miehen tili oli miinuksella.pankkikortti sanottiin irti ja visa electron kätee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei tähän päivään mennessä ole muuta korttia kuin automaattikortti. Käteisellä pärjää jokapaikassa, eikä jää tilit miinuksille. ;) Pankkikortteja ei enään myönnetä vaan tilalle tulee visaelectron. Ja kyllä tuo visaelectron käy jo miltei joka paikassa missä vaan on korttikoneet. Ja automaatistahan sitä käteistä saa tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes ei siis maksanut velkaansa määräaikaan mennessä takas?

joo 2viiikkoa oli huomaamatta kunnes tuli muistutus missä luki 3 muistutus...olivat velottaneet viel 3x5e tililtä...

näinhän se on että tyhmästä päästä kärsii kukkaro!

vahinkoja sattuu.ja on niitä muitakin pankkeja..et hah

ja kuinkahan kauan menee ennen kuin tyhmä pää taas mokaa...

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:

joo 2viiikkoa oli huomaamatta kunnes tuli muistutus missä luki 3 muistutus...olivat velottaneet viel 3x5e tililtä...

ja kuinkahan kauan menee ennen kuin tyhmä pää taas mokaa...

Mä en jaksa uskoa, että yhden ainoan kerran olette käyttäneet korttia/tiliä miinukselle ja siitä hyvästä sitten pankki menettelis noin.
Mulle on käynyt joskus aikoinaan kolmisen kertaa niin, että tiliä on veloitettu vasta yli kuukauden päästä ostotapahtumasta ja sitten tilillä ei ollutkaan rahaa tarpeeksi. Tosin ylitykset oli jotain 5euron luokkaa, mutta ei siitä mitään sanktiota mulle tullut.

Eli onko teillä tapana höylätä korttia jo pari päivää ennen kuin tilille tulee katetta ?

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki:
Perinteisiä pankkikortteja ei muutenkaan enää myönnetä, eli viimeistään pankkikortin vanhetessa olisi ollut edessä siirtyminen Electroniin.

Mulla meni pankkikortti vanhaksi ja nyt mulla on sellainen, missä on pankki ja visa samassa. Visaa en nyt olis välttämättä edes halunnut, mutta ompahan se nyt siinä. Eipä sitä ole pakko käyttää ja se on kieltämättä kätevä ulkomailla.

Mullakin menossa vanhaksi.Enkä usko että otan electronia tai visa debittiä.
Varmaan sitten tuo pankkikirtti-visayhdistelmä.Vaikka visalle ei varmaan käyttöä olekaan mutta ainakin "varmtoiminen" kortti.
Jos sen nyt saan.Hoitovapaa loppuu ensi kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mulla ei tähän päivään mennessä ole muuta korttia kuin automaattikortti. Käteisellä pärjää jokapaikassa, eikä jää tilit miinuksille. ;)

Eipä niitä automaattikorttejakaan enää myönnetä ainakaan Nordeassa, joten Visa Electron se on sinullakin edessä kun korttisi vanhenee.

Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mulla ei tähän päivään mennessä ole muuta korttia kuin automaattikortti. Käteisellä pärjää jokapaikassa, eikä jää tilit miinuksille. ;)

Eipä niitä automaattikorttejakaan enää myönnetä ainakaan Nordeassa, joten Visa Electron se on sinullakin edessä kun korttisi vanhenee.

No,eihän sitäkään ole pakko käyttää kuin rahan nostamiseen ;)

On meilläkin joskus käynyt tili miinuksella, onneksi meidän pankki on sen verran joustava, että kerran vaan tullut tilinylitysmaksu, silloin varmaan viikon oli miinuksella, kun ei huomattu. :ashamed:

OP rules. B)

mulla on visa debit, meni kultakortti vanhaksi niin piti vaihtaa debittiin kun kultakortti poistuu. Op siis pankkimme... Otin kortin tammikuussa, ja pankkivirkailija sanoi että se käy JOKA PAIKKAAN aivan kuten Kultakorttikin, eikä menny edes paria viikkoa kun olin jo joutunut monta kertaa sellaiseen tilanteeseen, että kaupassa sanottiin että meille tämä kortti ei käy! Ja katetta kyllä tilillä oli, ei se siitä ollut kiinni. VITUTTAA tollanen, ei voi mitään!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä