa, että olis voinut pettää, kun se on ollut mun kanssa melkein koko ajan. Tuskin se on kauppareissullaan kerennyt minnekään menemään, kun on palannut takas niin pian ruokien kera. Sen takia en usko, että se on mitenkään mahdollista enkä usko, että valehtelis.

[QUOTE="hmm";22126030]Mieheni myös välillä valittelee kaikenlaisista muista kivuista. Eilen sattuivat sääret, vuoroin kurkku jne.[/QUOTE]

Googlettappa cfs. En oikein osaa kertoa, oireet kai vaihtelee paljon. Tiedän vain ystäväni "tarinan" , enkä muita cfs:ää sairastavia tunnekkaan..

[QUOTE="hmm";22125913]Niin ja minä otin viestit esille, koska olin vahingossa nähnyt ne kun mun piti lähettää hänen ystävälleen viesti.[/QUOTE]

Ahaa. No tää tais selvitä...

Onko miehesi unohtanut kenellekään muulle lähetettyjä tekstareita, vai "sattumaltako" tämä mystinen muistisairaus on vienyt muassaan vain eksään liittyvän viestinvaihdon?

Ei oikein ole uskottavaa että:

1. Lähetät viestin, et muista sitä lähettäneesi, vastauksena viestiin jota et muista saaneesi
2.POISTAT kännykästä viestin jota et muista lähettäneesi (lainkaan ihmettelemättä että hei mikäs tää on)
3. Et muista poistaneesi viestiä, jota et muista lähettäneesi
4. Saat henkilöltä vastauksen viestiin, jota et muista lähettäneesi etkä poistaneesi, etkä muista saaneesi tätä vastausta
5. Lähetät vastauksen viestiiin, jota et muista saaneesi, joka on vastaus viestiin jota et muista lähettäneesi tai poistaneesi...

....ja niin edelleen, toista kohtia 1-5 useita kertoja kunnes saat vastaavan määrän viestejä kuin mies on eksälle lähettänyt.

Mikään sairaus maailmassa muistikuvia ainoastaan yhdelle henkilölle lähetetyistä viesteistä siten, että kuitenkin edelleen jatkat viestinvaihtoa.

Mutta käskepä miehen varata lääkäriaika kun kerran on vielä hassuja mahakipujakin. Tokihan mies lääkäriin menee muistiongelmastaan kun on noin huolissaan, oishan aika erikoista jos noin pahasta muistinmenetyksestä kärsivä henkilö ei haluis lääkärin apua....?

[QUOTE="hmm";22126078]No en mä kyllä mitään diagnoosia ole tähän vetämässä. Mun on vähän vaikea uskoa, että olis voinut pettää, kun se on ollut mun kanssa melkein koko ajan. Tuskin se on kauppareissullaan kerennyt minnekään menemään, kun on palannut takas niin pian ruokien kera. Sen takia en usko, että se on mitenkään mahdollista enkä usko, että valehtelis.[/QUOTE]

No ei varmaan pettänytkään, vaan tekstaillut eksän kanssa?

Tietysti epäilin ensin, että mies on salannut multa jotakin tai jättänyt kertomatta. Tai, että hänellä salaa olisi ikävä tai jotakin vastaavaa, mutta en näe syytä siihen, miksi hän ei voisi tämmöistä kertoa minulle, jos asian laita onkin niin. Edelleenkin painotan, että se tuntuu mahdottomalta.

Lisäksi niistä viesteistä ei mitenkään tule pettäminen ilmi, vaan se, että mieheni haluisi päästä eroon exästään. Niissä viesteissä on ihan tavallisia asioita ollut myös. Oli kans jotain siihen viittaavaa, että ex olis purkanut sydäntään miehelleni, ei mitään seksiin liittyvää. Exä myös seurustelee.

On se hauska kun tehdään heti päätelmäks, että pettää. Miettikää nyt jos miehellä onkin joku vakava sairaus ja jätän hänet yksin sen takia. Sellaista en tee ennen kuin tiedän totuuden tähän hulluuteen ja sitten vasta päätän, että olenko hänen kanssaan vai en.

[QUOTE="hmm";22126135]Tietysti epäilin ensin, että mies on salannut multa jotakin tai jättänyt kertomatta. Tai, että hänellä salaa olisi ikävä tai jotakin vastaavaa, mutta en näe syytä siihen, miksi hän ei voisi tämmöistä kertoa minulle, jos asian laita onkin niin. Edelleenkin painotan, että se tuntuu mahdottomalta.

Lisäksi niistä viesteistä ei mitenkään tule pettäminen ilmi, vaan se, että mieheni haluisi päästä eroon exästään. Niissä viesteissä on ihan tavallisia asioita ollut myös. Oli kans jotain siihen viittaavaa, että ex olis purkanut sydäntään miehelleni, ei mitään seksiin liittyvää. Exä myös seurustelee.

On se hauska kun tehdään heti päätelmäks, että pettää. Miettikää nyt jos miehellä onkin joku vakava sairaus ja jätän hänet yksin sen takia. Sellaista en tee ennen kuin tiedän totuuden tähän hulluuteen ja sitten vasta päätän, että olenko hänen kanssaan vai en.[/QUOTE]

No eihän valtaosa oo sanonukaan että mies pettää, vaan että mies valehtelee. Siinä on vissi ero.

Mulle tulee muuten aina maha kipeeks jos valehtelen. :)

"hahaha mahakipuja"

On se hauskaa nauraa toiselle, kun se on kuule ihan totta ja mies on käynyt jo yli 3kk sitte lääkärillä vatsan takia ja sillä oli vissiin vatsahaavan esiaste. Se on syönyt estolääkkeitä sitä varten ja ne on auttanut jonkin verran, että joo, hahah. On helvetin hauskaa. Mä sanoin, etten tarvitse vittuilijoita tänne.

Painotan vielä, että tämän episodin jälkeen mies ei ole vatsastaan sanonut mitään, aikaisemmin on kyllä. Itselleni tulivat vatsakivut mieleen, kun joku niistä kysyi.

[QUOTE="hmm";22126165]Juuri niin. Hän on tekstaillut hänen kanssaan herkistä asioista, ei pettänyt. Kauheeta kun tungette sanoja mun suuhun ja menen sekaisin.[/QUOTE]
Mutta ei voi myöntää tehneensä näin omasta vapaasta tahdostaan vaan valehtelee jotain typerää muistinmenetyksestä.

Okei, teeskennellään hetken että hän on menettänyt muistinsa. No, se on todella vakava asia, äkkiä varaamaan lääkäriaikaa.

Nyt kun lääkäriaika on varattuna, niin odotellessa voitte keskustella siitä, miksi mies tekstailee eksän kanssa ja kuinkas hän ei ole sattunut mainitsemaan lainkaan sulle asiasta? Sitähän se alunperin mieheltä kysyit kun ne tekstarit löyty, vastaus vaan on nyt jäänyt antamatta tässä muistinmenetystouhotuksessa. Sillä vaikka hän ei muistais tekstarin lähettämistä tai sisältöä, niin toki hän tietää eksän kanssa olevansa yhteyksissä ja sen, miksei sulle voi puhua asiasta? Vai eikö hän muista koko eksän olemassaoloa?

Muistinmenetys ei poista sitä tosiasiaa ettei mies oo kertonu sulle yhteydenpidosta. Ei ole mahdollista että jokaisen tekstarin jälkeen hän on PIM unohtanut eksän, ja muistanut taas hänet seuraavan viestin saapuessa ja unohtanut PIM taas vastattuaan.

Jos mies ei muista eksäänsäkään tai jos hän toimii itseltään tietämättä, niin sitten oikeasti LUJAA sinne lääkäriin.

Onko mies omasta mielestään unohtanut mitään muuta kun eksän tekstarit? Miksi hän on poistanut viestejä joita ei muista lähettäneensä sen kummemmin ihmettelemättä? Onko sinusta todennäköistä että muistisairaus imuroi vain yhden tietyn henkilön tekstarit, ei mitään muuta?

[QUOTE="hmm";22126165]Juuri niin. Hän on tekstaillut hänen kanssaan herkistä asioista, ei pettänyt. Kauheeta kun tungette sanoja mun suuhun ja menen sekaisin.[/QUOTE]

Kannattaisko tehdä nyt niin että ottaisitte yhteyttä puhelimitse exään. Ehdotat miehelles kun hän tulee kotiin, että selvitetäänpäs tätä nyt ja soitetaan sille. Älä päästä miestäsi silmistäsi tai siis hänen puhelinta, ettei pysty esim.txt.exälle ja varoittaa. Eiköhän se tällä selviä ja jos miehesi on oikeasti huolissaan terveydestään, niin silloin hän suostuu heti tekemää tämän, mutta jos laittaa vastaan, niin silloin on luultavasti kyse siitä että hän on epärehellinen. Ja jos selviää että hän ei todella muista/tiedä tekstareista kannattaa hakeutua pikaisesti lääkäriin. Eli soittoa peliin!

[QUOTE="hmm";22126218]Painotan vielä, että tämän episodin jälkeen mies ei ole vatsastaan sanonut mitään, aikaisemmin on kyllä. Itselleni tulivat vatsakivut mieleen, kun joku niistä kysyi.[/QUOTE]

No tokihan mies olisi ollut uudestaan yhteydessä tähän vastahaavan esiasteen diagnisoineeseen lääkäriin, jos on syytä epäillä ettei se olekaan vatsahaavan esiaste vaan jonkun eksoottisen muistisairauden sivuoire?

Terveyspalvelu on ihan perseestä. Mieheni kävi varmaan 5 kertaa lääkärissä vatsansa takia, ennenkuin asialle tehtiin mitään. Ja sitä paitsi miehellä on vieläkin niitä lääkkeitä, että niitä voi syödä, jos vatsaa sattuu. Eikä vatsa ole ollut ihan niin huonossa kunnossa nyt kuin silloin aikaisemmin. Nyt hän pystyy ihan töissäkin käymään.

[QUOTE="hmm";22126337]Terveyspalvelu on ihan perseestä. Mieheni kävi varmaan 5 kertaa lääkärissä vatsansa takia, ennenkuin asialle tehtiin mitään. Ja sitä paitsi miehellä on vieläkin niitä lääkkeitä, että niitä voi syödä, jos vatsaa sattuu. Eikä vatsa ole ollut ihan niin huonossa kunnossa nyt kuin silloin aikaisemmin. Nyt hän pystyy ihan töissäkin käymään.[/QUOTE]

Eli toisin sanoen vatsa ei vaivaa, ja tämän mystisen muistisairauden ainoa oire on eksälle lähetettyjen viestien totaalinen unohtaminen?

Sanopa nyt ap, onko käynyt ilmi että mies olisi unohtanut yhtään mitään muuta kun eksänsä viestit, tai tehnyt tietämättään yhtään mitään muuta kun tekstannut eksälle?

Kuulostaa nimittäin aika ilmeiseltä hätävalheelta.

Mutta jos mies on noin huolissaan niin tokihan hän on (sinun kuultesi) soittanut eksälleen ja kysynyt että hei mistä me on puhuttu, kun mulla on tämmönen mystinen muistikatko ja mä en muista yhtään? Tästä tiedostahan ois lääkärille kovasti apua, että kuinkas paljon unohtunutta kanssakäymistä oikein on ja minkälaatuista.