V
vi*uttaa
Vieras
Elikkäs siis... TAAS tuli riita ja ero... en tiiä onko tällä kertaa jo lopullinen, kun on pitkään jo mennyt niin huonosti. :/ Monta kertaa aikaisemminkin on muka erottu, mutta aina palattu yhteen... ja JOKA kerta mieheni tapa käyttäytyä riita- ja erotilanteessa ihmetyttää minua yhä edelleen... eli taas tuli siis riita, joka oli oikeastaan molempien meidän vika. Kai? Olimme sopineet yhteisestä illasta, kunnes mieheni ilmoitti että hänellä onkin muuta menoa (tosin kuulosti ihan tärkeältä). Suutuin ja harmistuin kuitenkin, kun asiasta oli jo sovittu. Olin pahantuulinen ja pahalla mielellä. Tämä näkyi mököttämisenä. En raivonnut, en huutanut, en riehunut. Ei kuulu yleensä tapoihini tuommoiset. Mieheni sen sijaan suuttui tästä mököttämisestäni minulle, haukkui mut ihan lyttyyn ja luuli että sen jälkeen jatketaan normaalisti. Sanoin että ei käy ja en halua häntä enää nähdä, kun olen kyllästynyt olemaan aina vaan haukuttavana. Tämän jälkeen miehestä ei enää kuulunut, enkä itsekään ottanut yhteyttä. Mielestäni on miehen tehtävä pyytää anteeksi, koska hän sanoi minulle pahasti. Mutta arvatkaas miten mies toimi! Mies on nyt ryypännyt ja rellestänyt pari päivää... käynyt baareissa ja hänen luonaan on ravannut mitä erilaisempia ihmisiä! En ole puoliakaan näistä ihmisistä nähnyt aikaisemmin!! On ollut sekä miehiä että naisia, tupa täynnä. Tämän satun nyt tietämään kun tuttuni asuu hänen naapurissaan. Joka kerta erotessaan mieheni on tehnyt tämän saman paskan!! Mitä tämä nyt sitten kertoo hänestä? Minun mielestäni mies nyt juhlii vapauttaan, ja viis veisaa siitä mitä mulle kuuluu tai että voisko meidän suhdetta korjata, asioista keskustella, tai ainakin pyytää anteeksi. Aikaisemmin kun ollaan eron jälkeen (ja tämmösen saman paskan jälkeen) palattu kuitenkin yhteen, niin mies on selittänyt että ei ole kestänyt oloa yksin eikä selvinpäin... mutta mielestäni se ei tarkoita sitä että tuodaan 20 "kaveria" kotiin ja juhlitaan aamuun, varsinkin kun kodissa on MINUN tavaroitani (vaikka onkin miehen oma koti) ja koti on MINUN sisustamani ja hoitama enimmäkseen. Vit*ttaa niin järjettömästi etten tiiä taas miten päin pitäs olla!!!
Mitä mieltä muut on? Anteeksi en haluais enää antaa enkä palata yhteen, vaikka mies joskus tuliskin pyytämään anteeksi... Ikävöin silti ihan älyttömästi ja tuntuu pahalta... ja miehen käytös pahentaa oloa entisestään!!