Mieheni ei halua maistaa rintamaitoani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaitoRintava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaitoRintava

Vieras
Ehdotin miehelleni, haluaisiko hän maistaa maitoani, koska mielestäni se on luonnollinen asia ja sillä kuitenkin ruokitaan yheteinen vauvamme.
Mies kuitenkin kieltäytyi ja sanoi sen olevan iljettävää. Mitä iljettävää siinä on? Tiedän, se on vauvaa varten, ei miestä.

Mutta jotenkin "läppämäisestä" asenteestani aluinperin tätä kohtaan, pahoitin siltikin mieleni.
Tuntuu että mies pit'ää/kokee raskauteni ja kehoni jotenkin iljettävänä.
Miksi hän ei muka voi MAISTAA maitoani? Onhan hän juonut sitä äitinsäkkin tissistä ensimmäiset kuukautensa. Eik ait minun maitoni voi olla mitenkään huonompaa.

Sanoin vihaisena miehelleni, että miten hän kehtaakaan odottaa että minä nielisin hänen spermansa?! Jos hän ei juo maitoani?? ..

MaitoRintavan runon Mieheni ei halua maistaa maitoani teema on tasa-arvo. Runo koostuu kolmesta säkeistöstä. Ensimmäinen säkeistö koostuu neljästä säkeestä. Toinen säkeistö koostuu kuudesta säkeestä. Kolmas ja viimeinen säkeistö koostuu kaddesta säkeestä.

Runo on moderni. Runossa ei ole selkeää rytmiä, loppu- tai alkusointuja. Runossa on muutamia yleiskielellisiä poikkeamia kuten " Tuntuu että mies pit'ää/kokee raskauteni" ja " Eik ait minun maitoni voi olla mitenkään huonompaa.". Näitä kohtia lukuunottamatta runossa ei ole paljoakaan kielellisiä hienouksia vaan runon syvempi merkitys on sen sisällössä.

Runon puhuja on feministi, joka yrittää sanoillaan mustamaalata miehiä.

Luonnollisesti monet miehet on luonnollisia ja ne tykkää maistaa mitä sieltä tisusta tulee. Se nyt on ihan eri asia kuin joku sperma joka ei mun mielestä kenenkään suuhun ole tarkoitettu! Sääli että sulla on noin typerä mies :( Ja että sanoo vielä iljettäväksi, höh :(

Täytyy raskaana olevan naisena sanoa, että en minäkään tunne minkäänlaista vetoa omaa rintamaitoani kohtaan. Todennäköisesti tulen maistamaan sitä ihan vaan mielenkiinnosta, mutta jos mieheni ei halua maistaa niin ymmärrän täysin. En ainakaan ole aikeissa ehdottaa sitä, saatika sitten suuttua jos jättää mieluummin väliin.

Mua yököttäisi jos olisin mies ja naiseni tarjoaisi minulle maitoaan, eikä munkaan mies ole maitoani maistanut, ihan siksi että mua inhottaa jo ajatella että antaisin... Anna miehesi pitää mielipiteensä.

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Oh hoh! Mulla ei kyllä tulisi mieleenikään, että miehen pitäisi maistaa mun rintamaitoa. Ja rintamaidon vertaaminen spermaan ja kateellisuus anopille siitä, että hänen maitonsa on aikoinaan miehelle kelvannut...hoh hoh.. Kyllä se rintamaito kuuluu sinne vauvan ravinnoksi ja sperman suuhun ottaminen seksiin.. En yhtään ihmettele, että seksuaalisesti terve ihminen ei innostu rintamaidosta. Ainakin omalla miehelläni on jopa hieman sulattelemista siinä, että mun rinnat on tosiaan nyt vauvan ruokavarasto ja niitä ei nii vain seksin aikana puristella :D

Minun mieheni maistoi joskus, kaatoi jääkaappiin lypsettyä maitoa kahviin kun vaihtoehtona olisi ollut maustettu ruokakerma (lehmänmaito oli loppu). Kuulemma kahvimaitona menetteli :) Ei hän maitoani ole vastenmielisenä pitänyt, on vain mieltänyt sen kuuluvan imeväiselle ja siksi sen varta vasten maistaminenkin tuntuisi kuulemma vähän kummalliselta. Ymmärrän häntä kyllä tässä :)

Yhteistyössä