Mieheni ei enää kerro että rakastaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Meillä ollut tapana kertoa päivittäin että rakastamme, nyt ei ole moneen päivään kertonut vaikka itse olen sanonut että rakastan. Vaikenee tai vaihtaa puheenaihetta. Ollut hieman vaikeaa viime aikoina muutenkin kyllä :(

No meillä ei ole koskaan ollut tapana päivittäin kertoa. Nyt kun olen penännyt että edes joskus niin mies vain vastasi, että "etkö sinä sen sanomattakin tiedä".

Huokaus.

Kai sen sanomattakin tietää, mutta varsinkin vaikeina aikoina olisi mielestäni tärkeää korostaa sitä rakkautta, ettei tulisi mitään epäilystä. Ääh.. on vaan niin vaikeaa. Itkenyt monta päivää näitä asioita, mutta mitäpä mies tajuaisi vaikka suoraankin sanonut ja kysynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaana?

En usko, on sillä hivenen maha kyllä kasvanut tässä kesän mittaan mutta epäilisin sen johtuvan kaljasta ja makkarasta ;)

:laugh: :laugh:

Meilläkin sanotaan päivittäin, useaankin otteeseen ja olisin kyllä ihmeissäni jos yhtäkkiä lopettaisi kuin seinään, saatika ettei vastaisi kun hänelle rakkauttani tunnustan.

ei sitä joka päivä tarvitse kertoa. Meillä 12 vuotta takana.
Tällä viikolla vei minut kultaliikkeeseen ja sanoi valitse korvakorut 150 eurolla.
Olin äimän käkenä, mutta tein työtä käskettynä.
Osti ja sanoi että rakastaa ja hyvää nimipäivää. Lisäksi sanoi, että vaimo tarvii välillä uusia koruja. IHANA YLLÄTYS.

Ei kai sitä auta jatkuvasti tivatakkaan, mä kuitenki kerron omalle miehelle että rakastan vaikken vastausta aina saa... kyllähän se vähän pistää mietityttään että niin mistähän nyt johtuu, kun ennen meilläkin rakastettiin puolin ja toisin päivittäin. Miehet niin keletana!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta olisi tosi outoa hokea sitä toiselle joka päivä.

Niin ja musta ois outoa, ettei sanottais. Ihmiset on erillaisia ;) Ja meillä kuitenkin niin tuore suhde vielä ( 5vuotta ) että ollaan kiinni toisissamme koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Veera:
Alkuperäinen kirjoittaja sykolooki:
Sitä pitää kysyä juuri ennen kuin mies saa orgasmin. Ellei vastausta kuulu, niin hommat seis!

Ja mikäs teoria tässä on takana?

Se että siinä vaiheessa mies suostuu mihin tahansa.

On oikeasti olemassa naisia jotka kysyy tuollaista seksin aikana.
En pysty paljon tyhmempää juttua keksimään vaikka mitenkä yrittäisin.

Ihan suoraa kiristämistähän tuo on, toisaalta tuo on niitä juttuja johon aina vastataan samalla tavalla ja oletetaan että kumpikaan ei ota sitä vastausta tosissaan.

Kuten "miten menee? " kiitos, ihan hyvin".
Siihen vastataan aina myöntävästi.

Yhteistyössä