Miehen vierotus toppavaatteista

Ihan uskomatonta taas.

Nyt mies lähti poikien kanssa ulos ja puki niille päälle toppahaalarit, joiden alle se laitto toiselle villatakin ja toiselle fleecehaalarin. Siis pakkauskausi varustuksen! Mä olisin vetänyt noitten päälle melkein jo keväthaalarit.

Aargh kuinkakohan kauan se aikoo pukee noita 20 asteen pakkaskeliin? Nooh ehkäpä se kesäkuussa malttaa luopua noista ;)
 
hih
meillä taas saisi itse miehen vieroittaa noista toppavaatteista!
Se hassu kun kulkee vieläkin untuvatakissa ja kevyttoppahousuissa :)
Lämmintä alkaa olla jo kohta +10C päivisin....
 
y
Otat vaan määrätietoisesti toppavaatteet pois. Miehesi on jo sen ikäinen, että voinet pohjustaa vieroittamista keskustelulla; esim. viette toppavaatteet yhdessä pienille hiirivauvoille, niillä kun on kylmä. Älä missään nimessä anna niitä hänelle takaisin, vaikka kuinka itkisi ja huutaisi!! Eka viikko saattaa olla pahin, mutta kyllä se siitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja y:
Otat vaan määrätietoisesti toppavaatteet pois. Miehesi on jo sen ikäinen, että voinet pohjustaa vieroittamista keskustelulla; esim. viette toppavaatteet yhdessä pienille hiirivauvoille, niillä kun on kylmä. Älä missään nimessä anna niitä hänelle takaisin, vaikka kuinka itkisi ja huutaisi!! Eka viikko saattaa olla pahin, mutta kyllä se siitä :)
:LOL: :LOL: :LOL:

Kuinkakohan kauan se mököttäs jos tekeisin näin?
B)
 
Vieras
Raakasti vaan toppavaatteet pesukoneeseen ja kone laulamaan ja laitat naulakkoon roikkumaan välikausivaatteet. Näin minäkin tein. Ei ne muuten ne miehet tajua. Ja syksyllä sitten sama homma toisin päin. = )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Raakasti vaan toppavaatteet pesukoneeseen ja kone laulamaan ja laitat naulakkoon roikkumaan välikausivaatteet. Näin minäkin tein. Ei ne muuten ne miehet tajua. Ja syksyllä sitten sama homma toisin päin. = )
Siis mul roikkuu tos ne kevät vaateet ja pesin ne siihen valmiiksi ja kaikkee.

Mut mun mies on niin ovela että se kaivaa ne toppavaatteet sielt pussista mihin ne pakkasin ens talvee varten ja viel vit** perään et flunssako päätit näille hankkia. En viittiny sanoo mitään, kun jos toteen et kevätasu riittää niin alkaa tappelu, siitä kuinka hän tietää paremmin mitä lapset tarvitsevat ja minä en voi tulla neuvomaan HÄNTÄ kuinka lapset puetaan.
 

Yhteistyössä