Miehen vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Meillä on kaksi lasta ja mä ajattelin, että lapsiluku olisi hyvinkin täynnä. Vanhempi on kohta 1v 11kk ja pienempi ei ole kuin kolmeviikkoinen. Silti mies ehdotti tänään jo kolmatta lasta..! Hui sentään.

Kuulemma mies tykkää, kun muksut kasvavat isommaksi, ja kiitettävästi hän onkin tuon pojan kanssa ollutkin, vauvan hoidan sitten minä. Kuulemma jos mä huolehdin pienet edes siihen vaiheeseen, että he kannattavat jo hyvin päätä, mies jatkaa sitten siitä. Ihan selvä vauvakuumehan tuo on. :| Mulle se on tosi kumma juttu, mulla kun ei ole vielä koskaan ollut vauvakuumetta, eikä tässä uuden vauvan valvottaessa tee kamalasti mieli uutta pientä. Hittolainen, eihän mulla ole ollut edes jälkitarkastus vielä ja yksi jo haaveilee vauvasta.

Mä en oikeastaan edes tiedä, miksi mä tätä selitän, mutta kertokaa nyt sitten vaikka edes, miten vauvakuumeesta pääsee eroon? Katoaako se itsestään joskus vai pitääkö mun joko alkaa haluta vauvaa tai kestää maailman tappiin vauvasta haaveilevaa miestä?

Meillä kävi juuri samalla tavalla.. tosin kuopus oli 4kk ikäinen, kun mies rupesi puhumaan kolmannesta vauvasta.

Aikaa tuosta on nyt kulunut 1v 8kk ja tällä hetkellä olen rv 30+4. Ajan kanssa sitä tottui itsekin ajatukseen. :)

Meillä kävi juuri samalla tavalla.. tosin kuopus oli 4kk ikäinen, kun mies rupesi puhumaan kolmannesta vauvasta.

Aikaa tuosta on nyt kulunut 1v 8kk ja tällä hetkellä olen rv 30+4. Ajan kanssa sitä tottui itsekin ajatukseen. :)

Onneksi olkoon :)

Mua hirvittää isosti se, että ainoana lapsena mulla ei ole yhtikäs kokemusta siitä, miten sisarusten kanssa luovitaan. Siperia opettaa? Mutta kahdessakin on jo tosiaan mulle haastetta.

Mä en tajua miten voi olla vauvakuume kun on pieni vauva talossa. :D
Mä tajuan, tyttäreni on nyt 7 viikkoa vanha ja haaveilen jo seuraavasta kun tää on niin ihana :D Siis sitten kun tämä vähän kasvaa tietty, en tarkoita että pitäisi olla useampi yhtä aikaa :p (vaikka voisin kyllä ottaa kaksoset).

Mutta joo, sano miehelle että mietitään sitten kun tää ensin vähän kasvaa ;)

[QUOTE="vieras";23837227]Kysy mieheltä, että montako lasta se haluaa. Voitte sitten miettiä esim. jos seuraava vauva olisi viimeinen, niin hänen aikataulunsa.[/QUOTE]

Sietää kyllä olla kun eikä jos! Neljättä ja viidettä ei ainakaan irtoa, hyvä jos kolmattakaan...

Yhteistyössä