Miehen veli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistelee

Vieras
Auttaakaa nyt hyvät ihmiset, mieheni veli käy päiväpäivältä todella ärsyttävämmäksi. Hän ei millään jätä minua rauhaan. Tätä on jatkunut kohta puolivuotta. Hän lähettelee rivoja tekstiviestejä, soittelee lähes joka päivä. Ravintoloissa törmäämme aika usein, siellä hän kännipäissään kourii ja huutelee kavereille kuinka aikoo saada minut kaadetuksi sänkyyn ym. Mieheni ja veljensä eivät ole hirveän hyvissä väleissä joten häntä ei taida paljoa painaa että olen hänen veljensä vaimo. Olen yrittänyt tämän veljen kanssa keskustella asiasta mutta ilman tuloksia. En ole koskaan antanut veljen ymmärtää että olisin hänestä kiinnostunut koska rakastan miestäni ylikaiken. Miehelleni en ole vielä uskaltanut asiasta mainita, koska voin vain kuvitella mitä sitten tapahtuu.. Auttakaa mitä teen? Haluan tämän loppuvan! T. Ahdistunut

Tuota...ehdottomasti kerrot miehellesi. Sinun olisi pitänyt kertoa heti kun se alkoi, sillä nyt saatat sinäkin saada epäilykset niskaasi kun olet salannut asian. Ota mukaan keskusteluun vaikka ystäväsi joka tietää asiasta ja voi todistaa että veli on ainoa aktiivinen osapuoli.

Minun ukkoni veli kun alkoi aukomaan päätään ja huuteli tisseistäni, sanoin samantien miehelleni asiasta, niin homma selkisi ilman suuria sotkuja. Sulle ei voi toivottaa kun onnea matkaan :)

Onko pakko pyöriä ilman omaa miestäsi samoissa paikoissa, missä tämä törkimys on. Olen lisäksi sitä mieltä, että jos tiukasti/ ehdottomasti ilmaiset tällä tyypille, että et ole kiinnostunut kuin omasta miehestäsi, niin hän kyllä lopettaa noi jutut. Älä hyvä ihminen anna sen kouria sua julkisesti ... jos näin käy, niin voit huoletta vetää sitä turpaan, eiköhän tokene.

Nää ""se ahistelee mua, mitä mä teen"" -tyypit on just tollasia. Nainen, joka tosissaan haluaa lopettaa jonkun miehen lähentelyt, kyllä tietää, miten se tehdään!

Tekstiviestit ei pahemmin ketään ahdista. Ne voi poistaa lukematta.

Kännykästä näkee, kuka soittaa. Ei tarvi vastata. Joten ei soittele kauaa.

Kapakkaan ei ole pakko mennä. Sieltä voi muuten ihan luontevasti poistuakin, kun näkee jonkun epämiellyttävän tyyypin ilmestyvän sinne. Baarit ja kapakat ei Suomesta ihan hetkessä lopu.

Omalle miehelle voi erittäin hyvin kertoa, jos tämän ystävä tai sukulainen ahdistelee. Ketä pitäisi suojella? Kirjoitat, että tiedät mitä tapahtuu, jos kerrot. No mitä sitten noin niin kuin tapahtuu? Saatko mahdollisesti syyt itsesi niskoille vai mitä?

Oliskohan tässä nyt syytä hieman tarkistella niitä omia käyttäymismallejaan, että jospa niitä voisi ensin korjata. Jospa ihan oikeasti voisi itse tehdä jotain, vai onko sittenkin niin, että omalla käyttäytymisellään ruokkii tätä ""ahdistelua?"" Erittäin usein nimittäin on kyse juuri siitä.

Tämä on sellainen tilanne, jota en ymmärrä. Eri asia on ""vinksahtaneet"" mutta eikö nainen saa tuollaista loppumaan!?

Itse kyllä sanoisin heti miehelleni että onko veljesi sinulle kateellinen? Kun jatkuvasti yrittää rikkoa välejämme tai ""jotain""?

Seuraavaksi kunnolla kritiikkiä! Baarissa luonteestasi riippuen heität kunnolla kommenttia takaisin. Tyylliin ""etkö sääkään muuta osaa phua, kun aina tätä samaa paskaa!"" ""vaihda levyä jo, hiukan kyllästyttää jo"" ""etsi itsellesi joku ketä kiinnostaa"" ""Ei ihme ettei sulla ole naista, kun et muuta osaa kun varattuja epätoivon vimmalla vongata"" Ihan kaikkien kuulleen heität kunolla takaisin.

Ja samalla voit heittää, että voit muuten lopettaa typerien viestien lähettämisen, vai täytyykö vaihtaa numeroa! On parempaakin tekemistä, kuin lukea ääliömäisiä typeriä viestejä.

Jne. Jne. Mieti nyt itse.

Kiitos vastanneille! Taidan kertoa miehelleni, ja ehkä otan virkavallan avuksi, sen verran vakavasta asiasta on kyse. Ja ihan tiedoksi, olen töissä ravintolassa joka taitaa olla hänen kantapaikkansa. Ja mitä puhelinnumeron vaihtoon tulee sen olen jo tehnyt omaani mutta kahteen työpuhelimeen se on vaikeaa.

Sinulla on siis jo yhteinen salaisuus tämän miehesi veljen kanssa, koska et ole asiasta kertonut mielellesi. Kummalle oikein olet ollut/olet lojaali?

Taidat olla vähän lietsonut tilannetta.. ja kaikki kapakassakin näkevät sen.. huh huh.. ja nyt syytät vain tätä veljeä!!

Siis oletko ihan pimeä! Virkavallan avuksi, siis mihin?

Voi tyhmyyden huippu. Ei vaan ensin kerrot miehellesi! Lopetat kaiken kommunikaation tuon veljen kanssa! Kuka sinua pakottaa veljen kanssa puhumaan vaikka kuinka soittelee töihin!?

Miksi ihmeessä et sano veljelle jos soittaa sinulle töihin. Että sinulla ei ole mielenkiitoa puhua hänen kanssaan. Ja jos hänellä ei ole ravintolaan/työhösi littyvää asiaa, lopetat keskustelun. Ja sanot kuulemiin ja luuri kiinni!

Ja toinen että helvetti sentään! Jos ei länkytys ja lääppiminen työpaikallasi lopu, sanot yksinkertaisesti veljelle. Että et siedä tuota käytöstä. Jos on ihmisiksi niin saa jäädä. Mutta jos alkaa asiattomaksi hän saa porttikiellon ko. ravintolaan!

Kirjoitit kylläkin alussa, että törmäätte usein RAVINTOLOISSA. Eli oletko monessakin ravintolassa töissä?

Tuleeko siis ravintolan puhelimeen törkeitä tekstiviestejä? Eikö niitä kukaan muu näe?

Ja miten sinua voi siellä tiskin takana kouria?

Eikö sinulla ole esimiestä, joka puuttuisi asiaan?

Tässä ei nyt kyllä ole palaset ihan kunnolla kohdallaan.

Monille ravintolan tarjoilijoille ym. on varmaan tuttua tuon tyyppinen käyttäytyminen asiakkaan puolelta, mutta kyllä heillä konstit on olemassa, millä se saadaan loppumaan. Ihmettelen kauheasti, jos sinulla ei ole.

Pojat eivät ole kovin hyvissä väleissä, joten eiköhän kiinnostuksen syy ole just se, että saa ärsyttää veljeään. Tuskinpa se on sinun lumovoimasi vaikutusta. Sori, jos niin kuvittelit.

Kun et ole kertonut miehellesi aikaisemmin, niin kerro nyt.

Yhteistyössä