Miehen tavat jotka johtivat eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Millaisia tapoja teidän ex miehillä oli, joka aloittivat teillä eroajatusten miettimisen? Mitkä tavat exienne käytöksessä kuvottivat teitä?

Olin kihloissa vuoden. Tätä ennen seurustelua 3 vuotta. Alku meni hyvin, mies piilotteli likaisia tapojaan kunnes ne sitten alkoi kihlojen jälkeen näkyä.

Mies alkoi kasamaamaan tolkuttain runkkupapereita ikkunalaudalle MINUN verhojen taakse.. ihan kuivia käppyröitä löyty kuukausien takaa.

Pyysin miestä pitämään parempaa huolta jaloistaan, koska olivat todella kovettuneet ja keltaiset ”no ei kun nää kovettumat on niin mukavat työkengissä”.

”Hei muru, ajattelin että voisin myydä sun likaisia alusvaatteita tuolla netissä?” ANTEEKS MITÄ?! No sanoin ei ja hän totesi, että ostaa itse naisten stringejä ja pitää niitä päällä ilman että pyyhkii mm persettään kunnolla ja myy sitten ne likaisina naisten pöksyinä.

Viimeinen pisara oli se kun mies halusi peppu hieronnan ja ei siinä muuten mitään mutta oli kaikki paska jäänyt perskarvoihin vielä kiinni niin siinä sitten sai miettiä tekosyytä miksei nyt jaksa hieroa.

Pelimies ja petter pan- syndroomat ovat olleet eron syitä, milloin missäkin. Onnistun löytämään juurikin ne epäkypsät tapaukset. Yksin on parempi!!
👍 Totta vieköön. Luen kirjaa, jossa 42-vuotias yh-äiti lähtee kolme vuotta avioeron jälkeen uudestaan radalle miestä metsästämään.
Raisua menoa. Onneksi olin viisaampi ja pysyin ja pysyn edelleen miehistä erossa.

Yhteistyössä