miehen valitsema mekko ja ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
sain mekon, joka on kokopitkä, hihaton, kapea, luonnonvalkoinen - ja pitsiä.
Se on kyllä kaunis, mutta minulla ei ole sinne alle mitään.

Haluatteko vinkata minulle linkkejä, mistä löytäisin sinne alle pitkän, ohuen ja kapean hameen?

[QUOTE="Hmm";26615449]Huolehtisin enemmän siitä, miksi sun mies ostaa sulle mekkoja???[/QUOTE]

Miksi ei ostaisi. Ja olin kyllä mukana, mutta mies sen sieltä hyllystä löysi.

[QUOTE="Hmm";26615449]Huolehtisin enemmän siitä, miksi sun mies ostaa sulle mekkoja???[/QUOTE]

Huolehtisin enemmän siitä, että sun mies ei osta sulle mekkoja! Eikä mitään muutakaan? On välinpitämätön sua kohtaan muutenkin?!

"Mä osaan ostaa itsekin vaatteeni enkä tarvitse lahjoja!" :D Hahaha niin me muutkin, mutta meidän miehet silti haluu ostaa. :)

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="Anne";26615522]Huolehtisin enemmän siitä, että sun mies ei osta sulle mekkoja! Eikä mitään muutakaan? On välinpitämätön sua kohtaan muutenkin?!

"Mä osaan ostaa itsekin vaatteeni enkä tarvitse lahjoja!" :D Hahaha niin me muutkin, mutta meidän miehet silti haluu ostaa. :)[/QUOTE]

Onkohan sinulla lääkitys kunnossa? Kuka sanoi, ettei mieheni osta mitään lahjoja?
Mieheni ostaa kyllä lahjoja, mutta jos hän alkaisi naisten vaatteita ostamaan, lähettäisin hoitoon. Kyllä aikuiset ihmiset itse osaavat vaatteensa valita. Ja ei, en tajua näitä emäntiäkään, jotka ostavat miestensä vaatteet.

[QUOTE="hmm";26615750]Onkohan sinulla lääkitys kunnossa? Kuka sanoi, ettei mieheni osta mitään lahjoja?
Mieheni ostaa kyllä lahjoja, mutta jos hän alkaisi naisten vaatteita ostamaan, lähettäisin hoitoon. Kyllä aikuiset ihmiset itse osaavat vaatteensa valita. Ja ei, en tajua näitä emäntiäkään, jotka ostavat miestensä vaatteet.[/QUOTE]

mut miksi sä tulet huutamaan tähän koko asiasta? mä en ole kiinnostunut ostaako sun mies uslle mitään tai pitäskö mun miehen ostaa mulle mekkoja sun mielestä, vaan olen kiinnostunut löytämään alusmekon, joka on pitkä. Tajuatko?

Mun mies on myös tilannut vaatteita minulle lahjaksi :) ei mitenkään outoa mielestäni ja tuli sieltä sellaisia joita pidän mielelläni, ei olleet sellaisia joita itse olisin tajunnut ostaa mutta sopivatkin minulle yllättävän hyvin!

[QUOTE="vieras";26615847]mut miksi sä tulet huutamaan tähän koko asiasta? mä en ole kiinnostunut ostaako sun mies uslle mitään tai pitäskö mun miehen ostaa mulle mekkoja sun mielestä, vaan olen kiinnostunut löytämään alusmekon, joka on pitkä. Tajuatko?[/QUOTE]

Rauhoitu hyvä ihminen. Alan ymmärtää, miksi miehesi ostaa sinulle vaatteesi. Joutuu mies todennäköisesti huolehtimaan muutenkin sinusta... mutta ei muuta, kuin jaksamisia vain miehellesi.

[QUOTE="hmm";26615896]Rauhoitu hyvä ihminen. Alan ymmärtää, miksi miehesi ostaa sinulle vaatteesi. Joutuu mies todennäköisesti huolehtimaan muutenkin sinusta... mutta ei muuta, kuin jaksamisia vain miehellesi.[/QUOTE]

aha. haluatkin vaan olla ilkeä? Oliko paha päivä, vai jäikö sulla kaupassa monikin vaate viimeksi mahtumatta päälle?

[QUOTE="vieras";26615910]aha. haluatkin vaan olla ilkeä? Oliko paha päivä, vai jäikö sulla kaupassa monikin vaate viimeksi mahtumatta päälle?[/QUOTE]

Oikeasti, sulla ei ole kaikki ihan kunnossa. Keskustele asiasta miehesi kanssa tai vielä mielummin: hanki ulkopuolista apua.

Yhteistyössä