Miehen työt ja naisen työt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
Tuli vaan mieleen, että kun nainen on ollut päivän töissä ja mies hoitanut lapsia, nainen tulee eteiseen ja kämppä on sekaisin. Mies kysyy: "mitä ruokaa?" Mies on sovinistisika! Naisella on syytä odottaa että mies on edes tehnyt ruuan valmiiks

Kun mies tulee raskaan päivän päätteeksi sekaiseen majaansa, hänenkö pitäs sitten ryhtyä vielä kokkailemaan ja siivoilemaan siksi kun rouva ei ole palstailultaan ehtiny?

Tilanteet on erilaisia joka perheessä, mutta mua ihmetyttää se että jos nainen käy töissä mies on sovinisti jos olettaa vaimon tekevän muutaki ku hoitavan lapsia. Jos mies on töissä, se joutuu palstan mielestä silti tekee kaikkea

joo jollain on ehkä noin.. musta pitöisi olla molemmilla sama arv ja vastuu... meillä mies innokkaampi siivoja..
mutta ei tulis mielenkään valittaa jos ei olis siivonnut kun olen ollut pois kotoa.. en määkäään usein siivoa kun niin laiska olen.. ja muistan kiiittää miestä että nii tehnyt.. ja mies kyllä kiittää ruuasta aina kun teen

Mä en oo koskaan tajunnu sitä, et monet kotiäidit aattelevat, et lastenhoito on ainoo juttu mikä heille kuuluu päivän aikana. Sitten kun mies kotiutuu, tämän pitää tasapuolisesti osallistua kotitöihin, ruuanlaittoon, lastenhoitoon ja kaikkeen!

Itse koen, et kun kotona oon, kýllä mun pitäs saada aikaan muutakin kuin lastenhoito, enkä todella vaadi mieheltä sitä sun tätä kun se 10 tuntisen työpäivän jälkeen kotiutuu. En tosin kattele mitään sohvalla makaamistakaan, mutta ei sen nyt heti tartte siivoon ruveta kun tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä en oo koskaan tajunnu sitä, et monet kotiäidit aattelevat, et lastenhoito on ainoo juttu mikä heille kuuluu päivän aikana. Sitten kun mies kotiutuu, tämän pitää tasapuolisesti osallistua kotitöihin, ruuanlaittoon, lastenhoitoon ja kaikkeen!

Itse koen, et kun kotona oon, kýllä mun pitäs saada aikaan muutakin kuin lastenhoito, enkä todella vaadi mieheltä sitä sun tätä kun se 10 tuntisen työpäivän jälkeen kotiutuu. En tosin kattele mitään sohvalla makaamistakaan, mutta ei sen nyt heti tartte siivoon ruveta kun tulee...

Juuri näin!

Yhteistyössä