Miehen tuumakoot, osaako joku auttaa?

06.10.2007
9
0
1
elikkäs, olisin tilaamassa miehelle uusia farkkuja, mutta en millään muista mikä se ukon koko oli. Heitin huonot housut menemään enkä ilmeisesti jättänyt yksiäkään farkkuja joista koon voisi tarkastaa.. :snotty:
Osaako kukaan sanoa suurinpiirtein tuumakokoa semmoselle reilu 180 cm pitkälle olisko se ukko jonkun 70 kiloo ja rapiat (??) hoikka on kun mikä vaikka syö kun hevonen :D haluisin nyt samaan tilaukseen pistää ne housut kun muutkin..

Meillä mies on jotain 183cm pitkä ja painaa 80kg.Tuumakoko on leviksissä 34 (vyötärö) ja 32 (pituus).Sillä laitoin merkin kun kai koot vaihtelee merkeissä?
Mutta tilaa useammat ja palauta sopimattomat?

vois tietysti tilata useemmat, mut kun minua jotenkin hävettää tilata samaa vaatetta paria kokoa ja palauttaa kun joku joutuu ne palautukset hoitamaan ja kuormittaa niitä varmaan. Muutenkin oon tosi huono mitään palauttamaan just sen takia et joku kiroo siellä vaatepinon keskellä vaan sen takia etten tienny oikeeta kokoa.. mut tietysti pitäähän ihmisiä työllistää.. :whistle:

Mun mies 187 cm ja 78 kg Eli vähän isompi. Käyttää 33" ja lahje 34" (Lewis). Ehkä numeroo ja kahta pienemmät, voihan epäsopivat palauttaa ilmatteeksi, vai mistä oot tilaamassa?

Alkuperäinen kirjoittaja mutaa kuonoon sanoi virtahepo:
vois tietysti tilata useemmat, mut kun minua jotenkin hävettää tilata samaa vaatetta paria kokoa ja palauttaa kun joku joutuu ne palautukset hoitamaan ja kuormittaa niitä varmaan. Muutenkin oon tosi huono mitään palauttamaan just sen takia et joku kiroo siellä vaatepinon keskellä vaan sen takia etten tienny oikeeta kokoa.. mut tietysti pitäähän ihmisiä työllistää.. :whistle:

Mä olen tilannut melkein aina vaatteissa pari eri kokoa samasta vaatteesta kun aina ei tiedä millaisia ne on kooltaan.

Yhteistyössä